Avatar billede mightysquall Nybegynder
09. april 2002 - 19:50 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

oprettelse til internettet..

er der ikke nogen der kan hjælpe mig med hvordan man i windows 98 opretter forbindelse til internnetet, for jeg har adsl og hver gang jeg prøver at oprette forbindelse går windows igang med en internet wizard eller noget. og den leder kun efter modem og den kan ikke finde internettet eller noget.
Avatar billede echsphilee Nybegynder
09. april 2002 - 19:52 #1
hvem er din udbyder?
Avatar billede mightysquall Nybegynder
09. april 2002 - 19:52 #2
tdc...
Avatar billede mightysquall Nybegynder
09. april 2002 - 19:57 #3
det virker fint i windows xp, men den gidder ikke rigtig i win98 da jeg selv skal oprette forbindelsen
Avatar billede echsphilee Nybegynder
09. april 2002 - 20:02 #4
ok, har tiscali. har du ikke fået en cd fra tdc, som du kan køre, og som opretter forbindelsen automatisk?
Avatar billede answermaster Nybegynder
09. april 2002 - 20:04 #5
Ok hør godt efter!

Gå ind i kontrolpanel
Ind i netværk via modem
Slet alle gamle forbindelser
gå nu ud på skrivebordet
vælg netværkssteder
højreklik på den og vælg egenskaber
slet dit netværkskort

genstart nu computeren
din forbindelse skulle gerne være oprettet!

/Answer
Avatar billede vaase Nybegynder
10. april 2002 - 15:24 #6
Du skal bare gennemføre wizzarden og huske at markere at du kører via lan.
Avatar billede vaase Nybegynder
10. april 2002 - 15:25 #7
skulle have været svar.
Avatar billede mightysquall Nybegynder
10. april 2002 - 15:33 #8
ok, jeg er ikke sikker på at det er det som jeg har gjort, men efter jeg fuldførte min xp installation, så efter noget tid kørte internettet ordentligt oxo på win 98, så... poointsene tilbage til, ellers tak for hjælpen!
Avatar billede mightysquall Nybegynder
10. april 2002 - 15:34 #9
skulle ox have været et svar