Avatar billede funkyart Nybegynder
09. april 2002 - 16:21 Der er 11 kommentarer og
3 løsninger

Køb af PC :-)

Køb af PC    15 point fra funkyart
Jeg skal have ny PC, og da jeg ikke selv kan finde ud af at samle den bliver jeg nød til at købe den samlet.

Jeg har været inde på forskellige sider men har ikke rigtig fundet noget.

Jeg ser så i dag ved et tilfælde at man kan få en rimelig god pc i ALDI.

Link til PC
http://aldi.dk/OFFER_DK/home.htm

Skal jeg holde mig langt væk fra Aldi og deres pc, eller er der nogen som kan anbefalde et køb hos dem.

Jeg er ikke verdens største haj inden for pc-køb men er computeren ikke meget god til prisen.

Mvh
FunkyArt
Avatar billede mjl Nybegynder
09. april 2002 - 16:22 #1
...jeg skal ikke ha' points - troede bare du lukkede efter 'et svar - der er nok en del, der kan komme med fine kommentarer...
Avatar billede netweawer Nybegynder
09. april 2002 - 16:27 #2
jo det skulle man da mene!!!
Avatar billede funkyart Nybegynder
09. april 2002 - 16:29 #3
Det er helt ok mjl! Tak for dit synspunkt
Avatar billede mjl Nybegynder
09. april 2002 - 16:29 #4
No problem.. :o)
Avatar billede Chewie Novice
09. april 2002 - 16:31 #5
den er perfekt ... men du skal nok ned og stå i kø når de åbner for de bliver revet væk ... husk lige at have 10000kr på hånden

det bliver nok svært for bankerne har lukket nu :o( og aldi åbner sikkert får bankerne
Avatar billede Chewie Novice
09. april 2002 - 16:31 #6
:o)
Avatar billede a_s_k Nybegynder
09. april 2002 - 17:07 #7
Dankort, hæveautomat ?!
Avatar billede funkyart Nybegynder
09. april 2002 - 17:32 #8
Hvis vi ser bort fra at servicen i Aldi måske ikke er den bedste, er computeren så ellers noget værd. Jeg tænker her på grafik-kort, processor osv..
Avatar billede bjayokei Nybegynder
09. april 2002 - 17:53 #9
Helt sikkert, den er KANON til prisen...!
Det eneste der kunne være, er bundkortet... intet er beskrevet, sikkert et medium medion kort.! Men det kan der gøres noget ved!
Og så lige rammene, smæk 256 mere i hatten og den er i vinkel!

Nu står der heller ikke hvor mange ram bundkortet understøtter! Meen det skulle da snildt kunne klare 1 Gb. du ville blive ked af 256 ram i længden!

Men en ting er sikkert: Hvis jeg havde 10000 ;- så havde jeg en ny maskine imorgen:)

Husk skærm..! 19" 2000 ;-, temmelig billigt! (der står godt nok intet om hz)

-bjay
Avatar billede funkyart Nybegynder
09. april 2002 - 18:43 #10
Til Bjayokei

Jeg kan forstå at du altså ikke ville have noget imod at købe en computer i Aldi?
Avatar billede nobob Nybegynder
09. april 2002 - 19:36 #11
COmputeren i aldi er uden tvivl ikke dårlig, men jeg syntes du skal give saml-selv computeren en chance, så du får præcis den pc du vil have. Jeg stod selv i samme situation for et års tid siden, og er nu glad for at jeg selv "tog chance" og byggede den.

Prøv at tage et kig her: http://www.eksperten.dk/spm/69587
Avatar billede triumph10 Nybegynder
09. april 2002 - 21:41 #12
det du skal gøre er at få en ven eller en i familien til at hjælpe dig!

besøg www.shg.dk
og saml så her din drømme maskine maskinen kan blive samlet og testet af dem fra shg... det koster dog 400,- men skid vær med det jeg køber altid fra shg... og har aldrig haft dårlige erfaringer! :)
Avatar billede siwnan Nybegynder
09. april 2002 - 21:44 #13
NoNick - på moaaars comp.

Jeg køber Aldi pc´en i morgen. DVS at min far giver mig den. :)
Jreg håber ikke de er væk i morgen, da jeg allerede har købt skærm hos midtdata.dk idag :)
Avatar billede nobob Nybegynder
11. april 2002 - 14:18 #14
Takker for points:)