Avatar billede dj_akusy Nybegynder
09. april 2002 - 14:27 Der er 4 kommentarer

Jeg har et problem med Denne Computer

Problmet: ligemeget hvad jeg vil gå ind i via denne computer, lukker den bare vinduet ned. Det er jo en smule iriterrende. Jeg har undersøgt harddisken for virus, men uden den fandt noget. Der må da være nogen derude som har haft samme problem med Mircoskot....
Avatar billede ducks Nybegynder
09. april 2002 - 14:59 #1
Har du prøvet at genstarte?
Avatar billede dj_akusy Nybegynder
09. april 2002 - 15:11 #2
Ja jeg har prøvet at genstarte... Jeg er ikke total n00b til Compz!!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
09. april 2002 - 15:12 #3
Eller at geninstallere, lyder lidt som om der er en bug i din windows.
Avatar billede resten Nybegynder
09. april 2002 - 15:15 #4
Prøv at skrive i kør sfc /scannow med din win 95 cdrom i drevet og se om det ikke hjælper at den udskifter dine systemfiler.