Avatar billede nonick Nybegynder
09. april 2002 - 12:24 Der er 37 kommentarer og
5 løsninger

10000,- som skal bruges

Hej...

Jeg har fået 10 K, som jeg skal have klattet væk til et eller andet. Hvad skal jeg købe? Har tænkt på følgene :

Gibson Gothic (Guitar)
Bærbar PC("noget af den" - hvilken skal jeg væge i så fald?)
MP3 afspiller
Digital Video

Kom med mere... Måske bliver jeg inspireret.

IKKE en statinær PC, da den jeg har er noget af det nyeste(AMD 1900+)
Avatar billede phrozia Juniormester
09. april 2002 - 12:26 #1
hehe.. endnu en som har fået tilbage i skat? Jeg købte en Sony STR DE675 (http://www.eksperten.dk/spm/195248)
Avatar billede bufferzone Praktikant
09. april 2002 - 12:27 #2
Har du set det sidste Aldi tilbud, gælder fra på Onsdag
Avatar billede nonick Nybegynder
09. april 2002 - 12:28 #3
phrozia... in far vandt 1.8 mil. i Lotto for nogle uger siden. Han har givet mig 10 K, som jeg bare kan smide i rendestenen(hvis jeg har lyst til det)
Jeg har selvfølgelig også fået mere, men det beholder jeg lige et stykke tid :)
Avatar billede nonick Nybegynder
09. april 2002 - 12:28 #4
buffer.. hvad er det?
Avatar billede phrozia Juniormester
09. april 2002 - 12:28 #5
Nåå ja.. Det kan jeg huske .. lol.. :)
Avatar billede bufferzone Praktikant
09. april 2002 - 12:29 #6
P4 2.0 Ghz, 256 Mb ram, 80 Gb HD, Gforce4, dvd, cd-rom brænder m.m.

9.999 kr

Så vidt jeg husker
Avatar billede nonick Nybegynder
09. april 2002 - 12:29 #7
Buffer... Det er seriøst billigt jo!!!

LENGE LEVE ALDI!! De har fand,e nogle fede tilbud - dér!
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
09. april 2002 - 12:30 #8
Uhhh hvis det var mig ville jeg sq smutte ud og koebe det nye Ixus 300..

"Digital IXUS300
Det ultimative i kompakte design – Digital IXUS 300.

Med det diskrete og ekstravagante kombination af stål og krom er DIGITAL IXUS en perfekt afstemt ymfoni af funktionalitet og design.

2,1 Megapixel CCD, et lysstærkt Canon 3x optisk zoomobjektiv, film-og lydklip samt Plug-and-Play USB-tilslutning – alt sammen i et silkeglat metallic kamerahus, som virkelig ikke er meget større end et kreditkort.

DIGITAL IXUS 300 er kameraet, som alle andre digitale kameraer må finde sig i
at blive sammenlignet med. Værsgo! Her er verdens smukkeste digitale kamera.

Vejl. pris ekskl. moms :
4.799,00 kr.

Vælg info    Features Specifikationer Forbrugsstoffer Papir mm. Tilbehør Miljødeklarationer Brochure pdf-format Fuld beskrivelse Forhandlere

Ultimativ stilfuldt design
2,11 Megapixel
Video og lydklip
Zoom-objektiv 3 x optisk (max 7,5x med digital zoom)
Integreret vidvinkel og teleobjektiv
3-punkt auto fokus system AiAF
Kameraet er lige til at gå til og leveres med:
8 Mb CF-kort
Genopladeligt batteri og oplader
Alle kabler og dansk manual
Stor softwarepakke til PC og MAC:
PhotoStitch, PhotoRecord, Zoom Browser
ArcSoft PhotoImpression 2000 samt VideoImpression 2000"
Avatar billede nonick Nybegynder
09. april 2002 - 12:31 #9
buffer.. Jeg tror sq jeg gør det :)

Det er sikkert også af laveste kvalli :(
Avatar billede bufferzone Praktikant
09. april 2002 - 12:31 #10
Jep, købte selv en for 1½ år siden, den erjeg meget tilfreds med
Avatar billede nonick Nybegynder
09. april 2002 - 12:32 #11
johnnybrian... LIge præcis det kamera jeg har :)
Avatar billede nonick Nybegynder
09. april 2002 - 12:33 #12
buffer... købte du P4´eren for 1½ år siden? Var der noget der hed 2 GHz dengang? :/
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
09. april 2002 - 12:33 #13
hehe ok! :) Det har jeg osse...det er guld vaerd.! :p

/JB
Avatar billede bufferzone Praktikant
09. april 2002 - 12:33 #14
kvaliteten skulle være i orden, det var gode stumper der sad i f.eks. asus bundkort
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
09. april 2002 - 12:34 #15
Aldi maskinerne er kvalli produkter! Mit firma koebte engang en 4 stykker og skilte dem ad, det meste er ASUS komponenter og andre maerkevarer!

/JB
Avatar billede bufferzone Praktikant
09. april 2002 - 12:34 #16
det var ikke en p 4, men de kører tilbud med ca ½ års mellemrum. Den jeg købte var en 1 Ghz
Avatar billede Slater Ekspert
09. april 2002 - 12:34 #17
Fuck dig din alpeost! De 1.8 millioner kunne jeg sq godt bruge. :-(
Avatar billede nonick Nybegynder
09. april 2002 - 12:35 #18
Johnny.. Jep, det er det helt sikkert! Det ville være cool, hvis det kunne tage mere end 30 sek. film
Avatar billede nonick Nybegynder
09. april 2002 - 12:35 #19
Det kommmer selvfølgelig også an på CF kortet :)
Avatar billede elkrog Nybegynder
09. april 2002 - 12:35 #20
http://www.aage.dk/Shoppingsystem/vare.asp?varenr=8062
Ellers må du gerne købe min gamle bil :))
Avatar billede nonick Nybegynder
09. april 2002 - 12:36 #21
LOL viperine :) Sorry
Avatar billede nonick Nybegynder
09. april 2002 - 12:37 #22
Smutter på arnejde.. vender tilbage klokken 17.00
Avatar billede bufferzone Praktikant
09. april 2002 - 12:38 #23
Husk at du skal tidligt op hvis du skal have et alditilbud, de har ikke mange, så de forsvinder hurdigt
Avatar billede lwug Nybegynder
09. april 2002 - 12:51 #24
1. mulighed (den bedste af dem alle):
Giv mig pengene, så skal jeg finde ud af noget med dem ;-)

2. mulighed:
Køb en Nokia 3330 + et par ekstra 314 kr. oven i.

3. mulighed:
Køb en Router med Port 80, hvis du ikke har sådan en.

4. mulighed:
Køb en CD-brænder.

Har du allerede noget af ovenstående, skal du bare aflevere pengene til mig, så skal jeg nok bruge dem :)
09. april 2002 - 12:52 #25
Prøv at hæve dem i 25ører :). Casemod din PC for 10k f.eks http://www.casemodding.dk/

En scanner måske ? Digatl kamera ? whatever...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
09. april 2002 - 12:54 #26
Køb en guitar... jeg ville nok vælge en Classic Les Paul istedet... men det er jo smag og behag ;)
Avatar billede elkrog Nybegynder
09. april 2002 - 12:58 #27
Enig nanog.
Men den jeg fandt passede lige til prisen :))
Avatar billede rasborg Nybegynder
09. april 2002 - 12:59 #28
Jeg ville også købe en guitar, men nok les paul studio.. :)

/robin hood/rasborg/tuck
Avatar billede NanoQ Nybegynder
09. april 2002 - 13:01 #29
Jeg har selv en specialbygget Marrauder fra 74 (nr 7 i en serie på 50). Kan du smide 10K ekstra i puljen, kan vi snakke om det ;)
Avatar billede nonick Nybegynder
09. april 2002 - 13:02 #30
nanoq... Den er bare lidt for dyr til de 10K

Gibson Gothic kan få´s til 10000,- hvis man er heldig. Desuden er den syrefed!

Synes Classic er lidt for.... klassisk :) hehe
Eller ville Les Paul Standard være topmålet af blær!!!
Avatar billede nonick Nybegynder
09. april 2002 - 13:03 #31
Nanoq... LOL, nej tak.. Jeg er Gibson mand(ejer dog kun en Epiphone) :)

Check dette ud. Det er næsten til at tude over:)
http://www.ke-musik.dk/main.asp?page=showproduct&ProductID=4530
Avatar billede NanoQ Nybegynder
09. april 2002 - 13:05 #32
nonick, Marrauderen ER en Gibson... ;)
Avatar billede nonick Nybegynder
09. april 2002 - 13:06 #33
Nanoq... Nå for fanden. :) Jeg har aldrig hørt om modellen.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
09. april 2002 - 13:07 #34
nonic>> det er jo soleklart hvad du skal bruge pengene på.... du holder slf. et brag af en fest med fri bar :0)
Avatar billede nonick Nybegynder
09. april 2002 - 13:08 #35
Nå, jeg tor sq jeg smutter ned til ALDI og køber P4´eren. Så har jeg noget at lege med :)

Er IKKE intel mand, så den skal bare kværnes for vildt!!

Its not INTEL inside - It´s SHIT inside ;)
Avatar billede nonick Nybegynder
09. april 2002 - 13:09 #36
Stephan.. LOL! Du er jo syyyyyyyyyg :)
Du kan komme og få en enkelt! hehe
Avatar billede nonick Nybegynder
09. april 2002 - 13:11 #37
Nogle der kan fortælle mig hvorfor der står SD RAM her : http://aldi.dk/OFFER_DK/home.htm

I deres reklame, som lige kom ind ad døren står der DDR :/

fatter ikke en hvede.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
09. april 2002 - 13:15 #38
standardversionen af Gibson Marauder: http://www.guitarcrazy.com.au/GMar1978.htm
Avatar billede nonick Nybegynder
09. april 2002 - 13:17 #39
Nanoq... Den er ikke særlig køn, men den spiller sikkert som en drøm. Den kan jeg også lige få råd til :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
09. april 2002 - 13:20 #40
sådan skulle en guitar se ud i 70'erne ;)

Min har krop i olieret valnød... jeg synes den er hamrende flot... men det er naturligvis smag og behag.

Lyden er helt i top.. det var derfor jeg faldt for den.

Det skal lige siges, at man ikke får en bedre guitar til slide :)
Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
09. april 2002 - 15:23 #41
Køn en brugt Boble Cabriolet - brug lidt knofedt på at sætte den i stand - og du kan komme i bukserne på alle piger på en hvilken som helst solfed strand...
Avatar billede nonick Nybegynder
09. april 2002 - 18:04 #42
Ja, det blev P4´eren som Buffer gav et tip om. Køber den i morgen. Jeg har allerede bestilt 19" AOC 9GLR skærm hos midtdata.dk hvis nogen ville vide det.(Og selvfølgelig for at blære mig lidt) hihi

NoNick :)