Avatar billede dj_akusy Nybegynder
09. april 2002 - 09:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Afinstalleret program driller!!!

Jeg har et problem med et program som går ind og driller. Problemet er at jeg har haft installeret et program fra Solar, og afinstalleret den igen. Når jeg nu vil køre forskellige programmer begynder den at hente en update til solar programmet selvom det er afinstalleret?? Problemet opstår bl.a når jeg vil køre programmet Navne & Numre fra Teledanmark og Dataløn. Jeg ved ik om der er nogen derude der kan hjælpe mig, men jeg håber det!! På forhånd tak...
Avatar billede fastwrite Nybegynder
09. april 2002 - 09:14 #1
Det lyder skørt, men prøv at installere det igen..

genstart computeren, dernæst afinstallerer du programmet igen... genstarter computeren (Bill Gates må virkelig elske den funktion at Windows skal genstartes).

Så virker det måske..

Ellers skal vi ind i din registreringsdatabase og lave nogle ting :o)
Avatar billede dj_akusy Nybegynder
30. august 2002 - 14:08 #2
da der ikke var den helt store hjelp at hente!"