Avatar billede nielshjul Nybegynder
09. april 2002 - 02:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

spilleport til spil.tv2.dk på smoothwall 99 se

hvordan kommer jeg til at spille div spil på spil.tv2.dk
nå min smoothwall bloker for spilserveren.
i debatten forumet skriver de at der skal åbnes for port 6700 - 7200.
hvordan gøres dette ?
skal jeg til at rode med "vi editoren" på selve
ipchain firewallen eller hva !
niels
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2002 - 02:09 #1
har du meldt dig ind i Ping ?
Avatar billede nielshjul Nybegynder
09. april 2002 - 02:16 #2
ja jo det har og af installer noget java som blokke´d for jeg kunne loade ders spille boxs, jeg kommes så lang så den siger at den ikke kan opnå forbindelse og jeg skal prøve igen sener.
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2002 - 02:21 #3
kan desværre ikke hjælpe dig videre, men skal du bruge kommandorer til "VI" så send en mail til hc@egernsund.dk jeg har et par sider liggende med de "normale" kommandoer

/Kpt_Lasard
Avatar billede mandrake666 Nybegynder
09. april 2002 - 08:41 #4
Hvis jeg husker rigtigt, så skal du lave noget port mapping, på din Smoothwall
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2002 - 16:59 #5
Avatar billede nielshjul Nybegynder
31. maj 2002 - 13:56 #6
det viste sig at smootwall firewall var behæftet med en fejl for efter
en opdaterings fil/program
This update fixes a possible denial of service attack in squid, updating it to version 2.4STABLE6.
virkede det bare helt ok.
jeg kan ikke sende point til smootwall hvem skal have dem ?
Avatar billede nielshjul Nybegynder
11. juli 2004 - 20:17 #7
jeg kan ikke sende point til smootwall hvem skal have dem ? jeg tager dem selv