Avatar billede jhave Nybegynder
09. april 2002 - 00:08 Der er 2 kommentarer

Køre fast under FreeBSD install

Når jeg installere FreeBSD køre min maskine fast og vil ikke mere. (min bios kan kun klare en 8.4gb disk men jeg har smidt en 40gb i og freeBSD finder alle 40gb og ser ud til at køre) men når den så skal til at kopire til disken køre den en tid men så fryser den fast

Haber der er nogen der kan hjælpe

Venlig hilsen
Jesper Have
Avatar billede bromer Nybegynder
09. april 2002 - 01:04 #1
Har haft det samme problem. Jeg fik dog aldrig løst det, så jeg er lige med på en lytter!
Avatar billede bromer Nybegynder
17. april 2002 - 21:56 #2
Har du set på den installations vejledning der er i deres Handbook på freebsd.org?

/Rune