Avatar billede mzg Nybegynder
08. april 2002 - 21:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

opret Regl for sotering af email efter Kategori

Hvor kan man i Outlook lave en regl som soter en regl efter kategori

eks mail fra experten.

Eksperten : Programmering : Delphi : problem
skal i en mappe mens.
Elsperten : Programmering : PHP : et eller andet problem

er det overhovet noget der kan lade sig gøre.

Avatar billede hologram Nybegynder
08. april 2002 - 22:01 #1
Du kan da bare vælge "Hvor emnelinien indeholder"... og så vælge den mappe den skal flyttes til?
Avatar billede mzg Nybegynder
08. april 2002 - 22:10 #2
Det har jeg prøvet uden held
eks Eksperten : Programmering : Delphi : * alså med et Wildcard men det virker ikke.
Avatar billede hologram Nybegynder
08. april 2002 - 22:16 #3
Har du prøvet uden wildcard, kun med et enkelt ord, som f.eks. Delphi? Du kan jo prioritere dem sådan at den kører bestemte regler først, så du undgår rod i sorteringen.
Avatar billede the_party_dog Nybegynder
12. april 2002 - 08:37 #4
Du hurtigt lave en gruppering ved at højreklikke på linien hvor der står "Fra", Emne" osv., og så trække det emne op som du vil gruppere efter, det er en hurtig løsning, ellers kan du lave en "regel" under menuen "Funktioner", mener jeg..