Avatar billede nikor Nybegynder
20. juni 2000 - 12:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hvordan kan det være...

jeg har fået denne mail:

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Hej nikor,

"erikjacobsen" har svaret på spørgsmålet:
"Hvorfor kan jeg ikke tage en  length af top.location???"
www.eksperten.dk/spm.asp?id=19535

Du kan afmelde og tilmelde E-mails fra
Eksperten.dk via nedenstående link :
www.eksperten.dk/bruger.asp?login=true&navn=nikor

Med venlig hilsen www.eksperten.dk
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Men
når jeg går ind og kigger er der ingen???
Avatar billede mjess Nybegynder
20. juni 2000 - 12:23 #1
Umiddelbart tror jeg det skyldes din browsers cache funktion.

Prøv (hvis du har IE) at holde CTRL nede mens du refresher siden.

Jeg ved ikke om der er en lignende funktion i NS, men du kan jo altid bare lukke browseren og så starte den igen ;-)

/mjess
Avatar billede gozar Nybegynder
20. juni 2000 - 21:53 #2
Det sker også for mig, nor jeg kommentere/svare på et spm så kommer der en mail hvor der står at den person som kommentere/svarede før mig nu igen har kommenterede/svarede.
Avatar billede nikor Nybegynder
21. juni 2000 - 15:40 #3
HALLO!!!
er der nogen til jer for alt kontakt til mig er smadred totalt
Avatar billede nikor Nybegynder
21. juni 2000 - 15:43 #4
okay wird når jeg skrive noget i spørsmålet kommer alt det i har skrevet frem ikke før. Heller ikke hvis jeg ar haft lukket min browseren. hvad sker der?????????????
Avatar billede nikor Nybegynder
21. juni 2000 - 15:49 #5
mjess>> du har ret det er iexplores cache som gør det