Avatar billede the_king Nybegynder
08. april 2002 - 21:07 Der er 11 kommentarer

Er det noget at købe?

Jeg ville lige høre jeres mening om dette højtaler sæt? Er det noget der vil kunne spille et 16 m² værelse op?

Tjek http://aldi.dk/OFFER_DK/home.htm

også "5.1 aktiv soundsystem med subwoofer til PC"

Tak :D
Avatar billede nolfe Nybegynder
08. april 2002 - 21:09 #1
vil du gerne have brutal underholdning?
Avatar billede nolfe Nybegynder
08. april 2002 - 21:10 #2
hvormeget må det koste
Avatar billede the_king Nybegynder
08. april 2002 - 21:12 #3
Nej det behøver jeg ikke... Det skal bare være ok... Altså så man ikke siger. fuck der lyder ringt!! (på jysk)
Avatar billede nolfe Nybegynder
08. april 2002 - 21:12 #4
jeg ville ikke købe et par højtalere fra aldi? så hellere et kendt mærke som man ved at der virker
Avatar billede nolfe Nybegynder
08. april 2002 - 21:12 #5
jysk power (struer)
Avatar billede nolfe Nybegynder
08. april 2002 - 21:16 #6
de er fede og giver en meget godt lyd.  BILLIG oxo

http://shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=710029
Avatar billede the_king Nybegynder
08. april 2002 - 21:22 #7
ok... Men tror i ikke at de er lige så gode som fra Aldi?
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
08. april 2002 - 21:35 #8
http://aldi.dk/OFFER_DK/home.htm <- hvad siger i egentlig til den pc ? er det noget der holder hvis man bare skal have en ny com ? :)
Avatar billede pft Nybegynder
08. april 2002 - 22:04 #9
Prøv at se denne link http://aldi-essen.de/OFFER_D/home.htm

Det er Aldi i Tyskland, der er der 1000kr. og spare på denne samme PCer, så er det med 256 MB PC 2100 DDR SDRAM
Avatar billede 7th Praktikant
10. april 2002 - 03:19 #10
Jeg vil lige indskyde at nogle af mine venner engang købte computere i Aldi, og ja vis er det ikke mærkevarer, men de er fuldt ud lige så gode som mærkecomputere. Det samme er jeg sikker på gør sig gældende med de højtalere. Værre er det jo ikke at du kan få byttet dem igen...
Avatar billede columbus Nybegynder
12. april 2002 - 11:06 #11
pft <- Den danske udgave af pc'en er også med DDR SDRAM selvom det ikke står i annoncen.