Avatar billede karlshoj Nybegynder
08. april 2002 - 19:59 Der er 1 kommentar

Et lille hurtigt spørgsmål ang. Static Text i MFC

Hejsa

Jeg har en Static Text i mit MFC dialog program, hvor jeg ønsker at indsætte et boolsk udtryk.

Kan man på nogen gøre så den laver en streng over det man har skrevet?

f.eks
___
A*B=Y

Ved at i andre sprog kan man lave en backslash også en kode også kommer der streg over bogstavet lige før.
Avatar billede jpk Nybegynder
09. april 2002 - 08:47 #1
Jeg har ikke hørt eller læst om det, men det er da muligt det kan lade sig gøre???

Du kan selvfølgelig gøre det som ovenfor, ved at anvende en extra linie.
En mulighed var også at implementere det selv i en nedarvet CStatic/CEdit klasse.