Avatar billede urup Nybegynder
08. april 2002 - 19:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Gammel musik til pc......men det lyder ikke godt......

Jeg har fået nogle gamle optagelser lagt ind på min pc`som jeg optog som barn....
Med det lyder ikke godt....nogle gange går det for hurtig...andre gange for langsom...også er der også lidt støj....finders der et godt NEM program til at redde det ?????Gerne på dansk....
Avatar billede lard Nybegynder
08. april 2002 - 19:43 #1
Jeg kender desværre ikke noget godt dansk program, men tilgængæld er cool edit pro et rigtig godt program, du kan hente en demo af programmet her http://download.cnet.com/downloads/1,10150,0-10001-103-0-1-7,00.html?tag=srch&qt=cool+edit+pro&cn=&ca=10001
Avatar billede gifle Nybegynder
08. april 2002 - 19:47 #2
Jeg synes selv, at Nero Wave Editor er et lækkert og nemt program at bruge, det få's på dansk sammen med Nero Burning Rom.

Gifle
Avatar billede qivaaqi Nybegynder
11. april 2002 - 23:17 #3
Nero Wave Editor har ikke pitch controller (tuning). Det er rigtigt nok med, at der ikke findes et program som kan det på dansk. Cool edit er fedt nok, og den kan ændre tuning midt i et bestemt i nr.-et m.m..