Avatar billede pt123456 Nybegynder
08. april 2002 - 19:00 Der er 10 kommentarer

Explorer starter i et smalt vindue

Explorer starter i et smalt vindue hver gang man vælger en link til an anden side, hvor der åbnes et NYT vindue
Avatar billede annikadk Nybegynder
08. april 2002 - 19:02 #1
prøv at åbn 1 vindue..
sæt det i den str du helst vil - luk det igen
åbn så...
har det hjulpet??
Avatar billede pt123456 Nybegynder
08. april 2002 - 19:03 #2
nej - den bliver ved med at åbne nye browsere i ca. 6cm brede vinduer
Avatar billede annikadk Nybegynder
08. april 2002 - 19:11 #3
:(
Den hjælper ellers normalt  -  så ved jeg det ikke lige
Avatar billede lard Nybegynder
08. april 2002 - 19:13 #4
Hvilket styrersystem har du? Hvis det er 95,98 eller me så prøv at højreklikke på ikonet til IE ( Det skal være den genvej du bruger ), gå ind i fanebladet genvej, forneden der kan du vælge mellem normalt vindue, minimeret og maksimeret. Der skal du vælge maksimeret!!!
Avatar billede pt123456 Nybegynder
08. april 2002 - 19:14 #5
Hver gang jeg klikker på f.eks. en link som åbner en ny browser - og derefter forstørrer winduet - og lukker igen, er det det samme som før : browservinduet starter i ca. 6 cm bredde
Avatar billede lard Nybegynder
08. april 2002 - 19:16 #6
Hvilket OS har du?
Avatar billede pt123456 Nybegynder
08. april 2002 - 19:20 #7
Styresystem er W98 se og jeg har nu valgt maksimeret uden held.
Vender tilbage senere ! !
Avatar billede gretaj Nybegynder
09. april 2002 - 08:42 #8
Jeg har været udsat for det samme med at åbne vinduer, der var smalle, når jeg åbnede dem, men efter at have fulgt annikadk´s råd 5-6 gange , virkede det.
Avatar billede hexya Nybegynder
26. maj 2002 - 15:49 #9
1. Åben IE> maksimer vindue> Filer/Luk> Genstart pc

Hvis ikke det hjalp, så kan du enten installere et program, der klarer det, eller:

2. Åben IE> Maksimer vindue> Højreklik et tilfældigt link/Åben et ny vindue> TRÆK det nye vindue så stort som du kan> Filer/Luk det Første vindue> Filer/Luk det trukne "næsten-maximerede-vindue" >Genstart pc> Åben IE (burde nu åbne det "næsten-maximerede-vindue" fra sidst)> Maksimer det> Filer/Luk> Genstart pc

Din browser burde nu åbne maksimeret hver gang du starter en ny browser (eller ctrl+n), og give dig det "næsten-maximerede-vindue" hver gang du vælger Højreklik/Åben et ny vindue eller klikker på et link, der selv åbner et nyt vindue.
Avatar billede hexya Nybegynder
07. april 2007 - 12:23 #10
Venter stadig på point :(