Avatar billede f-l-j Nybegynder
08. april 2002 - 18:38 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Styresystem

Hej.

Jeg har 2 styresystemer lagt ind.
Xp på drev c, og Me på drev d.
Der er sket en fejl på Me, den skriver at der er nogle filer der mangler eller er beskadiget.
Mit spørsmål er nu, kan jeg lægge Me ind på samme drev igen uden at ødelægge de programmer jeg har på samme drev, og hvordan gør jeg??
Avatar billede cm16 Nybegynder
08. april 2002 - 18:48 #1
ja, når du installere winme skal du bare vælge update.
//cm
Avatar billede f-l-j Nybegynder
08. april 2002 - 19:01 #2
Skal jeg starte med at boote op på en bootdiskette, og så køre instelationen som på et formateret drev?
Avatar billede wanix Praktikant
08. april 2002 - 19:11 #3
Du skal bare starte på en bootdisk. Og instalere oven i det gamle... Sån mener jeg det er er. Ellers kan du vel vælge reparer, (eller update) som cm 16 siger. Men i 98 se. Kan man bare instalere oven i det gamle!
Avatar billede f-l-j Nybegynder
08. april 2002 - 20:28 #4
jamen det virkede jo bare, tak
Vil i dele pointene?
Avatar billede wanix Praktikant
08. april 2002 - 22:20 #5
Ja det kommer jo lidt an på hvad der virkede..... Vi deler.......
Avatar billede f-l-j Nybegynder
09. april 2002 - 00:19 #6
Jamen i havde jo begge to ret, så læg lige et svar 8-)
Avatar billede wanix Praktikant
09. april 2002 - 15:04 #7
Jamen hvilket svar brugte du?
Avatar billede f-l-j Nybegynder
09. april 2002 - 17:46 #8
Jeg bootede op på en bootdiskette, og lagde Me skiven i og valgte reparer, så reparerede den filerne og så kørte det.
Avatar billede f-l-j Nybegynder
10. april 2002 - 13:18 #9
wanix->kan du ikke lægge et svar, ellers giver jeg cm16 pointene.
Jeg har jo løst mit problem så vi skal have lukket spm.