Avatar billede sookdeo Nybegynder
08. april 2002 - 16:44 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

andre modtager min email

Jeg har solgt min gamle computer til min onkel.
Forleden modtog han 5 mails til mig på sin computer. Hvordan fanden kan det lade sig gøre????De var sendt til samme emailadresse som jeg plejer at bruge og som jeg har modtaget hundredevis af mails på på min egen computer. Hvordan kan emails til mig pludselig havne på hans computer????? Vi bruger begge get2net og bor i samme ejendom.. men alligevel???????
Avatar billede ztyxx Nybegynder
08. april 2002 - 16:47 #1
har du husket at slette alt fra mailprogrammet inden din onkel fik den??
Avatar billede hhdsleizer Nybegynder
08. april 2002 - 16:48 #2
på hans computer er outlook sat op til at mogtage dine mail...
så i skal have sat hans egen mailkonto op!

Sleizer
Avatar billede schaefner Juniormester
08. april 2002 - 16:48 #3
Hvis kontoen stadiog er sat til din email, så vil han modtage alle mails som bliver sendt til den adresse. Så det er vel bare at ændre konto-oplysningerne
Avatar billede schaefner Juniormester
08. april 2002 - 16:49 #4
forsent ;-)
Avatar billede sookdeo Nybegynder
08. april 2002 - 16:55 #5
jamen, han har sin egen konto sat op i maskinen. Og der har ikke været noget i de 1,5 år han har haft den. Før nu. Jeg har som sagt modtaget tonsvis af mails på min computer med samme adresse?????
Avatar billede peet-49 Novice
08. april 2002 - 17:35 #6
Har du tjekket maskinen for virus?
Avatar billede lard Nybegynder
08. april 2002 - 18:52 #7
Man har mulighed for at definere flere kontis. Kunne det måske ikke være at den har stået til ikke at hente dine mails på hans computer og han nu har aktiveret denne funktion.
Avatar billede iq-n Nybegynder
09. april 2002 - 23:16 #8
Når man tjekker for mails downloader outlook dine mails, (og som sagt er din konto stadig aktiv på din onkels comp) så hvis han tjekker mail før du gør får han de mails der er kommet siden du sidst havde tjekket.
Avatar billede iq-n Nybegynder
09. april 2002 - 23:18 #9
Det er altid en god ide at formatere ens computer før man ovedrager den til en anden. (det kan også få den til at køre bedre)

peet49 -> Virus, I don't think so
Avatar billede iq-n Nybegynder
09. april 2002 - 23:20 #10
Man kan deaktivere (eller slette) kontoen i Outlook ved at:
gå op i Funktioner
derefter konti
derefter fanebladet post
og der kan du se alle de konti'er der er oprettet.