Avatar billede 3xa Nybegynder
08. april 2002 - 16:11 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Tidsregistrering

Er der nogen der har lavet et værktøj til Tidsregistrering med de gængse Office værktøjer og som har mulighed for at sende mig en kopi?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
08. april 2002 - 16:13 #1
kan du ikke bare sætte det op i Excel, det burde være ligetil, men hvis det er til web kan det laves med en database
Avatar billede 3xa Nybegynder
08. april 2002 - 16:19 #2
Ja, men hvis der nu var nogen der havde lavet noget genialt i forvejen, så var der jo ingen grund til at opfinde den dybe tallerken igen...
Avatar billede ztyxx Nybegynder
08. april 2002 - 16:21 #3
nej det er jo rigtigt nok, men nu findes der jo flere variationer af den dybe tallerken :-)

udover det, så er eksperten mere et hjælpeforum end et til færdige løsninger, er det et du skal have til eget brug, eller til en virksomhed
Avatar billede 3xa Nybegynder
08. april 2002 - 16:32 #4
Lad mig sige det sådan... jeg har ikke brug for at tidregistrere hvad jeg foretager mig derhjemme. Det var ikke for at få serveret en fædig løsning - mere for at se hvordan det kunne gøres, og så selv derefter udvikle et værktøj...
Avatar billede ztyxx Nybegynder
08. april 2002 - 16:53 #5
hehe, det jeg mente med eget brug var ikke hjemme, men om det kun var til at registrere din egen tid, eller om det skulle være et værktøj til en hel virksomhed, hvis du kan vente til i morgen har jeg måske tid til at hjælpe
Avatar billede 3xa Nybegynder
09. april 2002 - 09:00 #6
Jamen, det var ikke for at få folk til at knokle for mig, det var mere til at hente inspiration, hvis folk lige havde noget liggende. Jeg kan sagtens selv lave et værktøj, så jeg synes ikke du skal bruge din tid på det... Men tak for hjælpen anywho!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
09. april 2002 - 15:01 #7
oki :-)
Avatar billede jakobam Nybegynder
24. februar 2003 - 10:20 #8
Jeg arbejder til daglig med tidsregistrering og projektstyring. Du kan tjekke om du kan bruge værktøjet på http://www.timelog.dk - og så kontakte mig hvis det er noget.
Avatar billede 3xa Nybegynder
24. februar 2003 - 10:26 #9
Tak for tippet Jakobam, men mit tids- og opgaveregistreringssystem har nu været oppe at køre i over et halvt år...
Avatar billede 3xa Nybegynder
24. maj 2004 - 13:35 #10
Tager points'ene selv
Avatar billede 3xa Nybegynder
24. maj 2004 - 13:37 #11
mmm