Avatar billede kaoshelt Nybegynder
08. april 2002 - 15:50 Der er 9 kommentarer

ICQ hopper på standby

Min ICQ hopper på standby i tide og utide når jeg er på nettet - jeg har en lumsk idé om, at ZoneAlarm har skylden - hvad kan jeg gøre?

Den virker fint i 10 - 15 min, men så hopper den pludselig på standby, så jeg må åbne den igen...
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
08. april 2002 - 15:52 #1
prøv at lukke zonealarm ned og så kør med icq.. tjek om det kører .. ellers må vi lige se om der kan være andet galt :)
Avatar billede jayf Nybegynder
08. april 2002 - 15:53 #2
Hvad mener du helt prcæist med standby?
Avatar billede kaoshelt Nybegynder
08. april 2002 - 15:55 #3
Jeg prøver...

daywalker123: I ICQ2002a smider ICQ en på standby, hvis netværks-forbindelsen forsvinder... EN ny feature
Avatar billede kaoshelt Nybegynder
08. april 2002 - 15:58 #4
Ingen problemer når ZoneAlarm er slået fra...
Avatar billede ulrich-54 Nybegynder
20. april 2002 - 09:50 #5
Hvis Du kører ZoneAlarm og ikke rigtig kan få din ICQ til at virke, kann det være fordi at du skal sætte din ZoneAlarm rigtigt op.

ZoneAlarm skal sættes sådan op at den vil acceptere ind/Ud trafik på den Port som ICQ bruger. (Kan ikke lige huske nummeret).

Kig på opsætningen for din ICQ og find porten og huske nummeret. Gå derefter ind i ZoneAlarm og sæt den op så den acceptere trafik på porten.

Eneste prob. ved dette er at det giver Hackere en mulighed for at bruge den port til at komme ind på din puter. Derfor er det en god ide at have et TrojanWatcher program kørende ved siden af ZoneAlarm.
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
30. april 2002 - 19:03 #6
Jeg har samme problem, men den hopper direkte på stand by... Den hopper først online, når jeg dobbeltklikker på ikonet i tray-menuen...
Avatar billede ithelp Nybegynder
06. maj 2002 - 11:14 #7
P
Avatar billede ithelp Nybegynder
06. maj 2002 - 11:15 #8
Prøvet at disable auto status ?
under ICQ - Preferences - Status mode, bare disable det hele der inde
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
06. maj 2002 - 13:45 #9
Joeh!!! Det virker!!
Tak!