Avatar billede saxegaard Nybegynder
08. april 2002 - 15:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

problemer med "lop.com"

Når jeg får DNS error i Internet Explorer kommer lop.com opp istedet for den vanlige dns errormeldingen, det virker foreløpig håpløst å få denne bort.
Har prøvd følgende:
- Byttet ut mshtml.dll
- "Reset web settings" i IE
- Funnet å fjernet alt som har med lop.com i registry.
- tømt coockies

Avatar billede kapla Nybegynder
08. april 2002 - 15:19 #1
Avatar billede cwd Nybegynder
08. april 2002 - 15:19 #2
Lad mig gætte du har være inde og downloade nogle crack filer der sagde du ja til en dialog box som installeret det. Ikke fordi jeg har prøvet det bare noget jeg har læst mig til;) Og jeg kender heller ingen løsning, jeg er så heldig at jeg kører med en intern dns så der har jeg bare ændret den til at penge til noget andet.
Avatar billede jakeman Nybegynder
08. april 2002 - 15:25 #3
Har svaret dette en gang men her er det så igen! :-)

http://www.eksperten.dk/spm/184884

/Jakeman
Avatar billede dr.m Nybegynder
08. april 2002 - 15:27 #4
I had this before with lop.com and I can't exactly remember how I got rid of it.
I did clean the registry, cookies and temp files.
but there is also a dll you need to unregister and delete!
If I remember correct, it is located here C:\Documents and Settings\yourusername\Application Data

/Michael
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. april 2002 - 16:39 #5
michael> du er ikke forsvundet helt i tågerne ;o)
Avatar billede dr.m Nybegynder
08. april 2002 - 16:54 #6
Hi retaxes..

A random visit.. :-)
Avatar billede kapla Nybegynder
20. april 2002 - 17:27 #7