Avatar billede bkl Nybegynder
19. juni 1999 - 23:39 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

modem/hastighed

jeg har et 56k-v90 modem, men det tilslutter kun ved 26400 28000 33333 osv
driver er til v90, men jeg har også prøvet den til 56k.???? hvorfor mon
Avatar billede sp1 Nybegynder
20. juni 1999 - 00:52 #1
En ting Modem produkcenterne glemmer at skrive til køberen er at telefonlinien ikke altid kan klare hastigheder på over 40K bps

Det er telefon nettets skyld at du ikke kan koble op med 56K, dog har jeg aldrig selv oplevet hastigheder under 33,6 K

Overvej eventuelt en ISDN løsning TELEDK sælger dem billigt for tiden !
Avatar billede cyberesben Nybegynder
20. juni 1999 - 03:45 #2
det er fordi de e rved at væer froøældelde
Avatar billede wip13 Nybegynder
20. juni 1999 - 11:07 #3
hmm, cyberesben nu er det ikke for at kritisere dig skrivemåde, MEN.. du burde nok have læst det en gang igennem før du sendte det. ;o)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
20. juni 1999 - 12:52 #4
sorry!

der skulle stå at ISDN var billige fordi de var ved at være forældede
Avatar billede mukke Nybegynder
20. juni 1999 - 20:32 #5
Jeg vil heller ikke anbefale ISDN..

EN mulig løsning bk:
Prøv at hive ALLE andre telefoner i huset ud af stikkene. Gå så på nettet og se om ikek det hjælper. Hvis det gør det (hvilket er tilfældet for mig) så eksperimenter med hvilke telefoner du har i når du går på nettet.

I mit telfælde er det kun en af vores telefoner der er skyld i at der kommer støj på linien.

Håber det hjælper.
Avatar billede wip13 Nybegynder
21. juni 1999 - 07:30 #6
Hvad med forbindelse igennem stikkontakten? eller ADSL.(den er lidt dyr)
Avatar billede johnkurt Nybegynder
20. november 1999 - 19:42 #7
Er det muligt at tvinge ISDN til at køre maximalt med en initialiserings streng, som man kan med et 56K modem?
Kan man få windows til at tillade flere "hop" end den gør nu? Jeg mener at det kun er 5 "hop" den tillader.