Avatar billede chen Nybegynder
08. april 2002 - 12:43 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Forslag!

Hej,

Har først lige bemærket at spørgsmålene i denne kategori ikke behøver at være it-realeteret! :-)

Jeg har forsøgt mig at sælge mærketøj (med mulighed for logotryk m.m.) til virksomheder over nettet - og så derefter tage telefonisk kontakt til potentielle købere.

Til min overraskelse stort set umuligt at få folk til at købe noget - og hvis vi antager det ikke er mine sælgerevner der er noget i vejen med - er der så nogle der har gode råd til at finde potentielle og interesseret købere?

Alle forslag ønskes :-)

Chen
Avatar billede radcon Nybegynder
08. april 2002 - 12:54 #1
Jeg er desværre ikke interesseret i køb, men du kunne jo prøve på at spørge disse fimaer:

http://www.netby.dk/Nord/Kommengade/Mike/firma.html
Avatar billede freekyzone Nybegynder
08. april 2002 - 12:57 #2
jeg er muligvis interesseret..

hvad er det for noget tøj??

send lige lidt info om mærke, og priserne...

freekyzone@wazup.dk
Avatar billede brp Nybegynder
08. april 2002 - 13:00 #3
jeg kunne muligvis også været interesseret
Brian@praems.dk
Avatar billede ricky Nybegynder
08. april 2002 - 13:09 #4
me2 bowler_dk@mailandnews.com
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2002 - 13:11 #5
mærketøj?
hvilke mærker?

POPCORN'et :)
http://www.fotx.net/phunkypopcorn
Avatar billede runeevers Nybegynder
08. april 2002 - 19:28 #6
Ditto, rune@heickendorf.dk

Du kunne jo evt. prøve at lave nogen aftaler med nogen firmaer om at de får den del af lagkagen hvis de reklamerer lidt for dit tøj over for deres kunder.

Lidt alá den deal der kører på www.freelanceweb.dk

/r
Avatar billede chen Nybegynder
19. april 2002 - 15:20 #7
Lukket!