Avatar billede shoo Nybegynder
08. april 2002 - 11:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

direct 3d

min computer mangler direct 3d, men hvad er det? er det en driver? og hvordan kan jeg få fat i den? jeg kan godt køre 3d studio, men feks. de 3d screensavers der er i xp kan jeg ikke køre fordi der mangler en direct 3d device! what to do??
Avatar billede chalde Seniormester
08. april 2002 - 12:34 #1
direct3d er en del af directx. Da du har winxp, har du også directx. du mangler et grafikkort der understøtter direct3d, eller bare drivere til grafikkortet.....
Avatar billede shoo Nybegynder
08. april 2002 - 15:26 #2
ok tak! men mit grafikkort virkede fint før jeg fik xp, dvs det er en driver til mit grafikkort! og hvordan finder jeg dem, og jeg aner faktisk ikke hvad mit grafik kort hedder.. hvordan kan jeg finde ud af det?
Avatar billede mightysquall Nybegynder
08. april 2002 - 16:52 #3
hvad for et grafik kort har du??
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
08. april 2002 - 17:10 #4
Mighty > Læser du ikke hvad han skriver ?.. Han siger han ikke hvad hvad det hedder .. Doh .. !! shoo .. du kan se det ved at højre klikke på dit skriveborg og trykke på egenskaber hvor efter du går hen på indstillinger så skulle det meget gerne stå neden under den der "Skærm" der er .. mit der står f.eks geforce 2 mx400 da det mærkeligt nok er et Geforce 2 MX 400 :D -
Avatar billede mightysquall Nybegynder
08. april 2002 - 17:14 #5
ok, undskylder min fejl (søvand). Er lige kommet hjem fra skole og er enormt træt så jeg har nok lige glemt det hehe
Avatar billede shoo Nybegynder
08. april 2002 - 20:08 #6
ok, nu har jeg så søgt alverdens steder efter en driver til grafikkortet: trio3d/2x, display driver 5.30.05, og jeg kan bare ikke finde en driver til xp! er der mon nogen af jer som ved hvor jeg kan finde det?