Avatar billede flash-man Nybegynder
08. april 2002 - 09:39 Der er 30 kommentarer og
5 løsninger

Hvad synes I om idéen?

Hej Eksperter!

Jeg har lige lavet en ny hjemmeside, som jeg tror kan blive ret populær mellem grafikere. Den hedder Grafik Dysten og går ud på at jeg hver uge lægger et billed ud på siden osv... (resten kan i læse på siden)

1: Men hvad synes I om idéen?
2: Findes den allerede i DK's net?

Designet skal I ikke tage jer af, jeg arbejder stadig på det, men resten af siden skulle vist virke nogenlunde nu. Den er lige startet, hvis I undrer jer over hvor der er ikke er nogen tidligere vindere osv..

Link: http://www.friserverplads.dk/grafikdysten

</FlashMan!>
Avatar billede thesqunk Nybegynder
08. april 2002 - 09:45 #1
Hvad øhh. udemærket tror ikke det findes men måske på amerikansk.
billed er med e til sidst ::

/Squnk
Avatar billede flash-man Nybegynder
08. april 2002 - 09:47 #2
squnk > tak for den med e'et =)
Avatar billede rene2u Nybegynder
08. april 2002 - 09:48 #3
hmmm... spændende... ;-)
Avatar billede marmic Nybegynder
08. april 2002 - 09:48 #4
Hej

Det er en sjov og god ide, jeg har ikke set noget lignende før.

/Michael
Avatar billede osaka_san Nybegynder
08. april 2002 - 09:50 #5
flash-man> Ganske underholdende. Der findes noget tilsvarende på amerikansk i flere forskellige versioner.

Derudover husk nu at der kan være copyright problemer med de billeder du beder folk om at manipulere med!

Med Venlig Hilsen
Oscar Eg Gensmann
Avatar billede sthen Nybegynder
08. april 2002 - 09:50 #6
Sjov idé

Jeg tror at det kan blive et rimeligt populært site.
Nem overskuelig opbygning

Et MEN har jeg dog: Lav et <BR> imellem rækken af dine links til Grafik Tutorials - så de kommer til at stå under hinanden. Det er der vist rigelig plads til
Avatar billede flash-man Nybegynder
08. april 2002 - 09:52 #7
sthen > det var bare lige noget fylde-tekst... det kommer i tabeller senere... Det vigtigste var bare lige billedet og hvordan det foregik =)
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
08. april 2002 - 09:53 #8
Aldersgrænsen: Du skal være mellem 1 og 200 år for at kunne deltage.

øhhh???
Avatar billede rene2u Nybegynder
08. april 2002 - 09:53 #9
øhh nu i er ved korrektur "hvor du vedlægger dit, dit navn (eller alias) samt din E-mail." 2 x dit...

Sætningen "Hvis der er noget du ikke forstår, eller gerne vil vide så kan du skrive til 2k@ofir.dk" synes jeg at taler ned til brugerne... som om de er dumme !

Skulle hellere være: "Skulle der være noget du er i tvivl om, eller har du spørgsmål til sitet så kan du skrive til 2k@ofir.dk"

/rene2u
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
08. april 2002 - 09:53 #10
aha... det er ikke den rigtige tekst
Avatar billede flash-man Nybegynder
08. april 2002 - 09:54 #11
Jeg fik det inde fra http://www.graphic-forums.com/ hvor jeg synes det så meget sjovt ud, der er det bare hvor de udfordrer hinanden
Avatar billede flash-man Nybegynder
08. april 2002 - 09:57 #12
rene2u > så er det rettet =)
Avatar billede rene2u Nybegynder
08. april 2002 - 09:59 #13
Super .... hurtigCarl...  ;-))

Listen er tom indtilvidere er i 3 ord "ind til videre"  he .. skal jeg blive ved.. .. ?  nej fis.. det er et flot site. !

/rene2u
Avatar billede backside Nybegynder
08. april 2002 - 10:00 #14
Go´ ide, men jeg synes ikke det er så go´ en ide at det ligger på friserverplads.
Det er meget sjældent jeg kan komme ind overhovedet.

Men den er gemt til senere brug.  ;)
Avatar billede flash-man Nybegynder
08. april 2002 - 10:01 #15
rene2u > jeg skulle lige skrive noget hurtig tekst, da siden skulle være klar i gåraftes, kan godt se der er nogen fejl, men de er jo ikke permanente =)

Designet bli'r som sagt osse lavet om, ved godt det ikke er så flot..
Avatar billede flash-man Nybegynder
08. april 2002 - 10:07 #16
backside > hvad med http://www.grafikdysten.gymfo.dk ?? Er den god, eller kender i nogen andre GRATIS subdomains som jeg kunne bruge..
Avatar billede backside Nybegynder
08. april 2002 - 10:10 #17
Subnet har jo også nogle negative sider men den er da mere stabil end friserverplads.
Avatar billede flash-man Nybegynder
08. april 2002 - 10:13 #18
Jeg kan ikke li' Subnet.. det er så skide besværligt.. og så tror jeg heller ikke de kan li' ASP ??
Avatar billede dmcn Praktikant
08. april 2002 - 10:14 #19
www.cliche.dk - et projekt fortjener da et ordentligt domain, samt et webhotel.
Avatar billede flash-man Nybegynder
08. april 2002 - 10:16 #20
min pengepung er vist ikke helt enig med dig n0rmalty... men hvis det bliver 'hip' så er det da klart at jeg vil gøre mere ud af det...
Avatar billede osaka_san Nybegynder
08. april 2002 - 10:27 #21
flash-man> Drop McDonalds 2-3 gange og der er råd til det ;-)

Mvh
Oscar Eg Gensmann
Avatar billede flash-man Nybegynder
08. april 2002 - 10:29 #22
McDonalds... Nope jeg går på efterskole, det er der det ligger... Det er umuligt at arbejde samtidig med efterskolen... =(
Avatar billede marmic Nybegynder
08. april 2002 - 10:36 #23
Et domain koster fra 100 om året det har selv en studerende råd til.

Du kunne jo f.eks. købe et domain hos DHT og linke til friserverplads. det vil koste dig en 20'er i måneden.....
Avatar billede flash-man Nybegynder
08. april 2002 - 10:38 #24
Jeg skal lige tænke over det, men først ville det jo være fedt hvis sitet kom til at virke, og der kom nogen besøgnde, eller er det bare mig?
Avatar billede backside Nybegynder
08. april 2002 - 10:39 #25
marmic>> Hvad så når friserverplads er nede, som de jo er ca. 80% af tiden?
Avatar billede flash-man Nybegynder
08. april 2002 - 10:41 #26
hm... har du nogen, ja ok. men så kan jeg jo altid flytte den til et andet webhotel.. Kender du/I nogen goe (gratis) webhoteller der ikke er subnet, det behøver ikke være danskt..
Avatar billede flash-man Nybegynder
08. april 2002 - 10:43 #27
ups... der kom vist en lille 'tanketorsk' der i starten =)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
08. april 2002 - 11:31 #28
jeg synes at det er en udemærket ide. Jeg har ikke rigtig kunnet finde noget ligende under DK.

Lige en stave fejl! Under "- Sådan Foregår Det - " (punkt 3) mend-->med

Du skriver at vi ikke skal tage os af designet, men nu har du jo postet spørgsmål i design feedback, så du slipper ikke helt for kommentarer.
Jeg synes at designet er dejlig enkelt og stilfuldt. Du bruger nogle gode og venlige farver, der passer godt sammen. Selve designet gør at det er let at overskue. Det er ikke så tit man ser en menu i højre side, men det er dejlig utraditionel.
Avatar billede rene2u Nybegynder
08. april 2002 - 12:13 #29
ja... det med menuen i højre side er jeg enig i... Dejlig utraditionelt..

/rene2u
Avatar billede padde Nybegynder
08. april 2002 - 14:03 #30
- er friserverplads nu nede igen ... jeg ville ellers gerne se siden :-(
Avatar billede backside Nybegynder
08. april 2002 - 14:07 #31
Proxy Error
The proxy server received an invalid response from an upstream server.
The proxy server could not handle the request GET /grafikdysten.

Reason: Could not connect to remote machine: Connection refused

Det er netop det jeg mener med "ingenserverplads.dk".  *G*
Avatar billede flash-man Nybegynder
08. april 2002 - 14:53 #32
Jubii! Friserverplads 4-Ever!  Fuck hvor jeg hader friserverplads.dk tror lige jeg kigger på nogen alternativer =)
Avatar billede flash-man Nybegynder
08. april 2002 - 15:13 #33
OK.. Jeg prøver lige Brinkster's server, så nu vil jeg råde alle til at bruge http://www.grafikdysten.gymfo.dk
Avatar billede flash-man Nybegynder
08. april 2002 - 15:17 #34
Men tak for alle de gode ord, nu når jeg ved at folk er med på idéen vil jeg gå mere op i siden!! Her er points til alle dem der svarede..!
Avatar billede lee Nybegynder
08. april 2002 - 18:33 #35
Fedt !!! ;o)

Jeg kan dog ikke se siden... men det lyder rigtig godt ;)
HAr selv siddet lidt med en alla ide, så jeg er sikker på mange mange mange flere vil finde den side interesant ;)

/Lee