Avatar billede cortz Nybegynder
07. april 2002 - 22:15 Der er 4 kommentarer

3d chat

hey alle jeg ville bare vide om der var en der ville hjælpe mig igang med programering af en 3d chat
Avatar billede hoejrup Nybegynder
07. april 2002 - 22:21 #1
Det skal du vente nogle år med, for det kræver en masse programmering. Men du har også tiden for dig, for du er stadigvæk meget ung!

/per
Avatar billede rdc Nybegynder
10. april 2002 - 17:55 #2
Du skal lige vide at en 3d chat er sådan en som de har på n.dk altså højhuset.
En sådan chat koster omkring 250.000 kr - 1.000.000 kr vil jeg gætte mig frem til, da der snakkes om det beløb.
Hvis du er ny i programmering og ikke kan klare det selv så vil jeg råde dig til ikke at begynde på det, men du bestemmer.
3D Chat er ikke bare et sprogs programmering, men faktisk flere adgangen.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
13. april 2002 - 10:25 #3
Hvis du skal finde en rimelig fornuftig 3d chat, så skal du kikke lidt på http://www.habbohotel.com/

/per
Avatar billede zapoon Nybegynder
04. maj 2005 - 19:02 #4
NetStationen er meget værd, har hørt de snakker rigtig mange mil.