Avatar billede kalou Nybegynder
07. april 2002 - 20:22 Der er 13 kommentarer

produktnøgle

Jeg mangler en produktnøgle til win 95.
det er min egen originale udgave, har bare ikke kunne finde nøglen
Avatar billede lhdesign Nybegynder
07. april 2002 - 20:24 #1
I win95 står nøglen under system, så hvis du har installeret den på en anden computer kan du se den der.

mvh
Lars H Nielsen
Avatar billede kalou Nybegynder
07. april 2002 - 20:25 #2
jamen nu har jeg lige formateret min harddisk
Avatar billede wanix Praktikant
07. april 2002 - 20:25 #3
Det er ulovligt at instalere det på mere end en computer. Hvis han kun har en cdkey!
Avatar billede kalou Nybegynder
07. april 2002 - 20:26 #4
det skal installeres på den samme maskine hvor jeg havde det. Jeg har bare formateret for at starte forfra. Nu sidder jeg i den knibe at jeg ikke kan finde min nøgle
Avatar billede nonick Nybegynder
07. april 2002 - 20:28 #5
Du kan helt sikkert finde en på www.google.com

Det er ulovligt ved du nok, men hvis det er din egen originale udgave, går det jo nok. :)
Avatar billede lhdesign Nybegynder
07. april 2002 - 20:31 #6
Nej et digitalt kopi til eget forbrug er ikke ulovligt pr.1/01-2002
Det må dog ikke bruget til erhverv.
Avatar billede lhdesign Nybegynder
07. april 2002 - 20:32 #7
kalou, så må du bruge din win95 manual
Avatar billede kalou Nybegynder
07. april 2002 - 20:33 #8
ja det ville jo være rart hvis jeg kunne finde den. Det er jo der nøglen står, og som sagt er det den jeg mangler
Avatar billede lhdesign Nybegynder
07. april 2002 - 20:35 #9
Udskyld nonick, det er klart at en fremmed produkt nøgle ikke er lovligt
Avatar billede kalou Nybegynder
07. april 2002 - 20:38 #10
ok kan godt fornemme at der ikke er meget hjælp at hente her.
Håbede at der var nogle der hurtigt kunne hjælpe og ikke lave det til en diskussionsklub
Avatar billede soreno Praktikant
07. april 2002 - 21:26 #11
hvad havde du forventet ? at der lige var en der skrev en nøgle til dig ?
prøv evt. at kontakte microsoft og vis dem din kvitering, så kan det være at de kan udlevere en ny nøgle ?
Avatar billede summer Mester
07. april 2002 - 22:32 #12
Bortset fra din formatering, kan enhver se sin kode til det installerede windows og hvis man har glemt den kode der står på sin evt. bortkomne manual, så kan man  se den i registry her: Start > Kør > Regedit.exe > OK > HKEY_LOCAL_MACHINE > Software > Microsoft > Windows > dobbeltklik på CurrentVersion > i højre side kan man se ProductKey. Det er vist ikke ulovligt.
Avatar billede summer Mester
22. december 2003 - 17:26 #13
Luk please!