Avatar billede lillekiller Nybegynder
07. april 2002 - 17:07 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Compaq

En af mine venner har en compaq, som han gerne vil opradere lidt. Der er ikke agp slot i så jeg køber et pci skærmkort. Han vil osse have flere ram i der er kun 64mb i den, kan jeg købe veritech ram, som jeg selv bruger, eller skal compaq have specille ram? Jeg har kigget i pcen, men der ikke meget dårligt plads, så jeg kunne ikke lige se hvad for mærke der sidder i den i forvejen.
Avatar billede wanix Praktikant
07. april 2002 - 17:09 #1
Der skal nogle specielle compaqram i!
Avatar billede wanix Praktikant
07. april 2002 - 17:10 #2
Bare spørg i forretingen, de ved besked. Medmindre du har tænkt dig at købe det over nettet
Avatar billede lillekiller Nybegynder
07. april 2002 - 17:53 #3
jeg har tænkt mig at købe på nettet, så jeg ville sætte pris hvis nogen ved hvad type ram såden en pc kan køre med. Den er ca 3år gammel, hvis det er nogen hjælp. Tak for hjælpen.
Avatar billede rullehjul Nybegynder
07. april 2002 - 18:48 #4
Min Compaq kører ikke med Compaq RAM, og funkerer stadig fint, men det var vist sådan i "gamle dage" at man SKULLE bruge Compaq RAM.
Så hvor gammel er PC'en?
Avatar billede wanix Praktikant
07. april 2002 - 19:54 #5
Så skal du nok have fat i compaqram. De er meget dyre. Jeg kender ikke prisen præcis. Men en af mine venner købte en 128 klods, jeg TROR den kostede om kring 800 kr.
Avatar billede pkdata Nybegynder
07. april 2002 - 20:05 #6
min compaq  bruger standardram
Avatar billede wanix Praktikant
08. april 2002 - 20:25 #7
hvor gammel er din compaq pkdata?
Avatar billede totsk Nybegynder
08. april 2002 - 20:27 #8
Min ca. 2 år gamle Compaq kører med alle slags RAM, så længe det er SD-RAM selvfølgelig.

;)