Avatar billede swollen Nybegynder
07. april 2002 - 16:42 Der er 6 kommentarer

MOHHA

Jeg kan ikke få MOHHA til at virke uden at jeg spiller mp3 i baggrunden!!!... Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede nicklasb Nybegynder
07. april 2002 - 16:46 #1
Hvilket program har du sat til at hører mp3-filer i??
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
07. april 2002 - 16:51 #2
hmm det lyder sku da underligt, kan du ikke installere det igen så
Avatar billede swollen Nybegynder
07. april 2002 - 16:56 #3
Jeg har brugt winamp... Jeg har prøvet at installere det igen... Det er sikkert mit lydkort!!
Avatar billede nicklasb Nybegynder
07. april 2002 - 17:00 #4
Prøv bare for sjov lige at lave dit standardprogram om til WMP.. Det kan værer det virker bedere så.. Altså unden at du skal have musik i baggrunden..
Avatar billede nicklasb Nybegynder
13. april 2002 - 19:56 #5
Fandt du ud af noget.. Hvis ikke må du jo lige skrive.. Så skal vi prøve om vi kan løse det.. Ellers må du lige lukke.. Ikk'??
Avatar billede nicklasb Nybegynder
19. maj 2002 - 22:55 #6
Er det tid til at lukke snart??