Avatar billede mzg Nybegynder
07. april 2002 - 16:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kawa Og debuger

Hej

Er der nogen der kan hjælpe mig med at få Kawas Debuger til at virke jeg har prøvet at kigge i Hjælpen uden held

jeg bruger Kawa5 Int og Java 1.3.1

Avatar billede yeager Nybegynder
08. april 2002 - 09:40 #1
Jeg har også haft store problemer med Kawa's debugger. Jeg tror nu nok det meste skyldes at jeg er begynder og har installeret i et andet dir end default. Prøv at tjekke under options - der skal være referencer til de filer debuggeren (og andet) bruger når man kører Kawa. Jeg fandt et sted på nettet hvor man kunne se hvilke filer der skal ligge hvor og hvordan de skal sættes op i options menuen. Hvis du er interesseret skal jeg prøve at skaffe det senere idag.

Min help-funktion i Kawa duer heller ikke, Når jeg søger på f.eks. debugger og dbl klikker så siger den at hjælpe siden ikke kan findes..... så det slås jeg stadig med.
Avatar billede mzg Nybegynder
08. april 2002 - 19:17 #2
Hej Yeager

Du må  meget gerne se om du kan finde den side igen så ind til vider prøver jeg lige at se det hele igennem igen.

MZG
Avatar billede yeager Nybegynder
10. april 2002 - 07:58 #3
Se nu må jeg jo krybe til korset og indrømme at jeg ikke kan finde det site igen hvor jeg læste om debuggeren :o(

Det tætteste jeg kan komme er:
http://csis.pace.edu/%7Ewolf/java/kawa/kawa_intro.htm

Håber at du finder ud af det alligevel.
MvH
Avatar billede mzg Nybegynder
10. april 2002 - 20:27 #4
Hej Yeager

Du skal hvertifald have mange tak for hjælpen og den store indsats for at finde den side igen jeg prøve at kigge på det.

Hilsen

MZG
Avatar billede yeager Nybegynder
12. april 2002 - 08:35 #5
8^)
Jeg håber at du får det til at spille. Foruden den alm. debug findes der også en der hedder noget lignende JPD Debugger (kan ikke huske det præcist) den har virket ok for mig til mine simply opgaver. Takker!