Avatar billede mhsdk Nybegynder
19. juni 2000 - 13:21 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Style i netscape...

Jeg har et lille problem...
hvis jeg skriver følgende:

<textarea name="hyfeliglyf" style="visibility:hidden">lkdsfl sdlfh jhsd fkjhsd f</textarea>

Dette virker i Explorer men ikke i Netscape er der nogen der har en løsning til hvad jeg kan gøre?
Avatar billede sjensen Nybegynder
19. juni 2000 - 13:27 #1
Sæt textcolor magen til backgroundcolor
Avatar billede mhsdk Nybegynder
19. juni 2000 - 13:30 #2
Det kan jeg ikke da jeg ikke ved hvad background farven er!
Avatar billede ij Nybegynder
19. juni 2000 - 13:41 #3
Nej for det virker nemlig ikke i netscape.
Er vi ikke bare kanonglade for NS alle sammen ;-))))
Avatar billede mhsdk Nybegynder
19. juni 2000 - 13:47 #4
Nej..

Netscape er noget LORT!!!!!!!!!!!!!!!
er der slet ikke nogen der har en ide...
Avatar billede lp Nybegynder
19. juni 2000 - 14:02 #5
hvorfor skal den ikke vises?
skal input bruges til at sende videre til en anden side eller?
Avatar billede fusentasten Nybegynder
19. juni 2000 - 14:13 #6
Det virker fint i Netscape. Er du sikker på, du ikke bare har glemt at sætte <form></form> rundt om?

;)
Avatar billede fusentasten Nybegynder
19. juni 2000 - 14:16 #7
sorry. Min Netscape var crashet. Det virker ikke i Netscape
Avatar billede lp Nybegynder
19. juni 2000 - 14:21 #8
Problemet er at Netscape før version 6.0 ikke håndterer styles særlig hensigtsmæssigt......dvs. du kan ikke bruge det i din kode hvis du vil have et brugbart resultat i både IE OG NS.
Nu har jeg ikke hørt formålet med dine input men hvis det skal bruges til at sende videre eller skal bruges til at danne en side, kan du bare lave et ganske normalt input felt som hidden, altså sådan:

<input type="hidden" name="hyfeliglyf" value="lkdsfl sdlfh jhsd fkjhsd f"> som ikke vil blive vist i nogen af browserne.....

Er det godt nok?
Avatar billede olebole Juniormester
19. juni 2000 - 14:43 #9
<ole>
Mon ikke det handler om at kunne 'tænde og slukke' for det textarea på passende tidspunkter?
I så fald kan du lægge det i et <div>, som du så 'tænder og slukker' for. For at få rede på, hvordan du behandler forms i forbindelse med dynamiske lag, bør du se på dette:
    http://www.dansteinman.com/dynduo/
/Vh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
19. juni 2000 - 14:46 #10
PS: Selvfølgelig er vi da kanon-glade for NS allesammen!
Uden NS - som var de første til at lave en brugbar browser til WWW OG opfandt JavaScript - var vi nok ikke her  ;-))
/Vh
Avatar billede ij Nybegynder
19. juni 2000 - 14:49 #11
Nej men jeg tror at de lagde sig tilbage for at hvile på lauerbærene, da de havde lavet det, og har vist ikke rigtig rejst sig siden ;-)))
Avatar billede dar Nybegynder
20. juni 2000 - 20:57 #12
hehehe
Avatar billede mhsdk Nybegynder
17. september 2000 - 16:54 #13
lp >> Nej det er ikke godt nok da et hidden input felt ikke kan inde holder lige så mange tegn som et textarea kan...
Avatar billede mhsdk Nybegynder
17. september 2000 - 16:55 #14
Jeg er ked af det men jeg har desvære ikke fået noget jeg kunne bruge til noget så jeg lukker dette spørgelsmål igen...

Mange tak for hjælpen, men jeg kan desværre ikke bruge noget af det til noget!!!