Avatar billede j-kay Nybegynder
07. april 2002 - 15:12 Der er 5 kommentarer

Submit form i andet vindue

Er der nogen der kan fortælle mig om hvordan man submitter en form i en andet vindue.

Det fungerer sådan at jeg har en indkøbskurv hvor man skal indtaste sine oplysninger, og når man trykker betal, åbner et popup vindue med dankort oplysningerne. Når betalingen er godkendt lukker popup vinduet, og samtidig submittes formen (med oplysningerne) til formail.

Alt andet virker, bortset fra det med at lukke popup og submitte formen..!!

Avatar billede jakoba Nybegynder
07. april 2002 - 15:24 #1
du kan klikke på din submitknap med java script:

top.opener.document.formnavn.submitknapnavn.click();

200 p for det ? glem det.

mvh JakobA
Avatar billede j-kay Nybegynder
07. april 2002 - 15:33 #2
Det virker fint nok på min windows 2000 maskine, men på min anden maskine der kører win98 med IE5.0 kommer den med en fejl der siger "top.opener.document er ikke et oject", og det kan jeg jo ikke helt forstå...!
Avatar billede jakoba Nybegynder
07. april 2002 - 15:39 #3
Næ det kan jeg heller ikke.
Kan det være en af maskinerne tager den ene fil fra et 'domæne' der er tekstuelt forskelligt fra den anden?
fx
  http://www.j-kay.dk/???  for popoppen
og
  http://j-kay.dk/???      for hovedsiden

de duer ikke imellem forskellige domæner.

mvh JakobA
Avatar billede j-kay Nybegynder
07. april 2002 - 15:50 #4
nope..! Det ligger på den samme server, og det er den de begge kobler op på! - Kan det have noget at gøre med at det popup vindue der kommer, bliver lavet af 'form action="link" target="_blank"'..?
Avatar billede j-kay Nybegynder
07. april 2002 - 15:59 #5
Det skal lige siges at "hoved vinduet" ligger i frames, hvis det kan have noget med det at gøre.