Avatar billede skumbaq Nybegynder
07. april 2002 - 14:53 Der er 3 løsninger

Router og Max speed på lokal IP

Jeg har en SpeedStream 5781 som jeg kontakter via Hyperterminal

Er det muligt at sætte routeren til at sætte en max speed på alle´s ip adresser untaget min egen selvfølge :-)

Jeg er selvfølge også modtagelig for svar som --> Nej det kan man ikke....de for bare ingen point
Avatar billede freekyzone Nybegynder
07. april 2002 - 15:39 #1
nej, ikke så vidt jeg ved.
Jeg har aldrig hørt at man skulle kunne det.. så nej.
Avatar billede rikard Nybegynder
08. april 2002 - 17:40 #2
Hvis du mener begrænsning af båndbrede for dem "inside" og ud til Internettet, så forsat nej, faktisk erinder jeg ikke at jeg har set det på router der er til at betale.
Men hvis du mener på VPN udefra og ind på dit netværk, så jo det kan mange VPN protokoller håndter, hvordan det ved jeg ikke endnu.
Men hvis du skal bruge det til det så kan det vel findes ud af...
MVH
Rikard
Avatar billede skumbaq Nybegynder
09. april 2002 - 09:55 #3
Det var ærligt...

Når men i for sku lige 15 hver for jeres opmærksomhed !