Avatar billede redsaint Nybegynder
19. juni 2000 - 01:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Efter sletning af win2k

Jeg starter min PC og venter 30 sek. eller trykker enter og fortsætter opstart af win98. Det er frygtelig irriterende at opstarten stadig mener at win2k er installeret og forventer et valg mellem de 2 OS. Jeg vil gerne have svar om et par dage. Jeg mener ikke det er svært problem så pointene er lidt lave. På forhand tak.
Avatar billede redsaint Nybegynder
19. juni 2000 - 01:03 #1
Duhh... Det skal lige siges at problemet er det at jeg gerne vil have en almindelig opstart som den der når man installerer win98 efter en formatering. Capice?
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2000 - 01:35 #2
Hvad med at gå ind på C og fjerne Teksten omkring Windows2000 i Boot ini, samt at sætte tid til 0, så går din computer direkte over i win98 uden at vente.
Avatar billede burningice Nybegynder
19. juni 2000 - 02:56 #3
tjaa... det var jo egentlig en god idé...
Avatar billede hanno Nybegynder
19. juni 2000 - 08:01 #4
Ellers lav en Win98 startdiskette, boot fra den og sys dit c drev....

\\Hanno
Avatar billede baunsgaard Nybegynder
19. juni 2000 - 09:59 #5
Hvad med fdisk /mbr