Avatar billede kryptokaj Nybegynder
19. juni 2000 - 00:28 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Kryptering

Hej Folkens, her er en opgave der slår fra sig.

Bryd krypteringen på vedlagte dokument og få 300 point.

Der er godt nok 32,768 * 8 bits kryptering, men det burde ikke være noget problem for sådan nogle supermænd som vi har herinde.

Jeg smider dokumentet i enden af denne msg, men jeg er ikke helt sikker på om ikke at windows smadrer indholdet, så i kan sende mig en mail så får i både decrypterings programmet og dokumentet.
I FÅR SELVFØLGELIG IKKE DEKRYPTERINGS NØGLEN.

Nå men hvis nogen har mod på opgaven så bare se at komme igang. Kunne i ikke gøre mig den tjeneste at tage tid på hvor lang tid det tog jer at bryde det.

Pointene bliver udbetalt til den første som lægger den ukrypterede tekst ind her som en msg.

Er du intresseret i programmet til at bruge så smid mig en mail på gismo@laptop.dk.

Her begynder det krypterede dokument:
ÒËŒžŸ!
…n=?/Q‡·=%ð1/ã[Z\¼Ù†Ë’ËÚfOsp±#NyÃt˜–ñ,œ™¼húNŒnø¸R`wçEÂpQ-žÕ4YYÀ­+kU—d¡B˜È¾(õ³È¼dA)üLø²Ð5¹Ïö34ü¥W éh×-óŽ$óªZ“"
Î]Ÿ¸µKm˜·6Ðyn}¡€ÔêÆ8Ìÿ¢Ú—!M¹ˆWàj.ÞÝôˆ4R?6§…º·gr    >P;Ä·\ 9Úם/ª­¾?n.²ué›veÛO¡|¢`xi0«zI €òQÃà‡:X×ÒÌ\cÞT=§«îf½Ï<\ÄÞ–{jjª ñ%´I‰ú粝šl$ëðtØb ™ÅÍ&•\"ÛƃmÀo¦ðøåœÁ¿¶•bÈœg¸ý6]‰KE,•™7j—"-ªì¹æó~(ŠAã¶é¸j¼‹–ÁU°™•eð¡Óë?}Nq¢nM§±—E$`´ôv
9$#¯XÀ*¿Ý$Ç‘ñB‹Ì
ðƒXøbÑ€3EëEº­ß£µÛV|D,©žš=øC
§!ðW-rŒøù‹²á
®ˆnóŠZ®u»†=õ÷H`—Ëùøã ‚†ÿ0ÖwÖ-kEx©Pçr£¤¸ðË°ízá+ZÁßù_t,núóÃuÞ9}V¼ŸªZp´æù²ØÝo Œ¤Ñiæw˜$Åöö)Û‰$‘ÊtP­….‰²çj†—ʼ€}YÊõLdvÚ ÓzùöýÚWÌÁp}ÖáÄ¡bÞ…\3Ï쥱nõ‚±pÛ%¼Zå&´×„·_–­ªoÉ»€ÆãÎÆ}òMìöèY
ž`§9êJÊôρB=r{#™@ݾl¯‹´µ"!wÉiåÞ±‰õ³ƒ‘öò¬
£RTê
•Ÿœï¤ º©-Ø-    ‹1¯É?Z‚”ªþ4QÇg‚<bò‘|±ßºíþ!QÙ†JU]Rå«¿¯[¬Åªþzþö”Š¤ë¢+ìKµ¢¸µ—tÏÎk lŽpNÚJ/yÑeö±Ö»õ™Ó—¼ê Üã@mß±êÿ¶"ÓÖG=±xxtâmÅ%úÀÀÓ9™ã‚‹‡µëEŸÆ¹.
Đ}îv¾s'è,Ÿý„Hå"érÈ/]6#yKÉÔ’-Ôí†Á7þ4çâïìÆL;Š»öŠMÈKGôÙ(ED³4ÅŸàÒmOå3æÒì—;ÈÃ8Šy¨èʼÙñO,z[ nq{’#w Ã<~²µÛy§1­ÌÒ=aM‚Å#ÔÀe¡½e‘ŸáYûË>m³7“{täu‚”{–éL·¶ó;gw œTHÙrÛ[¸¢©p4{I"{€ú–ƒí–.õ‚…²"êÚ“á¼çÛ˹Ûë×A~xÎ2}„þ±G‘i:öò¨,T඼wÁ¨àÚì{…ÌÆ
(^þÎ*«Îr Ø´¥pçøϸn9Q:Ogk®ÀÃ2š?PÖæ±5”(dÍ×È®q"Fzîý¡ÑrO͕ض)¬»B‰£ëöƒ3/D&šnV    ñ¹}ÏJdž5øßÈÞ伄Kn~D„7>ãCˆi47uÃO!¢ «¬Õ©y߇ƒÚ    +›SW˜*u#ÐDrÿ垎Xç<8iì„¿ÂÁæ–Œ=¹@‘‰½È Ú€‡æÌ! ƒ›#H|8ý+xxƒY¹
M Õ^süVÈ YA×¾dSRÚ_çuùQš§ov«ÁWÄ]@®™èàa²Û4m¶à6Ÿ^ÒiƒnŽ1¤äøÐ$¤d½Ü~­Œ ™1pk7á@WøЇtCþO9Í4¾‡¿B©Z׊ÝÂ_ýY.iÃø°·{oé©ÉŸÆáÿ&A*àåÊëN¥†uÓ·JòèY,
    ðÞñgÍ!™•ö¼"öÓÖœl?ÖŠÖVòJU‹Gvž”WBCc7¥"˜ÔœkàÊy¨®õ·IÿÆ¡%ìèK÷Sô®³å[-¥ÃMž.6ØÅ°L«¯©~2}FÙM¦Zâ(¹)\€ÑDŸ¹™g¥óÍæ(ÂßÀmH6=Xº»”ÑK3>>”˜Õ¸MÝ7“ÛÝ5sYn’7ݍV¶Á£;S=~j6Úc˜è*ðsߺ2nÅ5Æˆ¦¨âNñÖ»ÅÙ#•7„dTì
Xæ“:çNânÊß÷ß    ­ÏaÔ¾G[q÷6à§×÷\fã)ød5=Rþ(óâÇ‹[¾ôjd
àŒÔÕ5·Š$Ž”3t#‹2¬—¯}º¨•
ZžÚ*~¥áÁ@™¥´óðPlWqE“ ACáãͨÍî!Ã`Ûø°®%ÔଡF|ÚÎ
Þ¾¡ÃäF˜¨U<ý¯ÊåYFrß.¾ñ¦£/²aݧ™ƒïã≊,8âñóà
qÔXE)o‘Œ
ìԝu§‹¼]ü/O¥>†œ?'Ô‹ÀÑOï»­Œf\    â3XL$íw`b3ü0m\BñgûBdfòdÚEó32q"êQDTAþvÿÊWfw×%KÐQËîÌÇĶgäÒj'+­;­û
¢—@62Žÿ[#—{@&Ä«‡í4„ÑOg•(~e$f‰"Û1t‘ÑNûš!»¦n¼Gí¼Â=ÓãœüMvÏÞþ¥Åâ2žrc›úq‘ÛP”çIžmS1™³ÉT¸ÎºóÞåìpÕ½Ã4¨Îl¹¶éé³pξ’(³[!y“¢š>‚[€Rœñ#M1£yló
Ó瀗PV œ{¤JHø˜mzc~acÙ_äV%l-Fdµ¬®[m× —-˜(ýŸ¯eUÇôú²áJIÔü׆¹äÍô<'O‰7}ûÀ!‘}Ÿ½¬“^„Áßh&mï˜Âæð\Ž±;Œ)Õ‹þPÏ/;Ëä_[éÁ¢ÝÕ=sá}$†®º†í4½úýJSÕ´=¾ßbùFÏÑZ[Âî=?õÔZ÷p±0>®›·†ñM§8    è1K«    ‹Ž¦·Ãf¬¥¨Û
Ä©bÖ}×.Çt
8©&œÇzâFáÆxò×õa&q1¹ò´»ç ì:‰êP”ÔWje|‚ÅEñgŒþ>¹óénWÎHÈÑ_¿tv!U&N;ð’ÚÅÂ
¡Žv¨¥'¸
:¶ù’^þ^¼´&?¨5åO¾µˆÕJny‹þe«S²1
Øôø’ˆ3Oxn”ÐœD¼
wJyGùBaæ`ØoÛú&|6›ÛJ~µW}–ºPüÉ4&{$Å3åùæzåÃ±Md̤¾W‹æÛmìt¿à|„]«mXtyiöÍLÅ°CO2[_    “G¬l.¸E
À×[«_-§Á=s
HqIÉC菂&QH¢(ö›@æ°yñ¤1îÛSZ7E9Ým£à4ÊÙWg¼HgB.K|÷·›‹júÅîßü£©Ã÷ç„ë䥚•ð‰cÅá¥ùv¡U#Ö’Yh¾7ÃñõqæÓÖå¬k.[y1Á{%+áé6ÕÍØ^Ô&àýä0P‚Äíêð¾çK]‡J_]ÛŠ·oeй/z…‘>ÚR&F-pôNÉMl]Ùx£G®€Àj˺Îö×¹lü‹(bÝ­STƒ¿|­–帰Jþ"L¶…ÞÖi$…G×$'ò…Ç´“›ã¬j›¾¿‰d—Z‡,ýëÂÕqa/4åu+d·´¬Øqûú6Ûë}œ®eÙBÌ­Vê¼µðÌWqÉ"6½ûÁƒ>ʣݯ#;‰]š¯¡öá?JìîGƒTx¿} R3¦³Ø½ÝñÜlk6§¡24Z¦ƒ¾øÒ¸ÆÜhW(™Qo†1'ïц_mñ$àEeÇ-ãDï}E7ŽEc¥-Lšä<i‚Ÿø~UëaÐƘúâÁŽ    Ž£=v•‹Qi¶G.,a¬ÉE1‚np:?À›|=õ
âGz[9Vg.ȁðab—òžÚ§á+UÚÇ6ƒ×°\ªR‡Œ³NP
°Í½ToZ`¸èßÊ'OÄ2!ˆúÅþãO    ¥n\œ/í¤Rí\Îàç€8ƒIÃeàˆ¶¯¿˜‘Ê|!|šÐMw !öÈ`B±½1ê“vãtlcšU    +ˆwÿÒÇl;SˆUQ¯åþ>Ì~¤¿%Ùñ ¼ßHiÿ‡­Úû‘«Ô2U´×ªñ¤¸ÍÔåêsn@ÀŒ… àFE%Þ6¹\?‹0€úÙæHïes†.Rô2ñçÅ,f¥qä”0$ïŨµw¸Ú/Û™
ÂK\ŒÏÏe/À‚Fh®‰ô`£È×ìE¦míýy·»¬ƈÀ9‘õª@cË"§¸Ïó‚ÌY'1ãÊé†e4ˆåûcjý"ÃèmÅÇöBýC¼ÜŸnאdéf']»tî]$ü`OØœ´øË/ø•uÔ=Ä«¸òÙ¶ÃíeD¦2‚€$í¦Œ%BΙq°¥Û‡a1çþ;À¶yCÔü$†íë虞2—Býˆ©¡ £’_9ZÕq†[Z0
(«'ˬH
:´ç›Ý÷xCíÖÎfã—?ˆ}mV™âìSèÇIÀTBW„=•Ï/4¦µ:"è#樓óM++¹bU;áD8m†¬½ös½åžF‚YÐ2@‡ÏÐ[ç[ôÖøá,T|*ë†&ýª»7vˆÐ~ºÉIìB”?`ʏVæú_=0gª²¹}¶ÙÕ¼–ê½…t؏3(ÄÓ&I/ó¡nÅ1ô÷‘7d
qÔLP{âæH9[79
    €Þ9Ì4yJÛNËö
}x4)P±q “ëí*µR_¶aCðÊüDUƒíR/´;÷ÿŒx@ÀM¦ù!f›5KëµÚ¬=¾ò+Hƒ‚“†}»‘Ùóêi 1…ìŽ*г’µ¶÷>Ã(ä‚ñpâíªaô¤®©SÌݽêÈ¡“g5ÁbÎü¥"ÜTžˆ êÅgõHGn× ½0ÆgëƒÇIbg½âP­¶ºØu—³æ›t¾IzÁq¦+ÖË>òÏ –€Vx¦¯ÛÈ­åó¡–b¨‰gˆô>ÖÜÑE•]÷Æå@Û¢€è'÷¢öý٫矲Q YÒí…ôÚž…hõg”~5hw¡¥òÏ/4¬=Û,A#fN&Ú›¨mk“    ïþu‡t 36Öó4    {Ú]>}vÏkGÞº½÷Ǽ‰RE‚&ÐðW_„¨gæÚªþ›gñh‰Ì$¤É+ä
ñM_½lï¼Ò‘¨5V-š>“ïãŠáƯ‘˜Êïç7ľïÂAÉ7×(áԁëøª+¶¾J+%ëTÿŽpþÉ?xÌ°I¶Tú©Û:XÊ;¥žÌñÅÿ<ླྀ°¢NÏ?ÌѱYK§º+­°žÄæx¦Ù§7¹ëý’tŒB~®F‘´ŸõK$õ¶s!\ÌXfÙ|³ªE@ŽŠ†cDMµbÊý]ô0ûê5Û²)ƒŽáLyPL)ò`Bmý2iJçt¤Ø€
N^°-OŸ$¿U®ÐXq8”è3ëéROÅ¢ý1–3çÈOuƒÌ±
šÛšÅ1äKcðuäøº»À$ÿŽ0Ž„c
˜`ŒÝH¨ø´å¦xŒ½U?x„ŠÁ•š÷ØÎtS9¢í6ë•1u¾þat³²c¥‹—ödN˜Z9Ö¸EFw œ\A|z;Yòp¥h×–a¬ƒÛ¹v3³’Ù)À˸ľ¡ YrWY¢Š+P°û»$¦\øƒ7ŠòèDZÜÁmA<Á3\d«e$È´%ÇyX1Á•µzG!tRx€D¼1Áo("Sâ!>Áû'Jƒ9\£3:Òÿ­yühœOÓÏcâ¸`ãZê8IñcÅóZ~Ï{’…¡bTÉaf¡+l\LQ“³ÖWóxó–îÕ^Ï®tÕZƒ¬çà2W•*A.®WÖ(g{ÿfßöÅd(›üê°S4Z»<c{}ì²0èUö¥q÷Bµ«œ'µN¨qÃŽH    xÄÁ™8á“I² Ãý΀ü©cp U¥èyÍ    îSeúO<²4 Én¥·–¬3¶%    C"ví®¥†®_‹±JìÞe·Ã*]dE›)‘iÏѲv2nIuò=ÐeòÕ‚t])Ÿ¦wÔ€`¥86:­4ã—ZÕ´íÔ.ÉÇ@”&ˆÛ‰§túÏ%¼Ý ŠRæ°˜xôŽEp«9*Ì’û<Ç~wÙѧ—X0öp¡ÙV%]˜=Üö¹¤ã9plþ¢Ë}‰Ð nŠ×»Uuú»ãQ¾8þŸ§‹ÎáʧÑö®«ÂЈݭþVšïø¸*NG@BH<;¾Lµ—ÕÐÆ8ò‘×9AC™Rã
ŠWòhK`9¡ë·uwp
þmíž„¬Ó!¾"/µvå>{7z{3â4yöíñ¹å’gaѾUûÍ0¬«6ÅAW?Ž@›‚V_šS¸1!ÂI˜{Ë÷=+
a    k—õ°¢žwžë‡¹ÃÙ¾[+½ø{O(jÐØYé˜ÃìÂYN±Ž ÀC}÷‹B<†Œ?u²„¡þe‚Me‘_ÐN«×H7Á!q9/„+&a„¬ÀcÖ9x3q†*¡-ýÞX²Qͪ‹Ö)OÕ\æôY-t¯w£kÒ&ä3ÊöþNVSEÅtÓý
ˆÚ9šÈJæÿ¥…¸xêø%l8³’빜‘¢YA¥HûІ¤¿øwːž^r¦’ÌÔ—ÛàDuB¦o%Üaãòf‰KlÖQ®{‘QÂAµ•A{Š€«ÿò™ægêx¤nð*â+¨¼~ëú˜3ãÀBCçDq·ü«š’ó¥„gzäw;„é2‹éfþç²_(eR(Tñƒ‡Áà6WtA^Ž±¾žYl$òŸuÇI“f¦ü×I½6аŒìyÝ    2òAöox’œ5ñÈLÄЏûÞch¡4kN–kÓÔ„Ž ã/Œÿ¦ù¾b©ž?†Ú¥Çšd%ñ˜d¬ê{D0ÒÕk_P˜w‚œ9ØÀž;i†õ…>¹î˜(´ïlå`%mØ¡FíÀ¯NªqÑ‚Ók™~ˆÏ\ÏBíÇbâ,Š    =ÂÇjÜÍ©Â…ý@-a‘1™mìn;0p̆¸ªg±ûðÆ©»âGUŒ°ÀX†óÈ/¶0Ò8    º–UB‚øži#-Z‡dIúJw^ãrAá¢yìŠh_gÃËT=%äåL†ÄÀÞ}?$"ó`QŠxHß…•ôŒ|?èð™yß‘¿œÙòíór8ø…1ô3XLÌó‚‡GÚÔ5ü…¡h¨    Öž_Cëº4Õfl¥Û¹»ìt¿>Öh&M«L°TºÑòõEƒAɨÆðÑ[§Œ<º]õ²ïòañ–Sz1ŽÃY=G»ž©”õ;    ¿>¯KB_Y'ÿÅú]6;:§     ù§–5'Ô+Ž    Â.þ¬ÌxZvC¤†iÂ,ì8HåÈìƒÉ=•—@k;Éþhl\ë ßÕ*é½ò:;?æQgš{©–NW%Tœ\éÎ#Ç¿m\(ü†ö†·&^1v> Ù;C ¶uúŠõxÕò¬Ý&§‰©µƒo"0>߃!搕¥ì?uiªß ¬Ñ
•Lbâܨkt¹9—§†f(
Äh_#$Br/åK¤6"kð¤IÊôe
ÚÛ¥s$TÝ!Ù\Ò‰fº%¹ZZøÆŽí±ò›
°—S¥éäcê¬k'f”PÒàZէȯ$,ѧBÑ/¾ÀHe:¼üì:$®…&o e^’ÏñšÇ<þ¯ùš’B¬Ç¿þs˜ÛÍQ'nŒ.ÈŸB‰=lÂ6Ó(OH‚f·»¶‹=!e5+sâëKZèŠ#>óCìÝZ‡k³—Zš*c^ïZQŸàóoŽeX „§˜þ‡ /Ž§ÿÃ|ÑVU¥= ¹«8m )2ÜÙ™¦Bh·/²€éÛU
æYŠI„f½BuJÁ?XuMÏõyžÐBYìjìÜH‘KÞ*€…û–·‚eº•7n¯…ÔšF·¤Y:]ˆsK9ÜlOz¦K6ò‡Ï    +¡AÛ¯{ÿhÿeÖ{ŸbRñUw¨e“¥«9Ð…Ž!RâžàÅn¼cfù*"rï=ƒŽ¿ðêÇ3wW»‚–Œ’×sËôš¡~„̪u
q¢>‹¸ùà\ÓçÚ_™n!_ú†‹\5âhƒ=sו;wø1ôXW
sqÅ£·ãŽPë[®    ;>Óòߦz³;1vÿ¦›"dÖš”üîóàœ…ÙÜa¯WІ¢…¾Yõ›«ƒtÇY FìŽ:çsñ^s¥‚xö?'É_+/žP—7 9£Ïè…j,Ž:'72_JÜ·bøÒß‚vãÀ·@„w}    ^ä»kêš•«]гöZB"ów‚0Ç7Áh]x=’‹]¼}~)Œò2ý¡¦Þûö¡¿œ›±(èÕÉ…d˜ïŸúаÓèxIDraApÀ4¬ˆ§ByIûÆùWÔ\“Üå“žmûžÌ‰Ç\L%ƒ£RzUWôÛ^•ÑkļÖýÆϪãkÒï@Ju#­Q»z•%[­5Õ:"*/<µå£ÙÎöd Åzè¶Aö±q!BUÔÁEÙÛ_6¥È5
gŠ¬¥ôgÒÞ6,¬‡;J
gZÿÖñÛ¦)ÆÝ0ô\²ZnղøäÖ¥ï´zlÞ1–ûÒižO…‰þƒ.Ï[ÂPc¥¹Qgžú[Îîq{Ÿ‡jaôËE•×"¾dø/‚ލ‡æ)žJ/- $jØžkˍ¤n S³m·“¿[Ÿ#{éÕØ>€b=–RK¿µÕ¸Wï=ëuoèK¹'ÿqdâ¢2
ù„ÃÌäŒ._45?UòQS\5ÃN•>×üÈÎ#ò¹ðϐ
1?ˆÈø+0zMÿk&—@`*#·    —ª¾Í¯F¶oHóµX™Ì§›MW‘†wi
\3#WÌ=üÌP“ÔK’Ï¡î}µaÈïßò†~¦Õ°½®ÊF»ÊÝ»3<ê‘Q9†›%¯c¾ÿHçGk–B¾ùRÌ_6)VŠñ!KyÛS¯_kmÀ–\")m ±¢b,ÔR—n_~ÖïõÁ'mòŽìϲc±™Z{©³‚%Ó~ì ·èiæ3ÅyxáQçùzT‘Kà‰™Jir®ÏC7¨ mæ袀4¢`áú¾$„cÝ%dƒŠ`ԁŸÕ •t7
þ"ÚTŸätí¹]Ò·YùÒ’Îà…ˆ¢Çëg’ä„ːcäFO°¹`\²Ó®    âÕS›1C½Zi¨l?8d’«Õ¤¸pêÇ3—.IÚÄ~Ñí¤m’MÅŽ['Ð%;ûÀ™‰²eâô«PýìNT;å4FØ~-I…FýA¶y€ÝüháUtW+Ô´±"q÷–_çÀ‚”}†ÀæÔæ#£4×P¶¯¢:û]íÚžÿ+Û<Ì‘[\۝þ—˜ü©¯š ç¼îL:,û”"­¤÷ñv·©)YÂ4»V?OMk‹€ô<–±È,>¼Ó±¸ƒøÅEgÏ/¡©JÞcä¬WxÁⶏF¯Yñq‰Vh×ã{BÄO¾{öuݽP!‘—”¦mÏØ0‚ÙøþOÓ#&kªø¤¹ü§³“M"ʼ¬6)i¦¹Pƒ…»Û‰3þšÞDE9}K?1R+wþÊҍúèña'·v‡ñ$©™ùC®­Äº±zEHM*{qÛ–§¢‹¿o:6SAÒâ/:meunÕH®ï±þÜ5­J˜^à¤?8Úvü>6nÊÕv»WÞǹ:«”>‚qž—±&h!0 ¥ißd—
â㮑jÙb|óQ…‚?ÛÀßëY‚ÚWg¯šÔo^ ªõÌF8ÓX6©¶•ç*¹Ôï!.%ZµiëÏúª    5Íð¸…h·‡~4µU(×[q@Hd‹>'m wS ›¯½UÊ{Ly×\Èùú1@µ×=¯«µ1Ðþ+Š´Š(XBbûìœþü¤¢å´›l7A£‚´ÿPu؃kd”©ÿ̶áië9ÉHÙÉÊ˶ûg晢8ƒO_¶3¯™‰fÀJ
JŠ-ØVVÃ!|
ºåߣod¬„¡CV"unN§TÖ~Ìv±2fsŒ{-Tšãrq";éãø#j¦<yª#Y]‡ÄÓ”uÊvñøs!](Vwm%
çÎY¼PH†½ƒnÁ·—ãå&ëž`éEäòó„<ȽXVßa<³ô&.§¾®ª²óº7½& Vu9ãˆ
O…°ÿ5Úô†×~.HÞ–S;‹¬,³S@ªD¤Ý
:?+;›JcžX–ù§‘±uꀶ&ç"©
AÊ’t[Üé1Ÿ_Ô!£
ý¦qÆ{Vÿ­æ{ öÙðUŁW=‹æ¸Ž½Í>cÒpo&9gV2È´°õp<mü¢ê!‘w–/!a’¹Ÿx«‹ÄC”«õÁÛ’lÍÐù2„<»ù£°kHy¾‘xÌ$&ÝkȤ!™ƒ­ß–ÝQL¨ü%Yxªp
Øמ‘ŠªZ*0í¢'žwºÛŽïëƒ\Φ»øæn    kš²âü÷šq“4ÿ¥4¨qà qeJ­$¥?fNP"û‹‰“L‹Jð]J·Ca¢¿'XŽÁel^!õVÂ1Åe‘"Æ[î}èJ‡fÙ¤÷éä®6+Ø…–œÀšhÙ‡–‹R¤LèüÃÙÔß
ßíyÛ·+Œèãq5]û€ÝÏßÏ
    gØ»Q2߆Å?{aŠÖÏ÷Šnm”ÄÉgê\„Ïl4²åøà\ž’¨°ð>cT™ÂÂ¾7ˆî»>H¨Å_§çWûS«£à²¡- (MüÐ1ðGmväÍ2Ô«ªm3|w'@» Ӑɉ NÇ»Vaø„÷Ax$Fô$¬1
ëj9µþ)×óqIKÄ‚6}ãá¾k8/á3¶™+²â3“/žÀï~_C“1Do̲‰r ¢ÖÂi‘ø#&,
AÇ+j(cÇ /V    Ø8˜°ðÐדԌåNœ«YØQmÊZENüCÝ
    eESSF«·i´D ¡é4ÑÀÂpêV0ªlDqN,(àfJ~
Ë”®²hóö†    2iûQò­Œ7ã>¡d<{$‹çÓy/âùF›6† ‡8Ö裼6­ó„"¶¨ª™cx ¦ë3ŠÓç`ýÏ-¯ã®‹úýˈUkã’!=Çf“Ξýž©%Ë–¼s(Ä8iæÌ¿–œ‡“Âsêä¦}kŸ~sÂAv¯>]°Q€ÒÞiÄ…€9¥Õý“(k¿ŽuëN9‰}v•ø6àYDâé2n®"
OALNY+N:Õ¯­÷ˆ^Õî‚à@²h¶>Å{ãØù9™ ~&¿ŒÝµ¿ßzÊÓxFÌX’!ÏÇNé&åÈÃ$œ9¢Œg톷@‘•nÄÖrÈáÚݶuç]oAâ[—Ø~NH*¼!ú|ˆ°§ÅqsÒ:ó~Š2´ èGƒS‘
w4í®‚L TüáŠq°î4Iî¹3hx´ûp—.åÒÄ{+6Ãá'Õ±- 'ÝTê¡uh¶¤H®‘²£ÑÿºÄÀþΏö/EVž:KǦØA´@ ï9
›­Š}éI…Kô´•¬I'9\ƒ¦AŒ·’ä¾Î8–Ó11xMG¹}b<íu%â.ÇÁ²ÆßyÔèGvýê÷EW«b[0«Ž/xZ…Cï)Ñ
ã8IË—GdÅ­xSš7(Ù¨\·g€ltv75ñ-§‰Ýu·ò\&ü+Ó“7IT¬ófBA}«/9‹R <ØÈ›&4/ãž[Þ(ëZs†³©¤ƒ²šÿæV"ÏIM%Ð[q>B´OK„Ü¥œÑHˆäá6–\Ú3QzÚ¶]Ģd²—ikæ;¤´™¿ýËZ 7®Êy0°ìBüX׋•ÂCÁR.Øò{ÄlDÐ7Ñ^ÏÂhjëñ,k7®q:„ÍÕ¾Èô!ìÇ÷H«],Ü㥂x6‚¢ÿ¯1›”Ev±†w™:ž‹Œ:ƏȂÏÄÉŸ?f|ISìÁx±QñîÚdÝA¤    ýºãÔscÒÇTî’ÄË5ÄwôФ{VTtÁ8°‰MjÐý;4-£‰4hù|^èÞ÷²oÀ54Iȹ–ÀJÜpcd×:9€ý_
FZ}³
cëèä-ÔSðõ9®ÛŒqñ£[=a²aå|˶ì6Ö,7ÿ
þŸQöÕ“ý~pÑ<MC¢³êß¼‘|U‰¦ 5©q´:÷KñɤÙ7-¨«Þ{¨Kó —ø6€êŸšg"¼'ÈÕs0®K*eÙ¡BXeèÕ{Ӥâ6‚1JúÎ`­­–Æ·¡>µÚØ7z6µ6àêhlËõ?±Ñ*È•Rú+±œ„øLl?RÁM ͳ^b—c¦èÛ¿š:UÿzD=Q¨vÚ‰ê{³åqþÊöci&CŸ¥xílò¤ùxÒè=    Æç…Íìt4$>ٍO%)ÞsA.»ÉDO9l§^å¯òBgóö¦UK,Ž–;à¢}¢'¼¨Ñ©±†J°L“¼*Û‚Cîj¼·%ÑA7G ‹¢_ó„¨çc¬›8lõšáؤþÙ¡·–œû¦A-Aêì¢è ÄHÓ‘ïE™uX}«J™í®¬©?_ ÉFiÆÌz
_^ëiSñók¦ýbì¤ì2uŸð£y!W¨ OêLUÓ^mH²9Ê›˜Þ¨2K=–ý%à¥^ $_Ÿ“·©2hšÕw„–$Û#±zÃwŠ!T·â‹÷ýŽ…ÓWn5Ì /l²¾›jÚyVÐ÷ãû2À0)ý4O©KÇ5ƒ†    Ið‹e{†-ëN™–þxÐDÍØRX d;Él¤œ>Å$&êg9Vl¸nàóüô8FH°‡TØ&PG—-ã¢Ûf¥€zT5GDMk—Ac1£Ìò–bÓG´²ÊÙxlˆÛZR¤O‡:læ0Ÿ¦    nîsÕeðdäY®ïézRRÑÜ㇛µ2!ã±c·“ÜZå!f£wÄɺpÚguløu”•ƒuÂliàˆ}ëðtËN´dd©Ttˆ\s1:ÅõEIJlhUŠ§Õî7EÆ!ï×=­¤(ã—K`͝ê"iÙlƒ²F¨øØDZFìh/¬ ’‘*è,üT›ã⢖4!ΤÒÈ_–ÕjspñÌàðå¾wqô‰xŠAL·öf’ëÄ/Z|ìæî?ë›    Ù”[Êÿ€t8b±"l™Y‡4—ü0"ÃΑãë*ŽK.ÝK[£‹ZºˆÙu°\DñW„îmTLGʽ*TKin°sÁº››jÑ è”xîq¸AÉŠ±
h9ßçìb>JjË2‹çï…+i²³­†sÓ•-2åÚÞѤÅgzE•iåÓ=fýz;?mk–a,Bæ‡yWþÙ]C`ôa;Döç+±Âu£9ü,áTŠ€C_Þò¢„šŽÖAٲƇ&ð A;‚4‰dQ
ðsf D¿³º•½™]6‹z%“VäÊmÃ’™Z'òÖ×Å0*‘JQ,1°¾¦jÐÌuÔÂÔ†l(æ•'K^1¼"à‡Úô¿ð:@¡ÒÙ”ª³UÇÿØÓ»®6e]šhö$äMneÃ=·–0ìýa
\s¦¾> FÜ÷n5‚ûk®Oj´!þÛñ+æZÎimŽâ8Ýó[ù­ )Üx'ÁÐÑylPÇ­äÆâNqÍ•xšŸÑ¶ùÃàL¶„³ù˜r¢þ ÝÚՁ¤§uЁïÇUßI^Ÿ¸¹§%nuƒEéeÌÆÒ¨¢›Œ‚·ŒÐäÂäÛ<k¢„Ùþm‡ÍÉ-”Ñ¢Îvͨf¯‰ô3àF/Ç„­Y;C6}Ì¡vŸ‹(±bß÷èϝû  6î³RÄLªþpf=ø£„“²¢É—mëô‚öÄsXnöåÛèxîöË1·§‰HÔ±…¤lx
æÔ    WyëVkJ_S=°æ˜ã¯çÿ,ÔZq¬?k
(iÏ7ŽÛùÿº1Ïû’ºç;Ž–žÇ|Ü
&ÆY›sªJQz*|y¼ÖgéIós:’ëú*‰Z\§»Ù¤"_ˆ 9¼`»êÑب$ÌVìŒ:TGÔu܏ɃòÐÂåñëQ@ÖíãxôÐ}Ý
|;D„º;UØ£¯Á4Æ.6¤þê|™¢äÃ4.W›37ì!    !k‘1Ü»=ªìÃ?ËT`‹¬®=#/õ[Üü šŒÞf¾¿š­ï    ¡ß_¥“Ð&²ÃÁ5Œ¯g`—Ü[5BÅÍ‹­Ÿ¥9Øé¶@¡Y˽é=§¿Øäm-êì‘RØSH•"z¦W$Ì°®Š59Û‰T’üJÕåMIÚIeÎú¹*e_퍒½VfÊŵïDü¼*ÑFȳvÜ>'´==òFŒê s
µ5m(E
ß‚cœMTV@3õž=óŠË!XÓÝî{”¨!!²­éYp†GëÇw@F§ËP    NË›b°É$„±‰){à„ <ÖªäF‰C ™b62<T…
ˆ'¹:ž9à‰gþ§³éµåîÁëªi%yƒø÷æ)Ä/eÊž7Ûò¿=9k•¼’ ´eâa7‚ŒmJIEdÚäÉóŠ¨'J÷%Q¢Aô ˆA„©áÞN“ð”*È×|~r-×XrÉöí.o±’cÍ"ˆ¥ÃúH¢:>ML»,ðÔµ-›úýᦾ€¸ ³QËðH¸¥“¶Ï(ûfõ|¦gM‚ƒÞc’Se¬íÕÉK!DÅûS¾~ìëû_5Ǭeqïµ=•çÙ%Öóoéšþîߏ}a®%MËÛçT¼Õ+°pàw¤`8†c+q°ÇŒÐóà8ØV0ÕD;œTýï#uq~ ¶–Ôi&Ñš+¹>õF˜ßm[;z´ÉÝÛ#¬A‘HŸŠÒZG ‚¼Ì>Í㯇Ë읨_!Uû†ígO+?2û@fjÔvƒºFô†i#vW+®àG©¿ÑŠþ6Ígô;[“[œDOqg—b‹Ë”í%¼üîםRD•rý•c}% }öžñ¢q     1¦£Ø?aGß
$Aý¸9Þ†×1Gî°™
<¨¯    ¡üÃZ‘äÔÄïc;Û=…wœn‹HI0
5:Û¤!ƒŽ(cªjåðF/,Ò
õÝ    :r÷Ž”D†4³¢áÁ€v½È—æ*R™4]sÛ‡aç.‰±háʫȪÿÕœWûÉF\)…C        Ký`¡R«GvE÷wH)ªk£©?i€ju º›í˜XY°µžøÝœà    à¤~»e?¹ËFÁ°aÙÔÏcŃÿ&„;áá2¾Í”°­ž!ùš¢(çt1`TA0‹ÏT,Ý7…E´?´žÙ…Š™äŽÑDE‚HÄ>ÓCµaC#¶_tü“øÆ>$ÇJb ›}-¿;Èpž:†Žžòýõê¡+ü¸'3ÞYË‚ÁWÀA˜±0ƒzÈ(ÀÃtÈØl®8Qß*uØûÄš¨NÞˆ¤[:PÒZ^豨iCZ•U›¢x
ŽÀcŽxrå‹äŒÇøò]}É‘ò£Æt<žœüWâo¸£I§w—zÇ?O}ÅŸ( ³F‘TPŒOKK×ÞÎёčà:aºË¯+nPéÚ`F*}Winú{Gë­ÉcÌwy)¶ÂžJ¸‰"Bµ oó×Ïb'ÿt×ÿWx¤NE 6³Y¸´¦eI(V÷¦nà™p×=‡­Þw²¼>v`RÔ…®Ò.ˆ:ÕXNñL‹nþ‘t­º#QãSUMµØË„ØÐý&}ß•üVÍ'»"x滌ӥt¢{^8ú Ì>Ý@"#Røs—Ö
³½<ÃÜ?8aLfpÃìN>žBÇOûßß‹f“÷Ò«lÔ$™L§.:Úì£ÌîÙsÂ’Â>+Œu-ÍM(ùÓRzîäà.ÜJî1á;/{ ϝӲ²ŸáâCÛ"m¼iÿ]›}wM}ª2¨q{vDžŠú‡<ëRè‰.J†?5è,í4BÁ?øš,Ö„EZTlSfe¾£·Ñаº’äKIŠöZwˆ·vaíò
ÆXýSøà…    æWÙJ¼ŽË&¤D‚­|Sµ1Y¸Î8Y¢ˆHü˜8ý¸­³),À¨ËˆÿÃÁþ>ÎxM0‚ë
â +ý”ï#™ë÷>õ݈m¶œ#”#ûrÔaá·Ž!êNÙë‡
省ꬿÞôs­*\úM>ù‰C¾\@h¯;936ZüN˜FhnïýÓk
íf.â…³îzOŸ¸)~¸þcnŒe¾VŽÍæç‘ÑàèƒK]Ú>Š.‹
z2KhÂÚ    {JøŠË­ö2‰ijܾ+úÜ¢Ã·TlÒóJ<Ví$UÅ…Ñ>w¿&7¸ðíªóBë=éêŸg«5/©mk)̏-‚M!ÌR.s~gÍ6UÁ¹X#[‡s퟽õ…¬Š2kƒö\N‘f&j˜¡À”¦[ï¬ÀÝ÷}êµëö?ÚüÑOö%ƒäÒf¥ ú¢6~yƒÄÙùê Ÿ…àeÍ™á¼áÚÅ\æÂ6¸98,"¡ò3Cf‰Ç;³ìü‹Ø‘Q„Çð¬Ë0Îz¨¸˜8á²#è$†;v`©ëî*æÈÛÏöÃþç;u&ÛIíÙP°ä’Ôl3MÍOƍ¹z)Ú“GWò§Á
x´[n\»\!úbfv¾ƒp@fç£Þ¤¶8ꎩ+¢3x}SeÅh)!È /éúøÀ÷ D“—T®ÞÒÈaž‹%!0T%øЖÃR´È¯¼‚<mÍÂ~cy Y\L¾ç×S×r³ƒ…•-›¤…ºË Á•‡KîëÈ,[lá1æ…qøXNs=^Æuª2±Ù_ÄEÞŠá¦QçÚ’U†Iݵ,w¤æÒ͘Áìû^meÂL‚o¢ŸÅRðŒ9Ñ0Ùõ†5ú"ìQžFO¸ðUj»3é«HMw÷¡‰°
°¿Ÿüÿ°QüaâwœMôÖpZ¶Ç~pï$êØqkgxʳ%__Œa¸9ˆÔVÑðK,™þÉ]"xôH8á%KîlYÞµò…$„:Ìh¨b Cg®ù®ãõ’¬h T)imgXdd(‰·:˜†%^wÚÌ}Ë?×Üv—]ŽRΙÇQˆ2ùŠÜ?PèùO‚â[÷‹vÖÂÝù:ŽË8ˆL«I(åìæ)æ>U5Edµ+Š¤[§x—xÓ8ô¿Ì¤·Õß÷QlM—y’ÅD,†(žÛ®çÞ1Šh8\@ üsê’¬°»wƒò°sc–lêûâ‡õÿD˪0553ϸEz".÷„KØ“f” Úõƒ/í»‰rzãP¡Å蹟ÕÍiݺsMæÛ"*#ª×`R#$\·¾[NS°¦+̲ƒ’ÍÝP¶Že´±áÍ(vn*šØ-ßéÐVÔ+ó®Wã¯y‘îËeh¾”PˆÖA­yFúÄÂÛ%æ€|Ï5ªâ¬û·fôâ½çô¸=]½é¹‡ ¾“ ‚ê/'àù—¶;:£¢\¾1´Ñy–˜îhÖež‚”d¡¦ªý@3ügdœv•ÿxWW¨=tý'©i·OœQó=y¾P},4³…Qö]] ‡’YKv=
¹Ò³ßfØŸ±zÁÙîýVl6èPkºšlð¼A$­šæ¯·…<Pß<E`Ùv*N¦ÓqåÌ®@Îèœçe‚cð.ú׳桬ˆ?3ç£Ëçñ¯š¼Iì•"f    ò&Heš†s”üRéð½.+Øuñ M”
‚ØHˆB‚/á5†»›E€MVÌó~)êDôÅ»lâŒ-Ž¯ˆê‡Âä/ãUm5ˆaínI²…^ù'ì‡)ãeÝ8    ·Kóh|ŸÅnŽŸ€ÎnŒKƒòÝzK´Ð‚/ N³õ½Õ†02ã’œ¨Ñ'ÚŠ¼…N”¢ØòG*[¾b¸¦J$ñÝÙ1‰øïÒÓm÷ù†½~ß,)–<Ÿ?$½Ñ²3ÎÔá:ÆÜŸ©Æ ]>­?òô·š¼w:
À; šØù}gž@ú³gÎË÷ØÙ_žro± :ÔÓ÷RI‰¡ŠºãA,ŸKì믟+|¶÷ÖD•›úņƒ$(¾Xó´j¼“g¾å`Ke‰?ük† ᩬ<J¢vDASÍ–mˆ$®(¦›%N‡TÐ A¥Õà‚†Nlð¿oá³t„ñaoNuk¨9/_X¤±‡bþUɬVüÒ` ™ã–ƒãClç/­ MÙ6X¼gªG¨ææÌ¿ç[ŽéiæžMuä^f0ì+R’ a–d¶– üxæiç
±‚(æø±¾½äŠE‚ìk?N-D®aüoƒÓ÷ÉhÄãuÂâ=Ü”¢¹°¾°©Ü?nGÏÿ%§Ý¾^Žu•#°"ÀǺíz£+Þ:AéšGò =m{Yëó@6H5¾þõ‹óû¡í±ZI;‰²þÿùC‰rGÈ.ýڐ»ÑÇlô6šB´±ÍLÐJ&Yk}󎀎öµÞšÙœí%ãZÿÙƒ˜kñêCL–¿éyš7ðÒåH‰ÍpšÖmwk7À¶äŒ,‚5@—Æb(
ÈäyQ<J@•ÂwçžÉÊÿP\'ç”ðÊň5­Mƒa}l Þ<s“ƒÛ™Ê¬µMªH×äCÓÿ«HÜ™p†ÍÙ/ly2?àÕˆêoÖ~ì_zŽ<¿7ùÏ5òßÁŽqêäAh/¸WÄ#Šè<;Rz9Pí:’±<ñETa©ÞP&ïn4Ëí¡¤v?8¹Æ<Éýí¶¶É¨(^lrÍu+&a||—*Ñ!e‡Ì ë/ëóy"ÖU9
«ôöa¨7q›q\O(øBìåóJý2q”:9,º*½³í÷Ü=¢
ØÍè¯àUŒ*Œ4^T=K©u¦ˆ0RzÏIc=ÞB«åîx‡Ï ©<
²–¹kÉGïYuº /}‚2îøÖdõ¦ûdz“¯žä¼Î¯¦™d.q.àÑÖ°mU=ô‚ò±Qr¾–ÿ;@\MyÁœè{Ò§ÔÊNšòhÔºäÿ
/CôÞ¨¸bL-ˆµS§3ö?e©/š´Œë4Kº¡©J×ÜÃÛ-Éì<tîY2ç„PèõåÂöÀ¸¢Qv·Ä(w°>Ä    ™S(Äx%å?1BÜ0öbœ‚`Q%v•ÃŠ×Ë~Dìléâà¹Ó"4½œÄiœÈD¿DÆU:ð„ä ÉÁDŠå‘á¸$Þ¸C(Ad>ÂQ› É÷DZVÁ|ÑKJ”jÔGË–K[ï¶DÝx ˆfÑÚ.‹æî®;+&(Îf>Zý~g\JÁŒ‹b¼à^³gî¯1ræJ;°SšÑŠîXÉ’ÒûÊaÍ9~
DO‰ä,X@æ^¡^_¢E?_q~“„‘h`æÚvû³ÎTtFç /Õ'¤flÁï[£¥iÈ%,ÇŠÝ±Îf´7âš4“Ã÷Y1»ÐF}[èµÉ¹- úžÉ×n§‰3lÝÓñߪ~äEÈþ7Á5Œùç³=ç.Ewg¬žy=    ·Þ/VX{Õçlb‡C&K6z'üQ¹–v¹¸¥ûÉ’qOéhðhƒÆ[ñÅas?í²+UâW¿ø=u“ØR—s(x¡üðgú.·a[ÞrÔ(5]̐ ý)})ýOð[SÏ`“ÂbÚOŒ¼y€^„†    H;”m¸fG‡«MiÒ2RœŸàÀÇ€·îÐ÷¾Kg
³
®KíH&½yCÈ-Ë›óHlI
ó}&þUF„ÀQq
a"m×éR£NÄ ŠhBgˏÙXƏÄ*&ælõ‹¢¬;…‹ïä [¬ß&xŒÖ\«Â¯ë/h‰)oäè.T`Ÿ3    :Ê`ˆ;:G-^Äý^{Ÿ¦‚‰jÍz¶ÛÁ:ë6ïϦù(|£¹ÏSaì1/6 +"Ÿun ôN;Ç/«®Æô¹5å‘;_æbÕò”Üìÿç*³Í³Ø}‡Ð«ð    ¦­˜ß¡46rpéA~wmó+N÷@{Ùóìö­þËB¯RPø®
ÿQnxß£¯²s/3…­½ßNgU•Ö¦6ªÝœlÊŠ4rT=¿áÊB¤Ñ¡€ç
û¾ª^×JûÙx¬T~=­ŠKÍ&š"ö.ðiÒL³”hÍÏ‚TÜà>žƒ ÄŸ§—ĦØzø¯—x Û÷]üõ³ùˆ»ZD    ?Âñ™‘×EºúßVHÊÏcÊÐr‹VcRÃÔþ»ö†b‡cÒçVï9豓(v­Æ9d­=’ÜÉÿ Tä4åkw=Ocs$£¸¡Ûæ(Ë2À”'>u„†‹G™Û¶;/ß¿Q}*í¦¿^AAÂ@³M €œúæAíÚM‰¦Ò¥ÇÏ…8³èn“î½£=W…:Ô
Iv¹ßÑ™§(p[À³Ehä&UJ6¾ØRÅçÈ€¥6+çý‘ÇdjÁT{ćâ±^t]à.À)=8‰^ÃöDn1b“61>Ù¹¨KˆõÌ! éB>ö;çb(Ž^³˜Ê•ï££ÙÙ…ôAI(ê{5ºžù|ºú§Æ©­Ð"Šû2Ò,¯É˜LêÕwHÄ`ªc¸Â¡äå.èÒ´X7¿§¢NnÊy6PŒ\ÿ[ÿcèô$&Ü‚5ڏ„µ!WoE4ë*ežH—XN¨üÄ8«Ábá´
!ï>ï7U7¼­‚”ánS$åŒ#1W È5Áû¤=¯mäLÝÚF!÷+tª£ù¦[ú-™Û±šÊZ=¼oË΁Y~(C¯)-Ÿiû‚Àêó¦´Ô£|€eý‚d׋ãF(wGvHäé#ݯÆ4Ù4xWëuAÝ    XäµÍ,hävÿÐËŸOýÕázå×½]|Äô½C"4²%'#C*ŸÜŠ†Ðhâ;L ,ÇÔ[ørdlcªøé*‘®´Y‚Ñ’8‚BbíË}_êם¸Œ”P CJ@PchÆk%;”üæ‡å„ÎܲAÜ׍·‡—M¾¯Ÿ€"$÷ìÕ2i0²Ì7ï¬ÛL脘†–
º¥StÒ¿WàÕC;LËS¨OtN
{UL)ûÒ*õ‡Y‰œOˆœÝ°7ð½1~SÍôçˆÁ_è.¥“£ç    — K6-Ϗ+,¶ùs+ÑG 1½ŠNË^éøA
àZ{É«3ºå%úZcöQ¾.yå]wËû)’‘ž¸V±9-”ÜÔ–Ë­A_´Ñ½B™{¨×†âdŸÕþÉì8`ÇmÑ¢‰³#-õ¸º1É󅇬|ŠÀS—ì0¸!Ï\ÑÇoÊ cÕÌ|«A©a&ÎFv*m•&Ïc)…Ö†N¥à)5ÅãÆÖðä>YŠ'Ä!Wó¥Æ³t"â/öHVÔ    «Z¤ŸŽ¦+¶riZ'²xÐny5f‰#à lË.¤vÛšªš°¦]Š—µô±ÃxK¢oQ×>KvYA±>oÉ‚ÇÑÛ,A_q컧e3NÓ ¶“Iö€Òú§ Yšß›½=Rmí~@•77Cø¥=×"òheùÄ› ÑåòëwL¢025..¢0§TÔ¦¤9ÎA?ò´cW¨Šc<)5¡V=úØZv8Ï“ëBÜ%°²Ïl&‚+‹ªú    '"Ê„ ¸<˜H°ž˜¹‰«zÉÑ/5ÈÐôÁ§htõ:mÁ'•ÉhS\½V"® ÞOY¥y8ãÚÕ½j>˜ºnÜ´W„Çhº²²C×m<@rz6ÌùÉŒ˜Í]œ€Cdv.'¸p1GƒÈ8ðžÊ4<ÒV%è„ñFÉvÒ®2gÜÌ­óǽ]§}dÔdÛ²:>Ì0B«… Hž÷ „ýZí.”Ÿà·Rþµ{XÅÝù•¢YëÒõ[Ü_uÝþ”§Ðd‡„°H=A>Š8K_*x‚3GÜœ©“|J£I,Xc°ˆd’q„Bµ¨W‡b    Ãéa…Êõôî
lP£râJŶY’(&ŠÅÓ{‰žP‰ÇyŸ¦©zuY—õUh¿¬©>´m¿-˜u¼ö€e<º-¹hðM~ù¸3ø‚¾ß¶|£–6⣕ƒøˆ«^Ûó¯nÀ†pgXê§âÚÙ>‚`à,6{³]žÚñ•–FÍìn&&\¬`
è˜/ÉNw;ùÍ -3}©6”¥g‰|R“·²Êµ¥qEл¡    +déÔÝxN3óyUk`‹L¦Þ–øYèXrÄqtþÂêÂ
gYè'¨acjéUT.I7A¼Žó}ï–.́Ã4ƒ^É®©'<ÂÚИ 2)š…!µ"ÏËvK»Œ¹Æž`ÜTƒó9©Â—Gç@½ø„$óÞ8D¿;¾Ái*ç#‰¥‚a4Éñ?r]wÙ(
ŠgxÕjÆé6 ¶LÜ›q£«%õhüúú:%>±¤ ­n~ºY¾cGccz?2“A´¤ÅSÌ/ÒL¹ÙOz%Û®ü+
÷É1‡­K*×æ^“íŒ>š…ÐÌé’bDîîR)BŽ;‰·þ×:­Pж È¢ƒUÒ{½–Çi¦¡adlVLP`hÍrL ¶¼ö¥Ja‰Ò¯ødðI<(xY2Ue¸ƒã[
òUršÏ@ùWf÷ÈÄëpT{Û¥ÂG$qñ¾    á¢g¥¿h9k©°9så:NdÙêé>Nñ£h^&U={ê«Åò‘Vó9~µöδ#ž˜roówª'a¬)‡n!쌰¢ÕE1çEFòÁ07Žsüa.ö‘¡–ÚçM19œÑTÆñ’çâš    A•N¿~Y]€;´{z Bø!Ÿ?C,¢
p.¶
Úæéïø"Ó@ŠPŸiS
üX    IIê鬉½…–[º•O©Â⨲û¦²5̐Æb¤$Љ`5¯`éɁ*éwç3ʼ‡y
ÉW‰ÒiUˆêYûŸê"ËÄçEúsËæs>E}2¢ÓØœ;Þ`³vµÝgÎúäëHg    (OI}‹I(χxí)²É÷-š9´Ün ȬílÅHÛÌ=&xôl¨Më‹·å'¯IÀ7ßr¢¯#\Ù(7öÒ¦Éo[ßD{Æ4Ÿ‰Ñ™„Ьê%á%G âUæ<¸“…¡”¡•æùò½þn]¹Hqª½¥~ʧ°wþƒ^ˆpÊE‚n“[q,8wKPM©é?eߪßïÿåàö‘N£Ý~¡—”º:ꉟßwÊö¨¯'SÎz”ÌŸqõ"–¾è¹Ã}–’²À1)¶†} ÿ‘*>¨ ¬lóßI†Æ-Ý "‹¡y(M{Û7Ü=+56WQÈeåh?s‹»˜0´Ð­‹™‡a³NÞ‘þ
@yg2ÄðS¹ÐTb¯ão™Sþ¹ÖÕÊ\Üvdì‰%ÇA{Æ8ìs•³¸ïÂœ!C,h¼ ”o;Ó.‘×ÂØŹɯö9w°•Ú$Y>šÚŠã#ŸL×$À0Í5*ªVúäÙ^¼Îœr»ðnÞ¢÷Æ÷X7ŒRHN”ƒ&ÃàoÙÉËtŽ¬}JìŸå)QÃYöX~ˆEÏ8kbÓ²·¦½Óq‡U¹†L©é‘æf<(ú¢dJo-@/kÓPKŠ õÕ!« MòCòAVÛÓí<Ç*ÉJnîo€qò¡œ€““¤RmhÛi?Õ…yFj±j˜C<ù3áH±ë
‚?¼›j†“¸JåE:qYMKmºq¥¤ ð4lƒ†úA>ñz#e±{'Ã] ˝>Ù
¸*ùô*)çÇL‡¨Q—mæãÔái6¥n{¨wq~]÷Mͽ—r=ò;Ç`ßfD›ÆÕXª±iÖÿbÉÃ=,N6[¼q\Ë
ªêALbÚEh!ÅfÈ‹0̺öpT7!JI’zŸnÉ2j<ëÅE”‹¨E‘¢12ý†­µf3®«“©œ
    ¾ŽÉKPêz†Æ8NÐŒç1+š¦kïa©b·lF dŒâ¼< =îBdRÌ•T¢Ü|ÜHfÙŽß9·«)âH€#+†Ø£wÂß$OŸ´]TgbÓw-opŒÉ;î~<ØR¨Q£ŒÕ?ÿ¶ÑÙEú?#+1Ž¾Éã
ÔëÊÓl…œjÍÙyIƒ÷O7|*{Dó—êŠâ«c̺K3Þþå}x§J®äÿÂ'—j7ÛŠ‚áÞ‚¾Íh1ë´°¨·ïC‰¶óvOFpIŸSxz
$ ®BÀ.ÿgÈË\áß±cá
pÉ¢¼ÐXöŒóÀ\BáÀpÝÒòp”Ü,%±ò<O"(=V±£Õu2uN;==ßQgÔØÃöÙ
.!ZËç¾ÎØ C    ºŒ±ðqØøȤվ¡9Á{£3S—-^6綾šÓ”εíô-Ùo®õÙ¨}Ò^ç)‰6Š
—¨Lù6\'¬ƒ§vh¯¼{UÆÈÝ=-o¤ìª ·ƒ’ËO´ýíÎ:J»ý!—F £0Sÿ¯½QlK GÜ}\J*¸fƒE•E>9/Ž
““…ú­À‹Ê7ÉBÑ&VÒŒ¤N†ºqE+Õam³7B°OzívíàÃÂô…ÿݨç&ž¸Ým㳤ÃUJÒ°cÄËT¬    ›    ¤ï“ ²ˆö½,·+㵊q’ÏIâ\›q|ÿûÛ0k}¶$_ÖrØÄ¡àÓ(ÇÕ1òáçåӁuHùƒ5ÜP>ºDéúlÄ_?†+V    ðvÑ2¢à`»g·‰ÿ%™ú«—Ï    åÉób–F·žzÉ°uªœ´àBMáXœ¶žÒú{1€p]i—îúþSh´ýV¢Ü_±*ó¶÷ÜÚdù
ÞoBjô`R_/£6ló vÖæÈæ¦üûÜ·nô‰¿J@›K¸Nûû»xßÑtºÀ"Ú$ñÙü‡,ëãx\áÄ(†[Cìn†^«}Þ§ÇI¥´¤ê¼z:­»µÖ©o²ªšÈuZqë‚ŸEâCi±äx¤œbt]IQ    sn“8mÉ7/©6Êf$dV¶`Ä>îLÀÉ`ïf·ó:<H$ròª¿4ëgÁãëÝÎ6'­>õ!Ö+¥Ø£>Á20C®×•‘\µZFM ½3DüðÜþ‹.ÅJ›ûo1äÿΊ˜Î×?ˆá;æ“¿ù†È~sèX„ë×>goaæƝSÏY‘‹Züh«»ÍÛ·UJÊÁãç¹lU{”•<¦û‹Ö9Ãi+ä‹'¸¸ìßƒ=3¹ÔÐÛq{    žƒöIåŽÿeÒº½oFwÑï¶Æ†/(gÛR¡Æ5·I-lˆ+~ÿOfÏžÑj
¶,è¥5{¥‘Ò«£TÆia"ŒmþU7(¦“/1´z6û…'C‚#ºÖð$çîoÙÇÝ>í ‹]Ï /›€c:
I¹|âmØ¥\âŸ!NPù|ú,A@ÐS‡{«òUÎ;Þòóå#Dübѳ}ðtiŽð7Vôsñý_>1ÉxkTΛ"ÂÏ©¹c̲nýNí¨3’³tc8ÿ3”F„óE‹²Mç?ìa~m6pooµ*p…Þç^Ìõã«þgñ:z0¥*¶ãï
ÞŠfõgkØß,)V¿õþ€ ŒÊšV”„µ'¶;á,¼.d4uÍ]hÃÞ8½HŒ¨H  e„„¾Ó{ã—*ÓUûe®zR2w´/ $Ü”ÚFBTG~wÝÍ`[·5Â]ìkÏ"å>¢ïZ«°$yÅ0¹€Áž|Š­vZ;œ<ÄFÉS’ÇЮ6â7§¹V=LÆ×,iÛ ˜÷sð¨&…\Ó§ø $ü¦ý
¿ÚJ×ÔxbžŒŸÿc©qÑN¹5º´­Ìg¡sÍk°œ{Q~´JaT„€©ðˆàerdjÖn‚+8ê1jùú\{F%?.ÄÚ‚tËPeÏ['0Ù¸_üg0Ú‘ 5TÆ7«UJßâ0EBê%Ò÷'n½‡þÿ&¶ pæMfš”ZqA2]ÇýAU-½ IYxã0UnÏî|ž6ßâÈÌD    }ê×è$
jªoÁ¥’sTW©›§ÞÅÙõÍ”;¤&’VÃÞ1TOŒ=d«v‚f£/ÎGSë
êï#\ÖÙ
ÉÉWëÁÕðˆ)·àS,q`/ÊÁÓIÐÖ®eãGÀ¸#{›¡â    ÒÍ\4Ö@Ó‘xêVvÚ4–
`í˜#GêFè÷àåƒHtxìSô>)ÞÇx#õ˜D{Ö•$a$úòhг·Zñ¼¹V´¾âä‡KYïe½;©Y]³Å×’sî9ÅdŽà/Öï`%=&â­JØZÖŒé‹f4l^„’ä¬-¦óþf‰=°šá¿ç2Ï„½v—M¦:4¥ådG¡ÄÕ-,aûÓ    ¯2Ûª„„!ÔùÝöçÇ7Ê·§|9-8W á?ôGÜDÔ
aºú<Ó¸ù©Îßb’½m¦æý¢^vð߆Œ¦-ÃGü°U$h¢§u>D(\úìÿ¤Hf¹B5¢ÌQjÚä,R£·2#IxŸNí«ÓœØÆIô„ÔU@Û™•çMëU©ELÝf…ÙVP÷¶tau\>ZÓÀšu˜½Qî­˜U:ImR°åÆA¼_—¼'sIq`…)•,5X¡GßÜ âÅtìóÜj§F\¨õø¤4s_ÎTCP‚OwUnO%S%ÖtÍ€yÅDL_å+”2ÿ4ÇàiÿYžãˆHë~7΃rÉô…cÍ=õß½Û^`¿)èKŠ÷;ó[µë„?I}ίiB0S¼Òó`RÏÅuÕ5L@íäµÚ-æA¶v~)S"1°/|¢VY’I)è~Jj~º¼*°íÔù~†:oYÓh@yå±£¬¨­[¦Š­šúÓßíl2˜£
:©¹¬L¢¦2Ø;Ÿ[íC±Æ|Ñù­ÂÔõqðíÒŸBwê’±)¹¿Nl“)ÄE4WÚfÑR¥äÕ¹bC€]Ò†
¢•‚ŠÄâ†fQ0$4BšYEÀ|ó-RAkvŒw¬IÆg©ŒSäÆ*ìÚGùåWAÚ¸ˆG.Š¥e¤Ìô™½œ­“ÂœÊÊ“UÁJ¾Í’s{¤Ô1´k˜†Ý[1K§!Ø¢VZݘ •–Œ¹9DUU2áz    h¹´™ÄèŽxŽISx)Á©|žfäŠúÀ„Z€ßÉÿÏøÅÉ÷Æ6 …W&†2ìxÙðefo¸Ñ2žhù…z”øá¦ý@Ì>ùc¥*ïêË€¨žÎ!N-úÃê7£‘ÑÄ,ãzBN‡÷óy°¯dlM.²øÝúÞQ‰sóÄ@>H›Dò±á÷GR‡’‡S"û À“^%)œ_mÔðn›‡¡àþViêw~æÎè+#]ÆuH×–¹+¡–ÊA¦„ñýNC¿,¥ïÉòfƒkôë­èc÷ÔØ.|IUì€(NÖ`CÏ"}ŒE§ú;ÃÒ[iÝ® YF0î w¶ŠüÃ0Ä*    ž€†iu®£ä‰VäIœ@‘ËE/½pÍîì6 ÎzcMYÊl/‚´£úqbߝCRŠ%Srz •¨¯…ÆÝ!±X0i’Ñȹ®£ÒY)M…i°‰y“|NÒOŽêÓù÷pu@98ʁÒPÓ`òQ=€·I‹dÞ­Íߐ(WJ‰S…° 8N+£üMDGvmLÅóÄä>]1ˆŽ¡s£Œ“ñX<|(‰qL
‘—~èó¾PO…§ÿÂ[|Á¥ï A‹xã·èCÜ<øgrRxÊzõ‚Ÿ"CˆÞZºËƒìk<ò¦«îjȱðµ>t]ÕrFØ^²Å¡€Ü˜í“[‚‰ÃvC‘­qPÍEwp©l+ȵÁ!ÃÏb-§á}Öö0ù
py y/ZKº­CÞ¥»Cì*ÆÉàs¼ž¾ß@2®»ÚpM‰}Å!­Râp”ÞÕŠëX@Ì&“§‘ÖJÆײÚ@ÑòöbžN·ghI¡Þj´Ýë
d†Er!)Ý9·ÀºCoÒOá}¯¡mª6‰D¼oá„ÙÊ/P߶†®zÄvH]1Ád7ÞƒvEÝ:ะ#™…eQð{«ý{ÏIèåìò÷‹¸gÓUÌ«þjTÄÆKž0œ~ ñʶjixìat+Ý–/üWÉ Ô`é´!2g™V‰úŸ…ω²öŽXÏIAª¯Òµ!i$ÌxwعÙóv’t /€`×@7+
\ôÌΦÍ^
¯óu†ôCnï<à{U«ÆEy=
÷Lq¯ŒŒ£=ÎcHüŠRטƌôá»–¯ˆB§tjýB’ÔҐ•g Îy)þÚA¼û¨
×26B    <ù–1Ö˜ÿ‰D¡RQ™&ϺZ¬Ed¨º-Kã3*wO$Ó
³ê¡j1äl]—ûÐÆ\éRI¤›ªhšj÷(qý06QÃlcPýy¶#

@ ”…Bþ‡ž3pÚ#ÞO•A²vR‡n,Þߏܸޫ^Wi¦‘/y†”³!Û®G¿9æ÷Ÿ¡ïÈ ½Ïx*t%q1Ö¯6%\ö4¡œ»»é gÕë²»†Oägñ%Œ(i`Û+ÙnÈ=Ž©±¼‹ÜRÐ>ò=³5~ï„%Œ"ÉsÅh8ÒéúAÇ¡5âÉêP'f̲žÕ+Dªí$ÍÞµAôäYY3“·Ròã¹ÎÔȁ‡ëøÛ#®a²}=càä85` õ4"´s³¥&»v™ÓåÓ6ýÉ`P§œþZÜߺMéܼxK4£º×ºøµ`õxšL¦NûñØDÃ>
ÕT·ªd
œŸG¼Â¦s·y<r×ÜÛüÐ:àùÛ©‡\Žã¿'8h‹þå¹Ì[Ä埌?ƒµ‘õ$3ïÅ!œ¬8ZŽU:Æž°ÃÎý-^ä57œ—Ø$ +Et®R*iØþcüÉ“©çkkõ3|–° ¡
.†'’ƒÑFÿ…ýÊ#GLb=(°ÝíœI\*±I蔺02¶Ô˜    H»æ‰ý˜¯ì'ŸLØËÚüÓ!€Z“Ð3G)ñÞDD¾à“…=SM…¶<Œ´«
“\ØØ>áYˆºÎ§š^¦RÀ¾Î¸~ÄA°~uóªûÈ¡y$óf:%nˆ­Øþ™ù$ÐÅÊ4ÑÔA%FUŒ¡è0q¢,±kUÛPר4Q
ÓìHIº;ÁDU«z²ª<ãÚP`(& Éh0œQv1\
ðø4E™Dn÷Ò™dá
þ;L&ÁUUëÉèttæöl¦*xÙ²—ï,ôäßü9†Ä󋎽[ÒCþɉŽ1UE o]& ±ÿ,>ÊEíLP}~Ò5“¸!òסp6äý¯î¬hj{    覵®1' ^µ†”6#ùo_:€*ò°9dB!Š»òiL’`þÖ]ÏŒºÎyÙ–’&ý/    }Œ¢š]¹­²ÐàÊï~„º„|ײ‰èì)¬Ë7!%a¥ùé±’]Òí QNe¡ÛÄ°€„Í)~¯ë?D¿Éq¾ù¸‹ƒ9kØö³Â%À­ßäFóHÂ[¤…fCšØ»[kÙÈNÙN³m1ÂéâúùëœÞÞÜ„`‰÷ÃœäYˆ„ÛÒöÑ‚§«T¹Z
û³MsQ4>Þ¤r7†€àjíŠ
ì éh‘]Ó¡Q£J¨Ê,y
ù{ƒ‘²Õʈ!¹:k·JO[fì¾ ¿9ÛÝð    ùL:v(糇$ïaÆÓéîæÌB8S0:)rf¤¦˜!ÛQƒ©>›˜Ð/s°hä¢é‰&‡oé(oQo¸B&›\§<DcÇœ&ï7"ò¦æTŒsŽÝͦVE±,Š¤*!aÙ]©7M"¸>ŽŽÕ]ÁS¼lr1Õ坢)Îê¡êØAp¢²«ÖœíW@5ï_­èéÄ{ãùë…šÍyýùAÊ0©+±Sõá~tƒeƒ)b]c‚‹K3›O¢ófYƒ,@’ØÎÏ£Ùç€.J¢Ý˜·
P‹æìPò¡±¢÷"åðÑâÄž—ín©+%bÑOc«â º¬¼Þ8_ ¤™n_=M“ĽXæÑêÑü#¤c«…"    ÓÄòz0Æ4ó@àXñ¢?x,=g]…VŽ†Dôk£øúÐ@¼@˜N,>u[-/û·UÓ#cö9QGœ‰’k‰ƒöLë-©4iRÍîO™ÞB{7§ÙpÁlÒ W!nxút\“ã¿,]ÒeÑwFY¸qŠ¼ÕÊŸñn<O”Â?/¿I¦Ö(Z–“¥ÀØj½º´\.ÏA¢qJbzI¦¹ÝL¯.V1V+­(Ãƒíëàzžªd|"ßPQÃTL–âZ×/‚r«¶óö4-YAX@Š#ý©èKàKV~Y=kéK³2XD¼8‘ÅYìט*àj¸öûŽíéìõ=ÒSS–
¨jÌädªƒE¹ÔU᎐Šs›É„}PLõÄü£< JÈ] R÷ó…n§ó™€Ôùa™ÒN?Îöî8vø'ë!øƒO:·Ç    ÜR÷X]Ê즅ÕÃLißgÅÝ‚Ÿ[ã&Næ¶Å Ò®dð–"™¶s_q'Ý$¶û™ª:J«¢õ@1 Âû%…©ß)SM+%    l
41*ñ¤:°ÑIÀ²ÍöB:€Q@p¥Î¶qîâwN}
ýÈÝH´‰¹_èÒÛ·¡‹To#ëuî÷«ô“eþõáÙÄxD†bf.ÅŸ
‡6ê UËÀù ó0ê»€WÙ&‹1aëõ´Å©ºB„ú±‘·ê–q\kŽz(QLÛÏàˆ<æ×ùx [(=ÔÑÏ¥»Égc¼ð©Õ¶Ü@ö]*ÉÓ2Cƒ?@-Âùek’cKDž”¿ˆ@gà‘VpËÎh—%a¨qMûñ̆‡hŒj³Í}ºŽlwg¨
”d¿0§Ó³Ž§èYþËø0šªB#OF ­“Ýiˆa¾84=  ®­ù~"”À}¤'[¤¥'á·a"HFš Ähðð!nâéÊ6|×Ý–uD½;l6Ý3NêU¿I¾K¤Û¼ÕRÙîØÆÊzþn•Jª^Î÷wžc"‰¹nЇŠ?ÆEúlæ§ƒzï=Éαê>›,ìÙ€T    4
š+^˜Z°€ˆê ±˜Mþƒ9f(\<.ÚcûúìýÌQ”|´U¾$§úàøX„sv|…Z,(‰¨î·'¤ƒ‹Ï¼Í½ ¼Da£¶µì-Ì쵓åJ…1‡“¬"…
;$Ïoªsµî–s¢Ê+äæ+n16MŒ(xOQFãÌ2ÅqU´
aH]KÁ:mÊ3á3ÎA'„$ìä)ïßZY:ú¢f€Xó\„(÷«‘Ï~fÓ¹qK“–_ûˆN*økáäÑ‘³H/c‰&ºm„ýç„ÄZ¸õµgoôŸ)UŽèôÙJ:7ô(¯3(²:Yµ`”ä¸ë>±V@'¬QÊY…ó¡ëo'l‹i_nÎçÒ< {ópöª‰«*;2±ÛM*ׄuvmÏý$ŽxV'dFf¬´8`ÔDBnW¤2ä23t¥N
v<îi¦]ц™y…¯Ü!…’¸”ÓñËÔ;æBÉ)øŠM    ¸Î[U(¸ò[‹çµeñûæ­Y!èm_|1ìw5륱ü`Q+ Tè2§¾ýËPk¿ª§ÄÞ—,e½qŠ½jÙ‡pÐV§P)u³Ê×¢7äÖBá°T2JžÔã2«%áÑqr¯ì–aNè<¯z~yuÐ-âD    .DÓC%® X4ìw*A{·®ö<5qÕ§Þ¯IwF»†"&«§×yÀUí¢ß17EÊíµ_‹¬ÛÀpžíŠÛ±(=LCÁ¨tlÛ+7aßÚªØ_NÔ‡­áªí¬Ð§,†WU0ov è‹Ÿwòl¡&ÁÐG›[œ§€Kæû.ÜÂ'Õ•0‹‹^½4uzqö…°«n§¦¡Ýº‰bªé,ŽR&ñð‘zÌòåãŒqSf8´‹ží²…OY’¼¨ÀÎì™PužãmÍXeŸ ‰¬€ÿí³O·Ðâ$­[-‚?é’¯©Èèû§Árû‹jÂ`[i¢Íc{$—ÜtºÃ    0ØrÏ$Ý¿ªý?Ðì˜1g
jÀ»è"¢i°"ÞNÙÁ‚œy–ú†Ÿ SŽÛ÷—r7a¢sÞ^ºAœZ(U®ÄaQeœÎ‹Ävià@P Ö­""Q²»±»‘Å `'{ù߉¢%ž†É_[?Úâ>Slñˆí­XOŸøRKø±çæ¯D/©ú|Z`z˜ã³—Gý':…)Ôr®-ká¿/U©†f¨]Ô8ËÓ‚éyhàñrL=ºÒõ|“qänOÔÖ,>qÊáy^K†xC¢™“ÌÇÓÜÓ’j‚çâAP¢F¸Ë¿”6N®HK¶A¤O˜ÕŽÁVx)Ÿ-l2ŒÁ®Nz‘ñ}ffoW`¬=Eðù@K†õEÑeú\Rå”uåø©h¼ÄÁòpµæè‡kÆݾïÃ¥)ÝMå‚'ËÖvû«Ug°ëÅAÕ'òØÃ*Ý®ïˆØ–‚œƒP´:ŽH…a1ΪYZS·$:ÀߎBrfšÄâ´mRÜ­HÖà×ÿ¼[uåwÒÅ‘
“¡¤o%‘ÿýŒ'Iw©èE‰«gS;3ê¨P¥!Ê^`­Eý8
ºrÒ>´KB}þ@ºdk{êDÎßÇîxƒkלS:ˆµ¢BB‘PùùÙÉåü’ÒõE±ˆ[FÕMݦs™÷Æà/þjÜ1G]Í›ÛÐv×ç÷dÝñÄ.yê±’M³ëÂ+sQ÷<°²3]ðÞ"KB„B·:Öè¡£é¡ÆH;9WWŒqæ=Ñô’‰ ö¿ëEz~É©$Ï¿1
v¿%ÑàÌ~Á¯œb°Ù'›P¶†1Vì/j/þ=­h
@îlø%QJämTu’ÏøìȈQþj@“B<øÙ¨ƒÞ­®ëN£    jÏý9Î2á»/rŽÿCì9ñž®l/½ ÷ A¯©/K4 “1Õ‚içÝ,Š”¬|lµSšžUžT †æªÄsîäàÏŽÐÛ™úø9oåÚ^‚Ÿ‰ºH'Ê‹K3À,|¹ÚÉ~CkÚ")T¸Dë¹ ’È‹Ãl¹Eo[bxÔPbÉe×re<0åMŸ1GóØÈW…óÜ“åFIöKwÊli»Ü¶ÖŒV’º1åðU·G³ck¡ïæi¨Œè þ=.X,èÉö°u    ږЋ_
‘ ²Ö-¸ÑÚ@áÍý~éTŜΠ2ºLR¶QH¢ã;i¿«ô]Š$½I˜sh&®\«––‡]u9²b    —Ý“¯•€å#ßÄ,6
ܾȑ!ÅŽaöI Øäoįç¤vÄàÀ“S.ó´Ç=–=Ã#¼µê/º«&"É$p°ˆ@ù’¼ÒœÎ_†^%ó–Þ°&‡®Õs'U+’ð <K0=W4Ž½Øè†gjÅîâHGëë*“`ÑH²Lñ×õ¬~$'™Þ„¾ŠíÑxð nÏ~¯üº²|‡œEþF¯~&íŒÿ6é+    Àé—GÔƒQ,òëbË¥~¡Yõƒ#’Û‹*LJ[ƒEngDÙ, ˆ×“ŒsWƒN}ë“|R·•‚½O—Äèyî7£%¹~¥À_×
óQs°V=jzðŽ²ÍWíNù¤ðÝ]k|Øq‰/Rrw÷mñ>¿4TzsÜ:ìóY`zã.¾g–›RpÞÁÅù¼¼q¬uðxSϘ­i#*ÃóÿŽÉÑŒ;“7ëQ(¹ê&v}LE"mb*FŽ¨ìŸâ])Z܁¹ZÞ±Ù¥RS+£R1µ§yxh¢Þø™ªþýßaÕƒ,‚a–ʼn¿Í ;Å’µÓz‘M·ŠËt\˜kÑD|«f»£Z!>hžõÿÄ»LOOÇ
É@i<¾Uåj‰ËrÀæŒäûš^qÝ]ˆÄ&}!êËL'߯ÁJ•ûï¡ð¨¤0DŒ°8Fêƒf•‚ Øö±ÒùÚÁï6i%Ü€õÈnÐ>ßEh \á…¨0éA¦¥îSÅþ¤kiêbþpƒ§Óã«ÒÀ.\ÜƤJ—ª|‰xQض‚l@ÅcúDx=ȳz陊ÉôëM|Mó^Ÿ³s±3Ñ¥æ ïÝT³¶CŠ9Xh°/jWåB‚ñ
96W+š•VCÛ.VXß3Ô)å¬)%Áâ,¸(£¹àVˆ]oÓÊÚ«Õl˜e¾oÃø)dt×Í)Ùý‚ݺ/ÎsRÒϵɈêóèõ|æÁX¬ R'Ô›TL‚-q(q:[+˜³
@ªªò/+x-Ö"ù@ZÜS1ör$¨Â|9Ê”n{€{ÑaõMÕ×›<*šÄ…/«ŽZľ|FC»ý¶lF¯pD}_„â8fóSà袆Â58çYE}I2
½\¡ÓS©sf,DA¶Oϝ5߁wÌ'Üà%
~r¶ú›ÌkÞcÕQ_—f‰?dÕrO¦¹y(5¯Î i†Ü.ãëoåÝÔ¦õÕ ¦6Aþ•’$‡œ~Ø婘¼ò¨;$Ô¦9G)Ö¦½X¸Ÿd_È&fhÁ©Âÿÿ”|}VëÉA¿©C²_v–ÔÂcà["
¨ycUa„'΃žSç™# y: ‚•Ë©(É‹^Ÿ‡ŒR9Yá
Æ©3¢³ƒ
¡06¼»d§‡JoÍÙ ªÎDžá·If)Ëü!RÝåÏ-Š¥<c_ºj³Å«Ø–vCFªÁK”@FÈÚpQh{ù”—d‚=³«ó^ .wÄNÉAÌ    JSû;ȽeßÁ„¬™c{
ÑKçtf­Þ‡YŽŸ(z¬}iø    VÒ)YmŸO¯g°É·•—CÙ.¯¿ø̆gÚ¦A\7iS·ª¦mÉŽÎ}›n¶öÀžë;%-äÀú6Q·;‘ðÐJY£émÇ%¦µ’ŽŒn,†}jÐŽ×mÜ(­d‚I<ã€íÊæäÜ
(Ã#Pö˜iz8è°Õ؝¦èþÞ‰Û…þr„ó°×™€eî÷è¤ï01FÊ ƒ¡±þ]¼•hHB¬&ªÂ«¿âÓ    ÈÚÙe2“4·Á\a3’5x˜ycÇèí\>Ù(ñ€EhW.63eÀTåBñšî|÷ÚÙÐ-ÅäRÿ›¿P…
ÖSýÚ³
É€2­L`P›ö6çD ½êìˆÏKð¥ÿuq»`Ztz¸Ï–mµ×ÕãbX^9bi,Šž¾éSó1+„(ò×:¯"·>µ°[Ú¦ºˆ/ðýpú²v‹prÈh©âÆ„ú²³‘pv`xÈU¢•ÕÃ*Õ„‰K¸ÊM<ÃjòÑпûå}ë‹éÜ}Ø/¤×[±°€    ÁyGËø§à_þ@o¾ôdÆ=}ý-êø˜ÛéÑž5¤ã¢Ãªë‡wò[éè87ª!p²F*Å¥Ö¾dx^=-‹ýí¾´R†Ï_¥›¶¾D› ˜ax 2dÎbÿBjÓrŸ}]æ.Õû®6ÌlKœ“ðÚd>¤ÍjDäé‰-§¯$Ûûy"`f®Bò?°&w”Päyw½€¥óÔ9Tì’lCˆ´ÉØ Y’m;Æ•vzôIVÛ´» M浘Jx'ù#fx›Áï¬4Á-Õl½²Ñ2Œ©&Ç5ò¤ø·¹žãsS×$œûé¬íñ…NFo`:ÀFˆ]˜×j'Ri§®6Òñ½â—>„6ø¤+[-“Ž¡ÇÌTvÖG|ðÆÓ"L«.b)p©x»”ü¡Œuºõ¦<Ñ+CVñ§"ÎGŸxÏyôœ†<Vo§Sî,œýuèþîë§(§×§®W2Ž{,ÞÞãþï£ßâJ‰„
ΝƒølUf~µEv€$$2M¾TN·bxlÞ}SÎ*œ½,“O¤‰ô    °ÐÖ߃R¼äÔƒÅI¨ŒXÓ•Å·›ÃÅ"+SÃKõƹ¢8øÿÙâæI¼Ü±²&³L™þ½^ŸˆYÇ[‡ü ýÆœy‰ð¿×m‚Rå‘`0¥8X/sɆ_Ƙ%TÇɹªV·ê®“    £·dÿ [õ<2PÃÄ,5*µ˜ÊŸ³6ðZ÷UaïÂðjÒ´ñ&m^¯þ…Šõdœ&¯Ð9&|Í,ùïhá^  '—è1ûšèÜ”6|“ã)Šn˜Ž    v.YÀQî?©M@°áI~²pê²Fl“3׎CpÂæv1½nÝÝÅ+²u|ëîù6œs{»y5ßL§  Ý4sàÌÚïDĨí‹lÔ¹uÁß<ìÉÆ)iðnÑ—‰WÌj&÷±u‹õ‚£EASèås[Õ¸L^äÀu¶¡Ü‹ýS8¼¿ %@„”£ZEËʨ‡·‡Žö‚ïÙÎþ:M½Aø0Œ`©çÇH A’:é’ŸEÕâ\5VL1sƒZš±pI›†B–ó®Í/‚½ô„Z1÷]'áÞ­ÝÙ`ÔœjÖÉ}¤é¬¾ä"ãœ$.„à[ÒæãP{+8kâÒNÏ&γܰ¾Ñè£RïÇ@hãåæà„¿Ü¼ÝÌë¦þ|Ðaã]]ðFiõخ̹¡LaPÀôæØz_Ì0ñ'ý”Jl}s茳­J%g&î? 2Ù¾CWôI ÷ùØ»µsåu ¯    žòÓëâët_ç/xÒm
»’²¿ÖÕ&“{ÛW?[s"º`º·,ñðå?þñ41óäI?7:ú#éÉmÉ:l4JÙ¯zå±KÉÏ’Â¥$Ts
ÿØ9lË#Û¼YŸ‹/®‘LÓ ©]éÌNµU—i¦:êò\•:Ê öìÙ‹ sƒÊ¸á°DlsôŠ¿›ágÔ‡|'ê~Áø[µiæœZU,?¼ â™bÎݐŠ´ýYèß·ùàe6éÓô°À±]" ¨Ä}Wñ¸…5äÄ3;T9·Æ2Iáõ´0‹J_¦Á…7V³×Ö+‡d§†Ç‡¸ï†žÚϦё©¦Ê¸ámÜÝZmóâà˨Ӿ7ôî’1·[È×—ËcëxpZšãXVr3„<ì@R"a
}¸Zƒ¸¾Æv>—š=“BÄr†²ªïJùŒ÷°2ç{B›9dLa[¬ˆ
'þÛŠ>~Kû¸ëâp‡«nB=±ô‡SN[4|¬Óåñ²_ŸF'FöDÏ¿ ȬÆl»¤€ê¯?ð£a¶ãոɱþ°òý’ëóeÖ臓3 ö'¢DaR¬Œü´‚ò ÍéM³dÄšåJ¡–†…˜g‹°8„â…BSxÛÿËK    ÅUÙ¢[Û¥š…³‚¶õ¨’GúÎó‰G©6bqÜ]Ő²`Æ©wï4FcwXž!iX½(4»çï†Í¯™2Š¯¤ìU£'£Ëv@¥aJ®0Ц,õ¿£œ¼:Gþ^][BæÖ?âta‹ÖÐa¯³÷o
ÏêÁá`uk1e|SJõg.>ÜO)a&#ïÝ1·ÕN˜ì9è¾…DQ®g˳š‰·Ä/~dËÑѽ¸ˆ­S‘õÇ<3 ‘«Ìð”b4“Çõ—j7¨ í }UÛÀYozæ^>ëyó¶œNlƃ—°F_l€ìH—³²úsoj/çŠ5gÁ1ŒxÝËœoŠxáõ’èEzPäñÉ»[F    ŽZ2öšÖ=¦-úwVÌå`™ÒÍä®OOý€Ǻ£¨D¥ÏhQÅÛ–„Žøo ø†    äù·2ÿ«ž¶ÊËùà´Á@›YÇ´Hg@€þjÅŒ7l8®uüW('χÀÏ¡A¬žå÷©ZÁÔ°Z‹ZvºÝ_àèm³L¾Nðq5o!ïóv+äސÁaQ€òêg§›ÖþžC}ý>þª’_µk9Á‡¯X
ÐkZ&÷ÞL–þMw}³Íœ‚vkº§õ¿xÛöÞª5¨¬é5/Ùõ$ž8¼s-
ƒj5z‡¤NNk'OÂ]Ê
´I½j ‰Q_c[¡Õ-gè.ðóÉUÌ“³?æ>èSv¹Aß‚(´$bXð͇Âæ»>+¯G:^“lp—ôZɯ„qù¾3Ö(8Ï*ZÆHu‘KcÕ’Œ¤a߁jw™ÐŠÕ[ÙZã£çEL.Äœ
€^ŸjhDïÉRS¤ûºÛ‹ü=œ€Bü‘b;¶yË'3x^ά¥ŽÕËë$FT”Sä"òlmþ”n[G©d¬†’Àµ`˜/t¼_iíjગØ2@¥Ü+m–çW_æ4lÍ(ªD«£]Roþ䋽m®ñžÖWVè£ ­„ÁY^Ü™U]tª=}Æí@Rkìè>ƒsSÐ\SBodJ89gQ~=<­ÂÕž!#×öITz7m»=ì•'É~ïçEá“äÀå¨kNrö0¹Kœ~|îMܘùXí“ÉC–xÒÎ À±Ðkˆ·_k•%¬|IÑ%ô($Ÿlþü‸מŸÊ5ÿyÌÞ#Îëj<ŽNö4ÓBžXý³¥¤4Dó:¸Ç¾cz“æÔùù¶IKô:Óšº¼uwr)˜4«;&ËzþFø@-~ùŠî¾Œ^Ô„‰Üe\.‘ÔÅnħgùÿåÍÅ÷윸pù\`0›u^XÙÆV ”:ö¬;=Èî@1‡«¿.èk“¨ÑhÃØ~ŒçDvaŸ·ï¿
rцâSÇjëŸ(Ó·Ã.…`ÎSû'S”:hØ>ò£¡jÁ9Á§Ã·©Ar U¶¹='6Ÿ:Î2©y¾ÜöHÔßêû“}ñãaÕ7¯‘ùW}Í‘ÓTö‘f}CV|‘·5e÷0€e“mØúÜ;¡ô$D_…¼3Ž%£ÒS»NÜ€72Œ"ì
4Zä*nƒþí½âXË@^§Ö2ê¬Ï˜‹MâQl€€¬JÍ_†ƒ/A]±4à|ý’—7zÇK™Ìâ.Ò—bÇÏà¾Z`Õ/¡/YJªãÜgy›*d‚†Ð»”û7{¢:Ë{›ž¹°öÆëIdNßz
:+Š+[‚Ÿî¤ Çÿ½¹(*ú*°O¡‡xµ¶¬Ú˜Ì¨ó]£Ñ²n\‡Êö<áΧ
C35R{K£æ%<:H:Ö<yÕrïJ@³F°ª®<N›*ªYµ@ÖdîáÌ,_HV<J9g¾0FÖ9æœá§tLÛ¨†­Ÿž²¬°M{ØŽÌ
H
}¾O‡¶‚ôfköîóö,íZrhNÇ´¢0R¦ ¦JR­ÛYH œ„RRç—‹zHx^Ú島f)|dô
¦äî&.³Ï±D`7>¦
ÝĨY§-\Ÿ°-ÝÍg<ÿYñËÈ?ãñay¸¤q@í°NÈÿb‚RPëã&¤bójÕ»‚á0M    ª"    ;y þÚj]ïó§áØï@¾ƒÌÛ­–=Qp·ø·ú*Næ²ÀÍXÔŸüÁnqèÇ(ÍlK»§gQ+p@P
®Œd¡7÷|ß
¨ëçkWÙ‹žv ¤áÒsWݯª¦&
£—%Ü"Sœáª¨f6¹2ÏB?gÛÞB|zjÅ®®Õ"×-çáƒeºk>j ÁJçe¤œ‡ÛxRf$©éê)BNP)«™¨ÝŸFGÙa§`(BpS‹Ž‚ŽÀ/‹ÝÒñBzݍˇ7á³+±ÓY¿ÿp&Uˆ    ÇC6uèµ H‘(CßyTqÄIM
)‰ÒXûsq?¬›}Ø/KPëFr—ÂÇÓÁªgĨŽ>Ëyïœ!GÔo¿¨Q‰u ǼÙX»®ãÀ¿ùh,Î1û"´¼•Ø涺ßDàçØ/ß)p`lÁ$ù(-_æÙA¹¦9›8oÍéKupŠz·ÔÚ«ÝOùß4v-‡)’6B©cê)k0eÌ©eÍ})?£\ŽX-‹
¦²ÑPãÝ    æ£ „ë'OSy˜W}¢ò”¾Û÷Ós“’ä^ˆFÈI™•övÿ‡Ô[ï
¿AéR \Ç"
ŸYg'ü£uÃõ}qe‘nö?5Ü.%;þvçxŠ2mAK–Œ/AŸÅNË*”õ%Ò©pÀ›x7Õ„4­`ˆ±>Y
Áþû¹–BXN¾ -àÙŸ ¬¿Š†8ª~ë7õ•!PcÕ¢u·­ùs[±è“ÍãþŠ‚V›0üW5¹V.åô§À'!0AuB\ݳÜÁß N¾‹ù5>ÐDèŽp±úXŒÐ¹…Åd.œ.ž7‡õÃ,#˜
5“Ž;ü3™Y‘Tɏðùϝ¥ú    *KËvŠ~ž|’7:Ø9_û¸ÀèÖñÔ)™T]SìAHLSÚq…ÖÒN²Â,_³ßìÞz
„‘&l階Ž7laf¦ú‘*¯íúžÞ°áù„6î2š£õ›íx¡ÔŒë3 £@G9_…ÚÚ¶±+QIrPp6Y¯KÚÅêО§r7é¹P^AÙ£J…óŸjrnÞŸ¹×I`¬m룙ôä^ŠšnyÛ³¥5<YNQÈ?( Gµ>Æ+Y    þËÄóa¨üGWK`DÐäðd´Ë´Àyèï§ðã0øÎpÒÛ,+VÓN°VbžYWçU׉Õôé=4    ®fPížk<µ£®ÿâ3Púק§vV‘Ù?åÖTbÞŸ¨¥ïô§¼b    Ê"Tð1„p»ÔÞì%_ÁN ›áï4lúЖ£ú½äÔ›Æ/ßj¦µè¼­aÎ…„ š.tíçÃýxµ‘}ËGºgÂ38;„AvP-¢ç^ EqB'Åڝ¹AHJ9“ôúlDén%Ì>N\bA{@D>»q ܉V@"‹WÂY¨°qI¿Ë8Zý/Sûc+š”0–IzUÍŠy!ÀÒfö¿í@öà&`‹:á@7’~“Œ„ÂaˆÃ
IHïN[‰ÃŠè;§ºUCLoœnÇå>I·Û™M,D®kÊ—†ó¼çŸ­IÅwé2‘§8uÃæç½ò_T*¤E—䮋¤m|7x    I±gós[ÐÎ/ƒ/¢Éˆ!î Rw^Hô‡¡þ7ªDçt¿»“«½9‹™¿_ØOa“»?V\ÊÑd™ÄÑf•b‡)êßË[?ó••jQ?rGLfÈRÃFSbpí$[‰>‚•»tÕ^æ„jˆ©D6Þ„¢›¼puk<íÀ¥K!uÔÆôžay•ƒˆÛó} sÖGµÊJxòÊ:ëî±ùu­Ç¨önÈ—ó©¿´ÑÁ8l{\é_ ™šÙ<‚ðGºŽªCˆ#Å·V7ø³AÞ»¤
_K>q½›:ƒ25æCÈýW7OWˆP@Ž˜Œ8˜BwŠ€ƒü®Û@"–ΝÒÚ8€¤‰ÄÒdk_¼7y}üWŒ­²ŒõV;l·°~Z Ó—ú›ôÇ`ØÖ²z{(à]EJ:Crl‚¦`d@ïèZ݉«ÓŸ%@\âPZ
Ð?4s(µíÚ—2¹¹tÛì-)ù1yíB4Ûð\.,Æ[º»ã¿œï<i    Ö"F²*¶0§>T8Ô[®uˆwÎ7±{ÏDj¶ÎæÚžR}h‘ÿÆNç~_eÓº¨ù——Hpd¸M¾v&ï ‡¥„»ZRì.eƒþÖÔ²w¬sª¹éîwòŽ:×6Žïœm•ªanb‹ˆ)yM¨¤Ø
ÔA}œååßo­Z ¨>
‘3XøAÝd4,¤×3ºŸEì Ô)ü*ÐÞÎiÏ®÷½7´`‡‘ÓZÎmPjï8¯ÉÝ:R§`?öl–¥ ýâ\“ä±Ðb;6Ó+ èOíïe4Û‚ÿ_8ã%`®¢+°¬Hàì™*o*Âú6ba™®ÚT÷¹é[hrPƒ¥ÍÚgºæ[ÃxÁ    xŒÎ¸èO?dd 6~ñ¸ÛnýW®žu¢<…§œÍ»Ï˜rŸ®ïœkûÅÑw¤BÌL´RN…‰¾E{%†Çw•<eÓD+ã}îãñÇr; Y    úuØÄÂì~*\*o®ú¬ A>®$¦ô"¡a½_ñ\ä݇yÓ6äЁüG]­ ±N´/i£@Fmߣ…˜Ž\É•3Èþ¶aÃmXÞVˆlŠ    'áçåú–ãÄ›~_”bIŽ¢ñÄHóh`ºdèÔø9þªP5.ƒH5e<Ô˜|Æ9‰ÆçŽ=›û ýøž1CÝZ{C2\ï·ú¨g?ˆŒB蜫ÐuuyÉè’޸䜲ô„Š¥`¿‘AÜï´pGè­5ÔìÃœM æí Ë
LA™Ÿ}¢ÓlÄÓ ø|[|îü!q$â`¦BûÝÛ6ke![÷JP®føäÂÖG¶ŸÞˆƒ]ɏ¶ÜŠçM˜QV
â(g[†²è퓯šŠ¢ŽÏȳ¨–]oÛWü'ÚýÃ:¬±?:¦çh€Ý+pÆ'#\ßÈÞ,­Ÿ:–$¶x_}Åñ ©+ë¦CÜ#WÞÕ8ÃTÐzZ½ ãG·N‹Þ‘ô;½5ôõßmwã†0îÜ2Ý/t5¥@§î‘r"|qm±C¢Ý$ýa‰6FØÓþŽOÙ¦i8þ=c¨@Ö‘ä×½ÆNøJZ6GõèLÃe.‘0qÞSf’(}(KÞ&ZÿF’e€â^¦ÖÉxߎºoü‘™ ‡qì¶în¿d¬Ö%Å#.– ýI‚R€;3OÈQˆSµ Q‘ÈÛæQ÷Ÿ,rç.@Ý8ª{ÿ1M4/Îv\6GuÉy"éU‘‘͘>ÀÇÀ ÇòÕMîD3œ+L÷€š{dÝ'¸`Q•7‚dwç†ãlô–'~LÃ01’§Ï¸®!e¸ÑyÌ•¤ÌV“o<@éOÕ¼\UHá@4ü•ã° `VoJ%Ö†ˆÜÚtQnK2PŠ´A¶qi†+½Ž™ÇvóGÇ‚lø«Ket¢”Ók÷È’à}õX_M½Þ_tŸ”J<ì·(Iϼ'?5µ›’ùnÕ$Ç73y1ØeíçádŠnx!¼&ö§0ÖÊZc=[¶K½Ê¡À8½šË‰<)ðÑòÇðãÙ}¥$FV"Xâºóàå=€÷— §…ÜÆc,k7TÔ5À½TRG–£Û>®¾64¶ÈùU¼^„ôç~%‹«a;q'¯"ïæóꇎ|ÙÒÌIШù–¯·¬À́KÈÕ¤‰p”³ó3²T„ÄãWk    í¾>¤xµpÎj’ÛÓ*l#ñ,Z0ÛÆ‘cÊ0«ðïó™¿ žé`âfÄ4C,LS9‡ªÛÝ föÉÙ„4wçFÚ÷¹[¨”ƒ^õ«3ã¡â£}ÞN8«`¡ž§c¡N©Rí´Á„CÃ
¥FÉÇÈç,RŸŽÅÞ6Œó÷ì]Ñ:CIõH Ó~´æ¯©ŽÊ;¡ØâCø¥/é¦U~xŒŸ}úº“àmì˜Z±hM´•@¼FVX<iB<ô仧V‡(3ÝÖ-įȷ—(¿^äŠÁñlQàzìë»3¨Ç:Ã?xq!û~øSh    úh¾ «;NŽ×ó…öŽÅp%¾'¾ê|è.ÆØ‘€Ór¨v=$¯CÑ…§ýÇ‹§[â6ƒxéÚÚ}OUò(‚…Çz2j1Òö°'b’MÈúg³Àž#°ÄãÐ!¼‰9q¡¥bæ»ì¾üŽá­Ôo&ñ¡+ì]þ¢\ìi-~Èx\n,ƒÆË1Ý”&̃žW»¢êwÐ,?5þÖ6ÁÕæã8ãüË1¨´
¡­¬2cðk.ÚÕó0«ŽB¦@ƒÿ¾=BÇ‚hížÝ4ûûEs>ÃÌž¥k¡«¼ý1Ág"™ôª×wþĈJ©â¯‚Vqò#ÉÈ¢tÙÏ_gÀ*nPâJ÷ºÚ^;ÁÔuü†mwìÎ"êà@³
IÔò¿äßH ¹Át}lÇ4»·Æ:ëـ͑®®OñÄP  †ò„¬hïÞ%K•…5ìÛ³¼ öj9!ÿKЗ•-Ú#ò}Gø#°#éúÌSÚt½÷¾…T½³¥¨O-Bó5{jöÊÐÓòçùÆ”+ŒE¡ÙÕ^à ð“:‹dõÄ*{”É „ñŽZŒûâ€g1¯ËŽƒ 7„ÔâÃh[ÍTݘÛ`
þa­ß)³ÛJ4ÏÖÝ)¼Ú÷–^¤ 9’?šœVŠO€æl`Œ¸mî„A)x>`ÑòZ46…„º0ßÒÿ9Òá ÏW¼Ó§    ÉûÚy‚C~´U–r= £/5êÒź…¨.¦ùnNÉÚ^£9bùÏ5«·33²¾,L!P!Ƹ‰>$oU»w¶Xâë™: I˝x*ÖÊÚyjÜVW¤Îζ3¶>ˆß£^ð¦Õ<׃=lš|¨¼ªWFÇË7¾í{>8Ö7ýÌsH˜”ifWi-†u2]SZØ=˜‚b0äÀGVä º»Ñ“$Α7êXxy½•Açd¾
áwwýúù
¯šÜÞí;ÞšeÕhQ‡Âòß²¦¶oâp_:jŸ!!w°eyÑ;Ð~ ¡ããŠ!¨à(d=Äf
Öô§‡?p¡â¦Ûð“ˆ{ôDÇÛ7ª8•ïâòAÐúï%×cˆ ¥Ñ‚mXÏ¥­ø$A…†ÌÁeÄóZ¤‹åm€èÓïc˜,舍íà¡/ÞQƒ£w”à„7Z‰åFñ¸ÄŒ§fîÅmÇ6 J]FîŸ1îKíÛ°7èžZ5ö¨fgt÷ó62AufÜé;ÿ0E%äð´,ÀÐÓ&@ÿ‹ <˜K=€g¤ZÝ-Qfž%’ßôÄî˶=¤3Eñ3ë1D<:aC Á9£í띬|Šú‹pO¼U“³nM‹–D™Xû    ŒjFi@Ή7_˜/anÕn7NK:U¶–Dþ¤è`'‘~‡†éù‚ëX†å/%ƒ¸­|°…àºÓ_Ää1 0~‹–=f‚.ázþ[¸!ÈBv|…}úÜö¶&“>%    Ó'héò!ʸ¤ú$ùh©“;õJêZÑ°¬þ¨OlÒ±}Vmm$à°&)fä8“ûŽ§¢#GK{'™ª5µ¥5šCÚxÚñƒ‚ÖhÍ@íÛ½‘¤Qõ¸^cÍ7Ãòλ=-ˆú!ôp^xP†„âA‘LèÕfò•îÚçӁ7A˜k(0ºè˜Ë&O0ÌçÑ0Þü¥JIRý9gŒ»ÌE6e˜=À¨¦äf‘ŽªÙã݇S o4âþ¼Ô
ÁÕ^¨M¶ãÛY5ïƒMùx¦£P]ìÕèˆLyâZÝ­»•C»Ò»ª*õóKJ’°lqó!2²Zé\£ÚªjÜrÓ4÷4<:á`DTM•N„C¤µÅås$>µ4 Òÿ¨7&«{p»€ñPúŒÝpD“õ$*‡oÑ?gµµQ2(ŠrðY’É{ƒ+îdØç%G.Õa    ¼*ÿxÉé½Ê‘=©¬ƒ'3ñ    ŽØÐ$ì?JïÏäƳ!ð²Ú5’’&Zn\-¸ÔÕ8~»ÎמßÜ2Ú¹h4¨Ù(xéíÄ,ο³ˆHygÍã°ïKMË[°Ž“ßÿmÖͼb)0Úì^—a®àN¡I=Gš8i]Øk0Ì¢¬TÃG¸o¬wWdì§aƒ¼rSêúåµcV#=Tï‹ŒâF's£*!DJ|\Ê€vÒ    T    ·«9§ƒ¿œ ˜€Ü±5p´…¼¡î&G¼¤P×’¢ÀPûðf(y8Tm°öë7*K´$‹nÖ›¤KñÖû‰Ê;F¤¨ãõ€Ì^­<ÚÜ°€è†tøÍÁKÀy£Ì@½™r¬EšMö"%¨µ/¡ª€+‰ícÿýéK·¬&jÁtÄÖ'yò€ñÕ»Ó,–ΰ[ÌBåJBl@¬¬²õãß.ì_’õÀϼ$Õ_•ÞQÒRŽ *·±#V    Oß©^¼u¥4£€3 ÐGänSîíhþFK·AÓšGšôµÁD'F†ˆ–¶¾
S†¢¿ŒA­ðŠúi?A ÔÕØÐt•´_¦•ÝUøBx~Ez{_Ùš-£Ùµ .'²ZåfÈ4ãÕÎìŠ×\¥

w4Åt²+MhôÏ*ÒÑòrô«AѝšfzQØJŠÒª¹¸ªac¯JÏÛ—`þˆ£€UiÛ±ö} ¼<`—[+iùxæ [Ót«•”•6ÔÖ4Ÿ•°sHˆ*,ÉÿS÷€ü0œ¯zS~!ʇT, »-{K\LîFË%´¯vV/3íQìøÑE6qÕ7úèècDb—¸0óHc‹¨xf)eæUg½†Ñ¬kõÖŸ7Èk.v<m *“{42Š"!­ât/êÎv¤ÒÒ0=^þ<“VkÌŽåm¥&w¡µ¹VÞÊ9}QP׃^ŠT9øTdë"*w%z©j‚ÍWf²ÞòøµL¡6¨/š=L¨ÓÍÈöæûÆöœë’
Õì"²t›UvÜÖÙº–­yü&W¹˜ÇאW¦Ý%…9ýë)Áo‚ˆ7΀¯ÿæ²>€+Øgâµç• »¨C ?¬
5õµ÷Y&Ch!¹*÷|i>K¦þìÿ°W<Œ×bËW¬gÖô¢AùÖëD!YU|ûñ@‡¯ôÈj¥°"¼wçšRh„<âùqº»yns­$È>¹Œ€Õ¨êâ}PE”Qc•-m)&¯ÖïKÓ£0µ l³ÞNnðã_NXœö‚cÑ¥¹Ä•s€}›š ;‰CN€¥xM ú$    ~[Ûûù»1‘‹5``‘Ï¿ŸÞO°ìJ'­DwÅåcI”\¦×š“fœNòÛèAY¡¡-*lŸ    „)eÍ=Ó%…9ú­Õ6cRš RÈ©H²ò#6Í%ÊŠª+ÍûÿêŸÁÓ/¿Þç½7¾Au;¥‡T?.جäN¶¬ã@Ô‰PcƯ7ÿ±<ŠÕK‰‹“ïÅÛx `>X¶Ü]òRXýŠ©ßdæ!>’ã_jœµ
åñÎÝÿÕ-+¯·|ø¹ÖázŒ»o ÂMÑ…<8”X=s·Ë<GH‚ÿ-9¨êÃ0Ý~23
•wûËèu0¦OâK`Ø‹S‡Ã¢¼þ—:µ°
>‘ïf{1\êcýXhÉòrÓÊ‹Ý>j¸„¨¸íЀ7$ÎÉÖW9†²d÷¶º>ÿ0–‚ÆÉFAÍß¡|ñ—Ž¬WbÅ‚ðI4Åb
÷ÕøHÙ}DêÊ‹˜¢8-›B·ŠôwÖŽr9Òy’Üç½ZìéÕ­áÌçû¿i³tGÖÂ-ŽÚ†áíº÷K7Ó[¢@¡›ŸÂ]­*ÃÌ©Ÿ„v÷µòœZH(Væë>¼„û&SÍI돖ÑCÀ¡à&-8êoá¸c>#ƒ*ŸÏò6˜Rt4)ƒ¹ãˆ˜¼Ol&'qdK”„ZpU
Çþ8éTɝ@`Œt¹¯Xõ¤7#&p©ŠivØplQúÉLƒÕÌ©þ>’Uïê+:”\Ø‹33¿Y6@uºa‹æÞÌ—·þµi;Ú’ÒË=vWx6î|
uIáÜ$NSÅ$Z™À.+V‰ªƒŒVÇ*‚lUy‡š';µ/Í=01•r|˜¡ä°0­x¿^¢ûo“<·æŠ©R‘6—{ùIGNØˌΔÛïPWRf¶ç"51    Uèõ‚ÞîëMÒz”Ÿµ’Ú÷ÛòŠˆéêczÞü`ÞúÄQFP‘6H0ËH¹Ó'+=öNþ:øm¼ý¨#&8ÖMX¯ÔÆ÷Dn¥ÏCílŒß‰Ô Ž?GҁŽ]oXù1Jh.ʧ&›® ãŒeTô·ó¯˜9ëÆx­EJA[ÀrßfX×vÒ¬YÝÃW¯å°JÉFà‹Ü¶ø—¨Ú„(!]R$‰£¬I
Ò*b/òŽ3jlFð;Qçý,­ý£íCG&=j,6”‹x¾gìCܝUaçùà yû‹ €“ht™xÇ…îÁ»&ÝY8VƒÑb•¾ð  G„Å*¦p<e¿'8êbº°ÄxŽNŽ„ïÍ4.’•Æ.Ѿ‘rèrR¹íš,.ÎSEmK    µ=qà×ñ"@s2/Ó/n½HÚ…øC7EN=âO€ž—ÕÕ}´:âjùÀ"%/†ùI
ÞÛeôÌ8 2Æ°H£°SNrÚ9^ÆCÆ[íÞ¯E0ËE`
ÿb°‘Œ¹»÷­›µýlÿç    8†ñ"ìÇ@>^ҖμR›Ò›µ‘mChÏ’;Ç!^câuÔˆNÙÜsM]˜Ã¥O¯=uM"5~ 7ØÏÎ6¿¤œ"Â| ²g‹{Bv¾7Ѻ×'ºÓCV·+›Íw²jîv>öIçèQWë½5òŽ=Ö¤¶ðm]¨íÓV-'§Eô_Z8HÈk@ÜwœÅ¦ã²yÇŽüHÂÿ«?™¿žþgƒ_-œýãˆÇ`I£ê<â^(qÆpa|«v§U©XÏ¢àˆ#_’T¸U‰F‡hÌ#ÍŠ®F¸è·$¤¤ûÐéúË Gæ)7
i_ôük
dÂ6Quî·2ªZ¤mT»á¥¹{‹k)«y°´ ð³mÖ÷tÕè«Û    ÊUÄo½`»ÏRh«µ|ra5p66Á÷57}ûQ…\¥5Úȼƒñ¼ ©÷#¼ð²þÍ >ˆWn@ªA¡Œ¾Ý׎Lš±tëlµ¯ _Ôöä_§ûݾGæüZ    šI¯¨ù–—Æ≠'uXÒ^}tõXH)¤¾ßC=ÂÆ¡\×BKëä‰5—þ@´Ä/³Od$›=Ù§øø‹àÕnøOå8­Ç
Â~
µ¡–”5ã”EKÔ
û¨~맒Ò]Í9¥ªIk”_JyKñXëk¤÷…ûtWˆC/ñ¯kŒ)®_äšú2h°x¢¸SÜmŸ³¾œ¼h‚|Ä=–³7mÆ‚O­‰ìË$Ž´gð‘V^Ii0'Y_Ï\…ÊAÅŒO•œ )ƒ(ÔèfÃÕ1dÇš•L¯°úÙMÝ“µÿGk EŒ´h½-!µë§{O¿ïg—ikâÉVJ    ²7ˆ»`»Lç‹Êðík,´®S€º¸î§ÎË?¢s”w†¬Ô«ÐÖÆ+vVða›¯ö¸zhƒ¦™Z-,Ž‹Ìæ#)FDæù‘+Œm§•m=KwA8\¸Y­X}ê,ÅÀª~ 9ÿgpnu…    ‡4±?ç>m2v‰!ìà…~!ýº‰åîRìÞ¡
ufÍ·Uý‡.°Ì Õ²+fœàÆŸ[m嬅pÏž¦¼QÙAô§]»ê6ýãðW…á:•
ÆòŽ(͹
ên 0ºÊ*]÷¹å¸øѤ\¿”O…àrêâÕPÔ~†òMÈÒôG¹Ç+œ·Øm%™˜ÁŽ‹/gƇ‚Ík(°Öóθ!&byjÁ”}ö_€F2q{JÚŸäàÍÍí`ÕZ³ù[+{ʵhpfÊæ¤ßf<žX´yŽ_
‚"OQ–/„‡²f6
øÚË3Ljz‡Ùùçz{è­‘³›PÙí=…âå@~£4¶Æ¢ßî^kGŸ8,5ª72‘
dÃrÞ”N•£ŽÀÎWÁ¹JKè:¶÷d†å±þt2’fÎùfNÜA&0ÑŠÅ
íaß 5ìdD³+º<¹/jŒ ÞÄë¦kfˆ`œò¼ÃÂ(muy¤nŽæš²`9×výCˆÇ›¦B!…l±Â'YºOz3‡2¶°“ÒvU%ÂÈ\– UÊü¾kýô‰¹¡ß¿âÇÜQá%<ßVïMª·á‡sÄøè·nE[¦Â²ø+½Qƒ)[®§^Û¿oT:â½Y–Àåj>ØLþA…úC¼óe·fÀ¯[Úªõ¢ú×´lÞÐ×'j‘ûPOÌrÞYK¶·Æs·eËC;S9‹vßÕ/èZ\ b”ï²JBîð‹ yš¬Ö}ÿ=FÓTû ê¥PÆ9dã·hh˯B‡ZñvŒÿ­†ï(_ÅƨRKos-ò”Ëg…gt08³’Þ†–$Ù‚ÞÒrÌM,1UÞÇ$å'çÆÜ3G‹7ø0KÍùodØÛõ
Ó`«Ô§
pC¸­;Èw(tÁò)Ç 0É
©„*¸4’lù‘—¾Ü;_•‘Œé3¤ýÑJXJßøCBoO}(äµJXCèúú´-¦G%šƒS®    EJk„{cêHRO줇|ÁÔ]<Qùʯ`‰qô”¼~úŠÒ²W-×T…ŠG]@’B
dzOëƒk(ß$M…€„6–¹¨¿îÙ\št¡‰F0w
²¡xAØÊâú4¡€Ã+珈Kû\Å?Ü9½Ý§ë!@¼}¸wv|6ÚL!9€OŸô§;pð[õã‘p,,•Uº
`GçòÛtmYâ¶LiixcP³1˜Qð#±DôWC·(“ÖŸÇÄùÅñ˜T    çÆ’fÿ$ÃëWgë_3úT ßaù¥”é%34PÔò¿w­Õ!¬*”²õxV:ì–ßx¨Hý?&6ŠôÙHÎi
Õg_WÑê¥fßD¨š> ”Âcv‚!!¡5½ØFI|
­Î‘Y¬cŠ#6Ÿ”Ë­Åf
xùƒuµ…ׁb69 hÛ7ti’õ&]>cºŠZš}_ïö—Û½qo]ˆM•ZÛð=Ïù^
ÅCí›ùûúcy{în†ÆíöP¬=øÒ.c¨Qô¨ÜJ6n¬’ƒbÌ:\eÍE4CÌCd¨iÁL?œµ3jËOæÅЪ£€Á½ÚY¨‡ú²£ŠùGÎÇ›G*¸]Ïh´™{Ft¹N]{¯Ý•i½µDHÜž¾ X¡Š%–¯©¦Ëì‹    ÌTd‘Øá¦^œ@Ÿ@m‘e»8>ÄÕ 8ëuW4ôÉٍگôMÛ۶ɫNºíNۅι-%›ÔCCqÇIßÂqm<ÕݝC0­×*]éjÂwFK™]·õþÐx–?«ò]„L6íðÊ %wXB/óç™(¥¼«“¤ësZFªÓ0oøªÞÛçÈÌš8©õÓa±Ÿô–ú܆õÈFlÁêÖeà…fw×i³nl=墄!æóÝ7у˜ýÂŒ3ÂØ*l_Þ¿«ò‘éÇ
ÆÚw&ŐÚÍ‹l]¬9ɹ_ׄ_éû#²üLgƒZ_gEʐv$«^¼­†’èÞ®ÊÃÐûÒF‚âøöÀóÐ[¥p4{ÇÏEª¢Ã–õÞ¢ôk:Ue3ŠÆW¥•¹Îuð–ñU/cOžU©Ôê7è‹WAò—S°ZnÖ±§¿˜)˜7é¨å˜Ú¸â¶Tя³Ç2Òñ-ïmwµ³‰|ì3[­šŽr8ˆþ,±'JQêÎ8Ä–DúÇ.ƒbœ^&S-Lí|ùCb½iÛºëFT¼$^Ô²ˆKK^XDçÿb+ÁÙæa°#`<Ñù(äï?¡þÀÀa,vê=%­¬ž×Ðëmt#«ÐV•·çV_¼ìCh/ºUÕ­[ÌWK:ãS)˜Ò¸` DÏÝFïÌ'<‹< nµÓeô|Wœ{Øͥь
Õ8tLÐÓ£e^‹Û¦ šeÍÿ%¥A5‘;ƒSÃeöF$wìNJ%£sB@¹    åÎs™èn†˜ó”’˜oďÍU´5$5añ×HR2€Ê¨òU:diÆNÃEŸaN—˜q$Dü
ÔbŠ›@òGí¶„ô鯽÷ˆ7Z«á”À·O°Aq¦¹'B  ¡˜Û#í%/ÀÃñ©µÙ%FÖŒô!¾X¼‹·Ç‡Œøߥda?–+Q`f®­Ü´ÝP>¦¹I|ãydÝCwYÎV'•ô±rXy°€J°r7Âîúð£'u(?´\¯Œ+=>O5¶Fôx(Ñu¸«››\´&Ä,váDÍ:W!ãeË—;Iˆ©ß”.ʧ“½_˜`“Eýîa»'öëÔ!Œ¦5JÌcrͱ3­×wJOÅè(UãÇ€aC0)óò1Û
Ü® `vZWù"Ä‰å5鬬äȦŽ3ô¶-š”¾µ°Àñ,%@…w‡£¼ýºlˆl}ráô)²
U³øwì3Z.Œ 6Y²Âà\[
Ò°ºx]^ÿ¼ ‰rdööt?@¯WV(|5<Ø‚-ž‹TôO©FÁ9‚ÓB®‚œo)¡›hÅG¤®0é=Ö¶ÂÊÓ¾g;qö}+•ÄoöH< û$îì!€Úa°ª.æRܦKò¨õ5ÿüf¦`Òåõ‚ruîE;cÁ§ÂnWÅà¥pSUQ?ïÓIbKªÆö5ƱƬ¸‡K
“)oÛ%`÷“%q°):¶9!|0èWVZ3­ÐW°|zû—žX<½ŒhÉÓ_Þ•Ú8nW¸åi¹=>FKj^lSæ?¥=Ý´Ë„jª™åLy*«â QËCK†óÑþDâoG ¯‘¡y¶“?“n…;ÿeiŠú17¶uÖz‡¸!± ºSªà®    þÝëB`,gзÅ鶧žo‚O$‰ƒ=ÝÕ>-%Yk#ƒ‰Ï·ñKèÓ…’§Y>ÝxÖÛ±û>ÝæwŠ¾¥Ól¬W#FÕ-ÿ³
ÈÅ8Ö—Úøk«ü4ê±lˆaóqHÖ­-§¿Ø_G•9„ª%.B(í˜dÞÞÁO&±ý‰6¡CFÚúÑ ‹6ýÜtyq‚ÿ]èÜH»e6Ü€*¯ˆ{oµÚEcŐV³ª@‹tW!} —œcVÒwxá®ÓAËI_ÃËNOT©CÛÂ>Š¢y|ÙfŒ²èÖTðNàºú=ÂÜ°E‹óoñúSrÔo0溲¢÷D £Ë¯?‰×[×ØØǾ¾qL𠏐¤m÷v½ãÙSª^šE,Q`¾Ú~ûÍ~„•Ã_vˆ––#È)IµHÔzìáÒ‰©ÖË>à7ÂuSdÑßÁ)g@«x°ãXoƒµñÒÝî_ÊARJÂm¦m¨…z6²‚ŬI»ˆ*ÅR”?9vù`ð¯5Ž)DÊd)²¬Ìí§p«ð'÷›±ðCÈ~uLŸº‹ñÎ_Š9ñh Û;èúƒ3Ù€V\0ƒ=ßür¡…þ,ŠÊ÷L]Ž_ôvg_qRçE€?ûΌ/PÏ4&¯­ê¾
õ˜_²/=ró¤âfç_êúÇúÁÔΨB»aFÃ(ìÆòRæÜ›’xÐþâ
Û‘µ~²uG±¦ pö µé)1wÁYê!×Ë捄.¢Û]­¹î™^0~ñIبŸ*¿SY95¹Ãšµæ{͏™71g&Ųb^§aÓšý%ê-_¡µ=”s®e _ÃÝÛ§ˆ¦—Žo_7„³0_°qîd¤!â?ùØiïMô¯LŸçê{šB‘7”2»æHhoç?wИ mù„t£žkeDЗԏ™‹DJ4#—eä_“á!FŠgÔÆx`®æv    º~m©AÆ<ZXÜ´"ú@.òïy"l,,ÂžÙ”…™N'`S‡Ÿ¶àãŸìÚyéç~è¦vÞõ %Ðã9âN¿·ÒmãV;§8ãKÂIͦU>ßœûâfìQÂsMÁϹ&‘ÈÍ®p¬":½Yúæø¾;µ¢ÞžEÓ@¨(Žümõ=žÝc´¦©²ðÙDn]ú?0 ~˜9‰1àMOa@z0%F½'¬ÝIªXb¯ŸZ*ðÚõO€)B&¹.XÔ^÷&Éñ7ä¿K½#Ã5Æ441¨ÿ5w’'Z‡%çX`Z)L8â³`˜¡R1YÙ€îiéäk;ŸFTíNG‘Èy•%ЭCW|Ô •yøÒå¢Ö•®OëMôÑXhŠjCDø—ÚÇÃbé_íùTHû–ùpºê5w¬Š÷ӍÒáD›N:š,Pº‹*fG#RÅKð÷vH?Õ€¸è;EÚŠ,’ær‘Äs™5"Cõ(÷â?Õ¨‹)(¨É#q÷%ĝµ*Í„²:”À‚VQËò¸:¸K=ëd#I¿òR#D³!ÀèÕ£“¨ìÎŽUóË;2ÛÚNš˜Jšá¹·ô£¡{;ƒ{ÍOv±£Zª
Øçi#äd?Ž÷ÂçÙ|»ÍÚ¾;dGÏÏcbL†&,¢l©¥%{M¹6£aH‡\ >K¯KG_)²—ð=#|Õ°Ë¡Åµ&¥êŒ4â—æ·ÀåWftRxûØdûYè ªùþҁPŸÑ¬+Þ!NäÚùX
*ÂÖ4èP1'    ºÔi£Ã‘𮸬MWÊô$~–³–ŽxÙÒ:’Ð>ÃÖ%=@’äÿé°6 '¼0üR›ÝuWØ5™¦½<rj¹¼ÃšÉŽÊÔ½LiŽ--hxîêm1¤ž8ÔõÁ©ø²›`›ð×ÓŸžù¬Ë«÷‰“ï×ÝN­ŠÇ§çu=¨
è&Ó•­~óŽÂwu—F%Z€Ýd¹<w’Î))ˆÒ™Ñt\¹šêNvZ °ZÅsÁÄ8ê"È!Õ1½>><œð² ‚¹ÒÆr†fÒ0¦äÔýó0EÛ¼šâ Ær£^,5Öí(ü¬1nÀ¼^iJ>º%üGÒºèñdÍ"kÜø¡Î3Zÿ¢óeBx¢Õ¼-‘][‚ÚŠ’4?,ìZ^ÖÁ ¢/rì«Å“t¿™:Gzys¼3“yeÞ©½“—û]™ÐɏÅUdª$Ú*+éøX­0Y…–°hP!¨#®ã(Bg:7i»î°ùÁn`*Q›†ñ…;zõ<Q~ÐMšÀ뫏‚õ…€Õ}Ck
^Ä èEj©s÷Æm„¾È:u<ÕbLšñ«q0ñóÎe|Öò
rîÌŽvº¢QsåæBÑŠˆœÄ˜·—¶uâø
ó̆¶­#œ©ð,ÞAF®ÈàŽ‚W×Éî‘ÿÒ    i£tP7
‰ŸI¡‚|—¶½øC„;ìÌaB­=Ñ9éÜ£J›RóOÂÅXŒÈ    ájúÔI5ŽóNôŸm¿Ì³†ñ<”U59ZŠ+­düª%?[û‰àsÇv÷‚ºJíԝÄìâÿ|n–ƒ‡|éì!$·XÍYRåcö®~î½ùHGš=g\×ë%€„ñî#‰ø—­»šEڅꞐ* ÊϏº)£<!¨ÊfF¤Íex}Æ—6Ðù9øZÀL9Âa¨Gb3VÙ»&]OÕÊèVn•J¶R¢¦•Êö-HA“[pj?ÁTÁ„ß®^d–Uo>ÙB%bx<Œþ€7Lìl–O~W×u@ˆùci1ƒ¡d
Óµcôƒ“vÔóFÉڍ.G‚î&u’‰JàÊ+ݵ#(V    *¢`YÞŽ—Df5Û¸vÄW6‰8~ª2‡£Ôä¼Pž
‰¼    ¿ÌˆN¨¦É¦õz1õƒ¯&~_õqè\ì
ÿÅTAwÎê
•Ö½¥û¸ÇCZËÙQRj×[Ñ;YóíAhh¿Å²­±òö¨jéC8ÏQÖž¸ÙV|ÆWÄ
÷…¡\ï¼_œ
¡¨¢-ÍrûþŸ7Ra¦àMåT緍Ü\Ž¡­7ÌÖ˜§¤-M=™ÜÄ    G&'_¦‘»h)G2Ö½‰RŠjܯ³†fˆàQP¾ÿš9ÀÙ;cc*Ä*lŸh}¯„ÚÕêÕ§#ÄwÌ—¹³Êv€w8ð‹d{‡/ëN™–þxÉ5Öҍ\ e4!Ølõ÷ÞÐ&ìv9^ÈÜmÐøÛ”.QHÂ’ÉKÖ€tB†ë ª¬|TëD‰>©³nQ6™<¸Dº8`ÄgØ®¯ÅÙqkŒ‘fM+ƒ>Ï
š+¤ìaôhÕp@´U„çý ó+>UXÎ"$âÈžsˆ†êkTþµ1Ù`ðÛ£ž|.‚dßFÑ]8xYëè=¸lH‡“FÜ0w¤,Z©3‚guú+ø
Ÿ¯4^UiNÏù9·aòœ“lãvòZØŸ³!ªÑÍàz3›ø!áÝ=òªï°wŒ‘)âæW:¿ùçºA°Ð‚]Š•§wî(îì£úuvõŽ9½A´Yi6ÝÈq%‚Ûàô…¶ÿúôec™9‘€ô]¥]|žÛ_ò0jГä¬fŒE4y%Ø:ߘRà·[«P Ze>ߢREhZ9;UÆnq¯”s¿¹W–m°§ß›Ûv¶6
•²'>äãñb>JjË2“è= D0ÁÖ±Jb†ÑQ/?ØáÍÄèµÑqÏD;Ûv :a
»D@lŒí_æ<(!VÛ$‰h?e7œ`¯ý±É„>¦6‹,êZƒ„XâY´tXÊãÛµ¦ÊŽ&û­ Š%d?Ñ%–Ok1ßÁ¨¸—”GXiX[â©À¡“Z& 4FÎ*×ï‡è+·àc¨i3<Úp‹¾Ó„èûb. ÉŒêA"Œì<#P]Ý8O£›”ogáÍÄød¤5ój®;ÓÊËB¿œÖ•õnO)sêÂ:´¤õs) m¬ÞSk¬X%²œ«Wxå«(P%hž#!CEE(îJ·éýÇ}-ÁÜÓ¯j?@(ÀßÊ#…‰„rc—XšÄÞŽº+
ç
±ý˜ržþ"Õ~±‚´¢–3€ßÀˆšEp­¾Ír;*Òéì[Ӎ푘„ÆÆV¾F@ÐØ¢·?lä@z%Ùüx@:upʯ›ziȬÿf¯™þ1!þCèÛª5…ÐË´xf^Ÿ3ö`áOØ›ò ²@‰­°%PÌX³û«j^]¯wQùšg:rñý‚Ö³`e]@£ãz'Á8l2¹éLRä©Ê˜Ð1ïÒ W{çüBlÒ M÷é™?æ¹+[<‚é§Û±
âÔ×6‡\Õµ    ½*˜üÏUŒs—”¿qÁ'‚Y ¬Ú°HQz*|y¼ÐýVÞB¾oFÓüúêÐ'HýßÝAþR›Ø>¾UŒîÍæÝ»D7ÚC߃;ìÝåvÔ/ûŠH‘êÐÂåñëQEŧބòpYà<œ¨­Ø1˨i»D¼ïj¨œ‡T$âø°Õi+C‰øGô[    ,Æ8t¸‚L¤ïQÄ5ɺZi}¡¾EÖ1è|5þ™4Ô‹Ü[Ê˵ݣŸä³á»ÄÝ[®oi/´lU%ÎœY/€Åº«°š=
Þu.•þr´ðrÂÐu*Fz´‚UçvXZ
Q.g±A%ÁW{œŸ£{YÎòSÅãT^™?¦×Éý˜ÓVÆ~ÓìËTÅêþÇ˱µzïÉEé
{uØ_µ>öñC”ïd~
¸+m(E
ß‚p—åAPL@3õž=ìŠÏ"W
é§Òõ©>Ñl¢OíVo½÷Û/ÿB8¬Ú†’EÑÒf\b$4÷‘(ÁЄ¡s@-•ï”Ðpó&”Q{™ÄO:žÛ‡­ù¯³ÛàC¦ø&P«gd€»ö.ßäxq Šš(Ý1ÂE*¡‹ŽŸÓ¬`D…5y)I
HER SLUTTER DOKUMENTET

God arbejdst lyst

Ps, opgaven giver kun 60 points nu men når du har løst opgaven kommer du sidste 240 også til udbetaling!
Avatar billede lp Nybegynder
19. juni 2000 - 00:36 #1
og måske var det en idé med en mail adresse, eller skal vi først dekryptere den først? :-)
Avatar billede driis Nybegynder
19. juni 2000 - 00:47 #2
Udfordring modtaget... Jeg har sendt en mail.
Avatar billede lrj Nybegynder
19. juni 2000 - 00:51 #3
Måske kunne det være en fed idé at MIME-encode det eller bruge UUE eller noget, så det ikke er de her fucked op tegn. I hvert fald har Eksperten.dk med stor sikkerhed smadret filen...
Avatar billede driis Nybegynder
19. juni 2000 - 00:54 #4
Får vi evt. også programmet, der har krypteret filen at lege med?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
19. juni 2000 - 07:21 #5
Ovenstående kan vi ikke bruge. Man kan ikke regne med at dine tegn overlever en tur igennem
ekspertens tekst-knuser Læg det helst som en fil på nettet.

Desuden ville jeg ikke gå i gang med dette uden kendskab til den anvendte metode. Man antager
nemlig at en "fjende" er bekendt med den anvendte krypteringsmetode, og kun mangler det
tilhørende password. Det første er opsnuset ved langvarigt spionarbejde, men det sidste kan
skiftes så tit så det ikke lige kan fås.

Desuden vil jeg vide om det er din egen metode og program, eller noget du har lånt.

Så: giv os alle oplysninger, undtagen dit password, så kan det være vi/jeg måske kigger på det ;-)
Avatar billede kryptokaj Nybegynder
21. juni 2000 - 01:09 #6
Oplysninger:
Programmet kan hentes på www.2600.dk
Der findes intet password, det er selve krypterings nøglen i skal opsnuse.

Algoritmen er en MEGET simpel krypterings algoritme som jeg selv har "udviklet".

Jeg har lagt en email 1 gang, den er gismo@laptop.dk

Og til ErikJacobsen, jeg har også skrevet at i kan sende mig en mail på at få filen af mig for på nuværende tidspunkt kan jeg ikke bruge FTP og jeg ved godt at eksperten fucker teksten up, det har jeg vist også selv skrevet.
Avatar billede lrj Nybegynder
21. juni 2000 - 07:05 #7
Tjah, det eneste programmet "crypt.exe" gør er at gå ned med en fejl 200...

"Dette krypterings program kryptere med en 32kilobits nøgle,
derfor må programmet siges er være forholdsvis sikkert.
Programmet er stadig under udvikling, det er grunden til
at man ikke kan tilknytte et password til de krypterede filer.

Hvis man kombinere denne kryptering med f.eks.
safehouse, så er man oppe i en kryptering der vil
noget, safehouse yder så vidt jeg husker op til 64bit,
så ganger du 64 med 32.768 er det vist ret sikkert!"

Jeg tror dig ikke helt - og hvorfor ikke bruge en standardkryptering som eksperter har udviklet? Okay, måske NSA kan kigge dig over skulderen - men hvad så?
Avatar billede kryptokaj Nybegynder
21. juni 2000 - 11:32 #8
lrj>For det første SafeHouse virker ikke med Windows 2000.

For det andet, du må sende mig hele fejlmedelelsen før jeg kan hjælpe.

Har du set enviroment variablen "KEY" og har du genereret en nøgle?

Hvilke parametre har du givet?

Og sådan noget, så kan jeg måske hjælpe!
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
21. juni 2000 - 13:40 #9
Kaj, læg den nu et eller andet sted, og skriv det her. Ikke det hemmelighedskræmmeri
med private emails....
Avatar billede lrj Nybegynder
21. juni 2000 - 18:42 #10
kryptokaj - ingen parametre og ingen keyfile - og så går programmet ned. Virker ikke særlig sikkert, imho..
Avatar billede kryptokaj Nybegynder
21. juni 2000 - 21:53 #11
erikjacobsen> Vi kan lave en aftale, jeg sender det hele til dig og DU uploader det. Som jeg allerede har sagt  JEG KAN IKKE BRUGE FTP!!!

Irj>Jeg ved ikke lige hvilket problem du er støt ind i men jeg skal prøve at finde ud af det. Det ville hjælpe en del hvis du kunne sende en screendump af fejlen "eller i det mindste prøve at beskrive hvad du har gjort(og ikke gjort)"
Avatar billede lrj Nybegynder
22. juni 2000 - 04:11 #12
Jeg har lige beskrevet for dig hvad jeg gjorde, så den potte er ude af verden.

Men vil du replikere fejlen, så lav en udpakket version af din zip-fil du distribuerer i et tomt bib, og start som det første crypt.exe - så kommer fejlen. Og herfra melder jeg mig så ud af det her spørgsmål - det kører ikke så fandens professionelt..
Avatar billede kryptokaj Nybegynder
07. august 2000 - 10:26 #13
lrj>Angående sikkerhed når det går ned:

Hvis programmet nu forklarede dig hvordan man knækkede krypteringen, så ville programmet være fandens brugervenligt men ikke så sikkert.

Derudover ER det en beta-beta udgave.
Avatar billede cybermike Nybegynder
17. august 2000 - 11:07 #14
Hej KK - så kan du godt aflevere de points.

KK sider ved siden af mig, og jeg har hjulpet ham med at forbedre algoritmen.