Avatar billede hholger Nybegynder
06. april 2002 - 18:26 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

pda

hvilken skal jeg vælge???
Avatar billede NanoQ Nybegynder
06. april 2002 - 18:35 #1
Hvad skal du bruge den til?

Skal du bruge en god kalender, notesbog, telefonliste mailreader... så er en Palmpilot ganske fint. Specielt hvis du sætter lang batterilevetid højt. Alt efter pris en 105'er eller 505'er.

Har du brug for god farveskærm, lyd, video og masser af multimediafunktioer (herunder mp3) bør du vælge en Windows CE/PocketPC PDA... feks. en Compaq iPaq.

Har du brug for at skrive mange tekster, bør du nok kikke efter en Psion Revo eller tilsvarende...

Skal det være SUPER billigt, kan du eventuel kigge lidt på en DaVinci... den ER billig.. men kvaliteten er derefter.

Spørgsmålet er lige så svært at besvare, som hvis du havde skrevet "Hvilken bil skal jeg købe?".

NanoQ
Avatar billede hholger Nybegynder
07. april 2002 - 14:56 #2
undskyld
og tak so far
Faktisk en god start på emnet syntes jeg
hvad er en Psion Revo ??? adresse???
jeg tror det skal værer en PocketPC PDA (ny fujitsu siemmens???)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
07. april 2002 - 16:15 #3
Jeg har ikke prøve Fujitsu-Siemens'en. Så den kan jeg ikke udtale mig om.

Jeg har selv en iPaq 3660. Den er jeg meget glad for. Jeg ville vælge den samme igen, hvis jeg skulle købe idag. iPaq sætter idag standarden for hvad en PocketPC PDA skal kunne.

Revoen er en god PDA, hvis du har brug for tastatur. Den har en rigtig god skærm. Den er lidt større end palmsize PDA'erne. Men skal du bruge den til internet, vil du blive glad for den støre skærm.

Se mere på http://www.psion.com/revo/

NanoQ
Avatar billede buhhhh Nybegynder
18. april 2002 - 20:25 #4
Ipac er en klar PDA favorit, vælg ikke den nyeste model, men ex. 3630 billig og sync. med pc fungerer uden problemer, den har alt hvad man kan få brug for eksl. mobiltelefoni ;-)
Man bliver glad hver gang man tænder den og hvis der går lort i den eller du taster totalt galt, har den en reset knap og du er oppe at køre igen i løbet af 4 min :)
Avatar billede buhhhh Nybegynder
18. april 2002 - 20:26 #5
Ipac er en klar PDA favorit, vælg ikke den nyeste model, men ex. 3630 billig og sync. med pc fungerer uden problemer, den har alt hvad man kan få brug for eksl. mobiltelefoni ;-)
Man bliver glad hver gang man tænder den og hvis der går lort i den eller du taster totalt galt, har den en reset knap og du er oppe at køre igen i løbet af 4 min :)
Avatar billede hholger Nybegynder
02. september 2002 - 12:47 #6
Lukket
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. september 2002 - 12:55 #7
Hvorfor tager du selv point?
Avatar billede fcs Novice
02. september 2002 - 14:17 #8
Hholger>> Når du nu får god og kompetent hjælp fra brugerne her på eksperten, hvorfor vil du så ikke belønne dem for deres tid og arbejde? Pointsystemet er til for at vi på en nem og gratis måde kan påskønne den hjælp vi modtager. "Betaler" man ikke, bryder man reglerne og stiller sig selv i miskredit. Jeg vil bede dig om at oprette et spørgsmål med point til den/de personer der har hjulpet dig eller i det mindste komme med en meget god forklaring på hvorfor du ikke deler point ud. Sker dette ikke vil din bruger blive deaktiveret.

Med venlig hilsen

FCS/CoAdmin