Avatar billede solo20 Nybegynder
06. april 2002 - 17:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

mIRC

Nogle som der ved hvor jeg kan downloade et script, hvis man skriver #soa eller reklamerer for sin channel i min channel #|SectioN| , så banner den automatisk den person i 2 min , og unbanner når der er gået 2 min..

Ligesom i #soa når man skriver fx #|SectioN|
Avatar billede realone Nybegynder
06. april 2002 - 19:40 #1
åben mIRC
tast alt+r

sæt dette ind:
on 1:TEXT:*#*:#:{ /mode $chan +b $nick | /timer 1 120 /mode $chan -b $nick | /kick $chan $nick ingen reklame her moster.. }

tryk på ok.. og så burde det virke.. ;D
</RealOne>
Avatar billede solo20 Nybegynder
06. april 2002 - 23:48 #2
Hvordan får jeg så sådan en tæller med ind ?

[23:46:16] *** You were kicked from #SuX0rS by [SuX]kj^ (Reklamer er ikke tilladt her! ( Reklame Kicks: 276))
Avatar billede realone Nybegynder
06. april 2002 - 23:50 #3
Dét ved jeg så ikke, er det så nødvendigt..?! Det er jo egentlig en latterlig information .. ;D
</RealOne>
Avatar billede solo20 Nybegynder
06. april 2002 - 23:52 #4
Naah.. Det er da godt at vide , hvor mange der er blevet kicked..
Avatar billede solo20 Nybegynder
06. april 2002 - 23:52 #5
Men prøv lige at join #|SectioN|

hedder |-sN-|DaRk-SiDe derinde..
Avatar billede realone Nybegynder
07. april 2002 - 01:18 #6
takker for points..