Avatar billede sutminmega2 Nybegynder
06. april 2002 - 15:59 Der er 11 kommentarer

GeForce 2 Ti VX eller GeForce 4 MX440?

Jeg sidder her og kigger lidt på grafikkort på Edbpriser.dk og kan ikke rigtig finde ud af hvad der er bedst af GeForce 2 Ti VX eller GeForce 4 MX440.
Kortne er begge fra Palit Microsystems og henholdsvis Daytona GeForce2 Ti VX og Daytona GeForce4 MX440.
Nogen som kan hjælpe mig lidt.

Desuden hvorfor kan det være at jeg aldrig har hørt om GeForce 2 Ti VX chipsettet før? Det er hellere ikke nævnt på nVidia.com og jeg har heller aldrig set en test med det.

Med venlig hilsen Daniel...
Avatar billede marz* Nybegynder
06. april 2002 - 16:04 #1
helt klart geforce4 440mx, medmindre du mener geforce3 ti500

marz*
Avatar billede sutminmega2 Nybegynder
06. april 2002 - 16:05 #2
Når jeg skriver GeForce 2 Ti VX eller GeForce 4 MX440 mener jeg selvfølgelig ikke GeForce 3 Ti500, vel.

Med venlig hilsen Daniel...
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2002 - 16:05 #3
Jeg mener, at hvis du vil betale for et Geforce 4, skal du købe det med den høje TI værdi, kan ikke huske om det er 800 eller deromkring.

Det bedste geforce kort til prisen lige nu, er et Geforce 2 PRO. (For guds skyld køb ikke et MX)
Avatar billede sutminmega2 Nybegynder
06. april 2002 - 16:08 #4
pacr00n jeg er ikke helt dum, jeg ved sku' da godt at det skal være det med den højste Ti tal, man går jo hellere ikke efter en AMD Athlon XP med det laveste XP tal, vel.

Med venligg hilsen Daniel...
Avatar billede marz* Nybegynder
06. april 2002 - 16:10 #5
hmm det ser ud til at den version af geforce4 440 mx har sdram og ikke ddr ram, det kan gøre en stor forskel, men brug lidt mere, 1400,- ca. og du kan få et geforce3 ti200
eler find et i den blå avis

marz*
Avatar billede sutminmega2 Nybegynder
06. april 2002 - 16:18 #6
marz* GeForce 4 MX440 fra Palit Microsystems er med DDRRAM, se selv her:
http://www.palit.com.tw/over01_ge4.htm

Med venlig hilsen Daniel...
Avatar billede sutminmega2 Nybegynder
06. april 2002 - 16:47 #7
Er der virkelig ikke nogen som kan hjælpe lidt her?

Med venlig hilsen Daniel...
Avatar billede rkhdk Nybegynder
06. april 2002 - 16:54 #8
Gf2 VX
http://www.palit.com.tw/over01_ge2ultra.htm

tror de har en fejl der.. pixel per second 1Billion
Gf2 Pro Pixel per second 800Billion

men VX har flere Triangels per second end de andre..

så jeg tror at VX er et Gf2 Ultra kort!
men så passer den med den ene Billion jo ikke.. vel?

men mit bud er at det er en Geforce 2Ultra kort
Avatar billede niklaj Nybegynder
06. april 2002 - 17:15 #9
Hvis jeg var dig vil jeg ofre lidt mere og så købe et GF3 Ti200. Men hvis du ikke vil det og VX er ultra ville jeg købe et ultra, da jeg ikke har hørt noget om positivt om GF4 mx kortene(og det ikke understøtter DirectX 8.
Her er en test af en masse kort så kan du jo selv vælge(vx er der ikke)http://www.hardwaretidende.dk/hard/story/02/03/16/6491989
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2002 - 19:18 #10
Hallo abe, man går efter det an har råd til. Geforce 4 er jo ikke ligefrem billigt vel.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. september 2002 - 13:31 #11
Palit Microsystems Daytona GeForce4 MX440 TV-Out - 624 KR. = http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364617900

Vælg GeForce4 MX440!