Avatar billede bigbang Nybegynder
06. april 2002 - 14:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Adgang til winxp fra DOS

Er der nogle der ved hvordan jeg får adgang til winxp (NTFS) fra dos. Jeg har prøvet med win98 bootdiskette, men drevet er komprimeret. Jeg ved der findes et prg. NTFS-dos pro. Er der andre? måske en gratis udgave, som er lige til??
Avatar billede soreno Praktikant
06. april 2002 - 15:06 #1
du kan downloade ntfsdos her:
http://www.systernals.com/ntw2k/freeware/ntfsdospro.shtml
den gratis udgave er dog kun read-only
Avatar billede double-g Juniormester
06. april 2002 - 16:46 #2
Du kan boote på din WinXP cd og første gang den spørger om du vil reparere en installation, taster du R. Så skal du indtaste dit (super)administrator password og så ender du i en DOS kommandoprompt.
Avatar billede thufir Nybegynder
06. april 2002 - 23:32 #3
Avatar billede bigbang Nybegynder
15. april 2002 - 15:39 #4
Tak!