Avatar billede tondering Nybegynder
06. april 2002 - 13:05 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Vurdering af mit site

Nu har jeg gennem lang tid, arbejdet med dette site, men mangler ligesom noget feedback på brugervenlighed og udseendet.

og så lige sitets adresse www.det-er-nemt.dk
Avatar billede 12705 Nybegynder
06. april 2002 - 13:12 #1
syntes at det er et flot og enkelt design som er meget brugervenlig vil give den 8 ud af 10 da jeg syntes at der mangler nogle faver
Avatar billede thomashove Nybegynder
06. april 2002 - 13:12 #2
flot og overskueligt design der udstråler pålidelighed...

eneste kritikpunkt et dine links når man fører musen henover. Her ville jeg nok vælge ikke at skifte baggrundsfarve men blot bruge en anden farve.
Avatar billede 12705 Nybegynder
06. april 2002 - 13:14 #3
Er det dig der er Claus B. Tøndering eller laver du bare siden?
Avatar billede tondering Nybegynder
06. april 2002 - 13:16 #4
Ja det er mig.. der både laver siden og er webmaster....
Avatar billede dennism Nybegynder
06. april 2002 - 13:51 #5
Synes det er en flot siden, og designet passer lige til sidens indhold!
Avatar billede dennism Nybegynder
06. april 2002 - 13:51 #6
svar...
Avatar billede dennism Nybegynder
06. april 2002 - 13:59 #7
Jeg synes det ser lidt flotere ud hvis man laver en border som denne, omkring det hvide:
http://www.demaweb.dk/border2.jpg

Du skal bare lave en 'TD' med en width på 1 til de lodrette, og en 'TD' med en hieght på 1 til de vandrette!
Avatar billede dennism Nybegynder
07. april 2002 - 13:11 #8
Tak for point...