Avatar billede bodeadly Nybegynder
06. april 2002 - 11:17 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

WINDOWS XP

Hej alle sammen
Jeg har nogle småproblemer med mit Windows XP og har set en funktion på installations CDen der hedder reparere windows installation. Spørgsmålet er om man kan gøre dette uden at miste data.
På forhånd tak

BO
Avatar billede double-g Juniormester
06. april 2002 - 11:21 #1
Ja, den udskifter kun eventuelle defekte systemfiler. Jeg har selv brugt funktionen.
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. april 2002 - 11:25 #2
du kan også reparere den inde fra windows, gå i Start-Kør og skriv sfc /scannow, sæt din CD i drevet og tryk på Enter
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. april 2002 - 11:26 #3
sfc ødelægger ikke noget, men evt. korrupte systemfiler udskiftes med de originale.
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. april 2002 - 11:27 #4
endelig kan du også vælge at boote på din Cd og foretage en repair ad denne vej.
Avatar billede bodeadly Nybegynder
06. april 2002 - 11:36 #5
Tusinde tak for hjælpen
det er sgu en fed portal, man får svar helt vildt hurtigt.
Tak endnu engang
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. april 2002 - 11:37 #6
tak for pointen, ja vi er hurtige herinde ;o)

www.fotx.net/retaxes
Avatar billede double-g Juniormester
06. april 2002 - 12:21 #7
np. Takker for points :-)