Avatar billede deho Nybegynder
06. april 2002 - 10:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Commonname

Jeg har åbenbart installeret noget der hedder commonname som gør et eller andet hvis man kun skriver fx dennisworld.jaha.dk i adresselinien istedet for www.dennisworld.jaha.dk

hvordan slår man det fra???? det er ikke inde i tilføj / fjern programmer !!!
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2002 - 14:28 #1
tjaaaa..... de første gange lorten sneg sig ind på min computer (kom sammen med kazaa) var det i tilføj/fjern men så pludselig efter sidste afinstallation dukkede det sq op igen, og var denne gang ikke i tilføj/fjern... og sur som jeg blev så slettede jeg bare commonname biblioteket fra min harddisk *G* måske ikk det mest velovervejede træk - men det virker sq, har ikk set noget til lortet siden :)

PS: jeg bruger selvfølgelig kun kazaa til at dele sange med amatørbands med mine venner, samt billeder af hunde.......... ;)
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2002 - 14:28 #2
skulle så ha været et svar
Avatar billede kapla Nybegynder
06. april 2002 - 17:27 #3
Prøv Ad-Aware: http://www.lsfileserv.com/
Avatar billede deho Nybegynder
06. april 2002 - 17:42 #4
jeg har selv fundet ud af det :)
sorry !
Avatar billede prut99 Nybegynder
10. april 2002 - 17:45 #5
Vis | Værktøjslinier og fjern checkmark til CommonName