Avatar billede fagbog Nybegynder
18. juni 2000 - 16:45 Der er 28 kommentarer

Ris & Ros - Ønsker her !!

Auto Udlejning´s Guiden

Adresse:  http://www.au-guiden.subnet.dk

Ris & Ros Ønskes til denne side...

Mvh

Henrik Mardov
Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2000 - 17:11 #1
Design: Rimeligt og enkelt, men hvorfor ikke lade navigationsknaperne stå en fast venstreframe, så søgning kan gå lidt hurtigere. Er meget sløv.

Jeg syntes siten mangler lidt coloridt. Hvad med nogle små bilder af nogle biler, som Siten handler om?

Mangler noget information omkring biludlejning.

Siden virker for mig, som om det er et hurtigt stykke arbejder, som lige skulle laves.

Karakter 8 @ 13

Indholdet vil jeg kalde meget mangelfuld.
Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2000 - 18:27 #2
Design>> Lidt kedeligt efter min mening!

Indhold>> Det er sq lidt tyndt!! Bare noget om et par biler!! SUX Hvad med priser, biltyper m.m.???

Karakter 6 @ 13
Avatar billede fagbog Nybegynder
18. juni 2000 - 18:38 #3
Det kommer, firmaerne skal lige åbne
for kontoret før jeg kan lave den side

Mvh

Fagbog
Avatar billede denboj Nybegynder
18. juni 2000 - 19:13 #4
Hej jeg ser siden i 800 gange 600 IE - Siden ser ud til at fungere rigtigt fint i den opløsning - Rigtig god idé med lidt information på forsiden så man ved hvor hvad meningen er -

Forsiden loadede rigtigt hurtigt ind - Men den er altså også noget tør i design - Den måde de tre blå nuancer er sat sammen på synes jeg får siden til at vælte mod venstre - Var det ikke en idé at få fyret det kæmpe banner der ligger midt på siden ud og være lidt mere neutral - Det ser ud som om at siden er der for bannerets skyld - De der gule prikker der kommer frem når man kører musen hen over menuerne må kunne laves federe. Hvad med en skarp hvid i stedet - Nu til undermenuerne

Bornholm - Fire udlejningssteder de to øverste har sorte prikker og de to nederste hvide. hvorfor - Hvis der endelig skulle være en idé i sådan noget kunne det være at grønne prikker var de billigste - gule mellem klassen - røde de dyreste - Alt i alt hvilke biler har de og hvad koster det at leje en bil
Fyn: Ditto (hvorfor er her en sort og fire hvide)
Jylland Ditto (Hvorfor er her sort og otte hvide prikker)
Sjælland (Hov fem sorte og fem hvide) ???????????

Om os: Ret teknisk adresse cvr o.s.v. - Hvad med en lille historie om ambitionerne m. siden

Kontakt: Prøvede at sende en test mail - Det kunne være fedt hvis man fik en melding om at mailen var sendt korrekt ell. lign.

Tilmelding: Glem alt om de forskelligige pris-klasser. Alle jeres kunder skal have mulighed for at putte en email og et web-link på jeres side. Ellers gider brugeren ikke bruge det - se f.eks. http://www.pcpriser.dk Hvad med at lade jeres side være gratis i starten til i har en kundekreds og så lade dem betale.

Anbefal os gav følgende melding
jmail.SMTPMail error '8000ffff' The message was undeliverable. All servers failed to receive the message
/autoguiden/anbefal.asp, line 902
Forøvrigt er det en god idé både i kontakt og anbefale os at det man har skrevet bliver husket så man ikke skal skrive nøjagtig det samme en gang til

Det var det.
6@13

Avatar billede rfogh Nybegynder
18. juni 2000 - 20:45 #5
Er det bare mig der savner lidt centrering???
...jeg kører 1152x864, og er ret træt af at sidde og rode rundt i et lille hjørne af skærmen...
Avatar billede fagbog Nybegynder
18. juni 2000 - 21:02 #6
Den er desegnet til en 800*600 Skærm

Mvh

Henrik Mardov
Avatar billede rfogh Nybegynder
18. juni 2000 - 21:06 #7
Og folk med højere/lavere opløsning må ikke leje biler??? ;o)
Avatar billede fagbog Nybegynder
18. juni 2000 - 21:08 #8
Jo det må de gerne ,
men desegnet er lavet til den mest
brugte skærmstørelse og det er: 800*600
den bruges af 95 % af internet folket

Mvh

Henrik Mardov
Avatar billede rfogh Nybegynder
18. juni 2000 - 21:16 #9
Hvor har du de tal fra???

...jeg er stærkt tvivlende, men vil da gerne overbevises...

Det lyder vildt!
Avatar billede vind Nybegynder
18. juni 2000 - 21:20 #10
Du kan ikke bruge funktionen "Anbefal", da Subnet.dk, som du bruger, ikke kan køre asp-scripts!!

- Andreas.
Avatar billede fagbog Nybegynder
18. juni 2000 - 21:42 #11
Asp scriptene ligger på adressen:

http://www.hf-gruppen.dk/autoguiden/

Det er en NT server med asp understøtelse

Mvh

Henrik Mardov
Avatar billede denboj Nybegynder
18. juni 2000 - 21:45 #12
Jeg tror de fleste bruger 1024 gange 768
Avatar billede rfogh Nybegynder
18. juni 2000 - 22:36 #13
Det tror jeg også... (i hvert fald mere end 5%)

Men sådan kan det jo gå, når man skal lege talmagiker... :o)
Avatar billede redsaint Nybegynder
18. juni 2000 - 23:06 #14
Hold da kæft en åndsvag diskussion i har!

Den er pænere end min... Mangelfuld indhold. Der kunne evt. være nogle links til andre mere indholdsrige sider som f.eks. de forskellige bilmærkers hjemmesider... Flot! 9 @ 13.
Avatar billede redsaint Nybegynder
18. juni 2000 - 23:07 #15

Http://www.angelfire.com/pop/RedSaint

Jaja... Men jeg har ikke råd eller tid til anden kvalitet!
Avatar billede denboj Nybegynder
18. juni 2000 - 23:27 #16
redsaint//selvfølgelig er diskussionen ikke åndsvag - Hele meningen med denne kategori er at webdesignere kan opdage/ ændre nogle ting de ikke har tænkt over - Når man starter en kommerciel side er noget af det vigtigste at den er præsentabel i alle opløsninger.
Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2000 - 23:40 #17
Ok fagbog -"Asp scriptene ligger på adressen:
http://www.hf-gruppen.dk/autoguiden/
Det er en NT server med asp understøtelse" - forklare at siden er lidt langsomt. Hvis det skal forståes på den måde, at der søges på en anden server end Siten liger på?

Avatar billede fagbog Nybegynder
18. juni 2000 - 23:43 #18
Kharder -->

Hvis det subnet domænet du tænker på
er det fordi at jeg gerne vil have en nem adresse
som folk kan huske !

Hvis det er det andet så er det fordi at subnet ikke kan køre asp

Mvh

Henrik Mardov
Avatar billede rfogh Nybegynder
19. juni 2000 - 07:55 #19
fagbog >>> Hvis det bare er for adressen, hvorfor smider du så ikke det hele ind til hf-gruppen og ligger en redirect hos subnet???
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2000 - 09:27 #20
Hvis du samlede det hele hos hf-gruppen, så ville siten da også køre hurtigere. Du kunne f.eks. så blot bruge comto adresse, det ville være lige så nemt.
Avatar billede rfogh Nybegynder
19. juni 2000 - 09:40 #21
kharder>>> Det er jo det :o)
Avatar billede fagbog Nybegynder
19. juni 2000 - 14:48 #22
Til Alle -->

Jeg har nu prøvet en anden adresse med fuld url,
prøv den og giv jeres mening til kende !

Adresse: http://www.erhvervsindex.dk

Med Venlig Hilsen

Henrik Mardov
Avatar billede rfogh Nybegynder
19. juni 2000 - 15:09 #23
Juhuu!!!

Den er centreret!!!

Det hjalp en hel del...
Avatar billede fagbog Nybegynder
19. juni 2000 - 15:35 #24
rfogh -->

Hvad med hastighed med henhold til søgning ?

Mvh

Henrik Mardov
Avatar billede rfogh Nybegynder
19. juni 2000 - 15:41 #25
Det har jeg ikke testet, og jeg tror heller ikke jeg er den rette til det:
1) Jeg har et 56K modem (Så det vil tage lidt tid alligevel...)
2) Jeg er ikke vant til at bedømme hastigheder på sider...
Avatar billede denboj Nybegynder
09. juli 2000 - 22:48 #26
Og der blev helt stille ;-)
Avatar billede tommyf Nybegynder
10. juli 2000 - 01:40 #27
Jeg sidder ved et 56k modem og synes egentlig at hastigheden er helt fin.
Det ser ikke så prof ud med det chart loge, hvad med at vælge zipstate i stedet der kan man væle bare at sætte en gennemsigtig prik på i stedet hurtigere og pænere.
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2001 - 15:10 #28
Mon ikke det er lukketid?!?