Avatar billede prebenped Nybegynder
06. april 2002 - 02:15 Der er 5 kommentarer

Opslagstavle

Hejsa.

Er der nogen som kender et sted hvor man kan downloade en opslagstavleskabelon el en færdig model man kan bygge videre på.

/ Prebenped
Avatar billede hansen Nybegynder
06. april 2002 - 10:30 #1
Er en opslagstavele ikke det samme som en gæstebog, med administration til ?

Prøv at kigge indenfor på http://www.codelink.dk tjek sektionen der hedder Kildekode ~ Gæstebøger eller brugtmarked
Avatar billede prebenped Nybegynder
06. april 2002 - 14:33 #2
Nej det er ikke det samme, en opslagstavle er hvor man kan hænge opslag om nyheder el. beskeder op .

/ Preben
Avatar billede koldstar Nybegynder
06. april 2002 - 16:07 #3
jeg har lavet en simpel en, som du godt må få koden til. du kan se den her:

http://www.rhs.dk/rm101280/ztedet9/ tryk på debatter. der er også en administartionsdel.
Avatar billede koldstar Nybegynder
06. april 2002 - 16:08 #4
hvis du er interreseret kan du lige skrive din email adresse.
Avatar billede prebenped Nybegynder
08. april 2002 - 00:55 #5
Koldstar>

mail den på pkp@post.opasia.dk