Avatar billede thrill Nybegynder
05. april 2002 - 23:11 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

WinAmp - normalisere output ?

Findes der et plugin til WinAmp så man kan nomalisere output signalet, så lydstyrken på de forskellige mp3 filer bliver ens ?
Avatar billede ducks Nybegynder
05. april 2002 - 23:12 #1
den er ens, det afhænger af hvor lydindspilningen er
Avatar billede blood Nybegynder
05. april 2002 - 23:15 #2
Jeg tror nu også at han mener lydindspilningen ...!
Avatar billede ducks Nybegynder
05. april 2002 - 23:21 #3
hvor 'høj' lydindspilningen
Avatar billede werd Nybegynder
05. april 2002 - 23:27 #4
lytter med
Avatar billede bounce2002 Nybegynder
05. april 2002 - 23:30 #5
Selvfølgelig findes der det! - Og jeg er 100% sikker på, at du finder det plugin her : www.winamp.com
Avatar billede Beach Mester
06. april 2002 - 00:30 #6
Du kan hente et plunin her:
http://www.winamp.com/plugins/detail.jhtml?componentId=79888
Som kan løse dit problem:-)
Som de skriver:
Normalize the volume of your mp3's! This program tries to normalize the volume of your mp3's by acting as a compressor. It examines the audio data and amplifies the sound if neccesary to keep the volume at a constant level. A nice plugin if you are having a lot of songs at different volumes!

//Beach
Avatar billede qivaaqi Nybegynder
06. april 2002 - 00:59 #7
Brug Audiograbber, den fylder o. 17Mb........

Den har en nem normaliser..

M.v.h.: Qivaaqi
Avatar billede Beach Mester
06. april 2002 - 01:06 #8
>>>givaagi
Hvis man nu er forgabt i Winamp (er selv en af dem) så er det måske lidt nemmere at hente et lille plugin til programmet set i forhold til at skulle downloade et helt nyt program der forøvrigt ikke er bygget som en player men som en grabber med indbygget player!
BTW så går ? på om der findes et plugin til Winamp, ikke om der findes andre programmer som kan klare problemet. Tror faktisk ikke jeg f.eks. nogen sinde har set eller brugt et brænderprog. der ikke også har normalizer funk:-)

//Beach
http://freestyle.dk
Avatar billede Beach Mester
11. april 2002 - 00:31 #9
>>>thrill
Hvad så, er du faldet i søvn?

//Beach
Avatar billede thrill Nybegynder
12. maj 2002 - 00:58 #10
Plugin'et til WinAmp virker sådan set helt fint, men jeg synes at bassen bliver lidt flad på en eller anden måde, også selv om der efterfølgende bliver skruget op for lydstyrken.
Avatar billede Beach Mester
12. maj 2002 - 02:16 #11
Takker for point og forøvrigt....
Har du været inde og justere bassen i EQ?

//Beach
Avatar billede cronck Nybegynder
30. december 2004 - 22:26 #12
Kan en af jer huske navnet på det plugin? Linket virker ikke mere, og jeg kunne godt bruge det... :-)