Avatar billede hita Nybegynder
05. april 2002 - 19:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

IP og MAC adr.

Jeg har en router, jeg kan ikke se dens MAC adr. fordi Broadcast adr. er sat forkert op.

Men jeg dens MAC adr. er der en måde at komme i kontakt med routeren på via MAC adr. evt. tvinge den til at bruge en bestemt IP adr. ?

Håber den er nogen der kan hjælpe.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
05. april 2002 - 19:28 #1
Du kan søge efter en VT100 eller telnet terminal emulator på www.tucows.com.

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
05. april 2002 - 19:31 #2
Avatar billede hita Nybegynder
05. april 2002 - 19:56 #3
Kan jeg da Telnet til en MAC adr. ?
Avatar billede hita Nybegynder
05. april 2002 - 19:57 #4
Jeg skrev forkert!, Jeg kan ikke se dens IP adr. men jeg har dens MAC adr. !
Avatar billede hoejrup Nybegynder
05. april 2002 - 20:37 #5
Ifølge link:

Access using TELNET Requirements
The workstation must support TELNET and be able to run a basic VT100 emulation. Assign an IP address to the switch which is valid for your network. Otherwise you cannot establish contact with the switch.

/per
Avatar billede mcp Nybegynder
05. april 2002 - 23:55 #6
Hej hita!
her er et dejligt lille prog. (freeware) til at scanne netværk med
den skulle gerne kunne klare det job for dig!

http://www.webattack.com/get/languardscan.shtml