Avatar billede scorekaj Nybegynder
18. juni 2000 - 11:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan..

Hej.

Hvordan fjerner man programmer fra sin PC???
Avatar billede laserzap Nybegynder
18. juni 2000 - 11:21 #1
Hej

Du er på dit skrivebord
Dobbeltclick på Denne Computer.
Dobbeltclick på kontrolpanel.
Så finder du et ikon hvor der står tilføj/fjern programmer, dobbeltclick på det.
Og så vælger du det program du vil fjerne, marker det og click på knappen fjern.
Avatar billede rfogh Nybegynder
18. juni 2000 - 20:29 #2
Avatar billede laserzap Nybegynder
18. juni 2000 - 20:36 #3
Luk da røven. Jeg er træt at høre på jeres ævl om fusk.
Avatar billede rfogh Nybegynder
18. juni 2000 - 21:02 #4
Okay... hehehe... ;o)

..jeg syntes bare det var sjovt at der var nogen, der havde brugt en hel del tid på at diskutere et så ligegyldigt emne...
Og da jeg så stødte på dig igen måtte jeg simpelt hen kommentere det :o)
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2000 - 01:06 #5
http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=19309 Mistanken kan ellers godt være der, når man også ser på f.eks. spørsmål http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=19309 Tjek lige hvor hurtigt svarene er kommet <:O)????, Det er ca samme sekvens som ovennævnte.

scorekaj = laserzap = sa

Avatar billede rfogh Nybegynder
19. juni 2000 - 08:07 #6
Tjaa... måske...
Men hva fa'n... Jeg er i hvert fald ligeglad...
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2000 - 09:23 #7
ok <;o)