Avatar billede morten_2000 Nybegynder
17. juni 2000 - 23:29 Der er 40 kommentarer og
1 løsning

Vudering

Giv lige en vudering af:http://members.xoom.com/jptonline

Scala: 1:10
Avatar billede morten_2000 Nybegynder
17. juni 2000 - 23:29 #1
Hvis du/I syntes der mangler noget på siden, så skriv også lige det
Avatar billede roslev Nybegynder
18. juni 2000 - 00:01 #2
1:Find en anden host end xoom (f.eks http://www.webhostme.com/), så slipper du for deres menubar
2: Drop den rullende overskrift, står stille i Netscape
3: Drop Java-applets
4: Lav din menu til alm. text/billed-links
5: Smid tælleren i bunden af siden

Der skal mere end rullende tekst til at imponere folk nu om stunder...

2@10 -fordi du i det mindste ikke har klistret den til med animerede gif's
Avatar billede nof Nybegynder
18. juni 2000 - 00:06 #3
Hej,

jeg synes ikke at siden er specielt køn!

1. Den mangler farver.
2. Der bliver brugt Times New Roman som skrifttype - brug i stedet Verdana, Tahoma eller Arial.
3. I har hjemmesiden liggende hos xoom.com. Hvorfor flytter I den ikke over til subnet.dk? Så får i en bedre adresse samt lidt pænere reklamer at vise...

På en skala fra 1 til 10 giver jeg siden 2 - det er kun fordi at der er et indhold på den.

/nof
Avatar billede kane Juniormester
18. juni 2000 - 00:10 #4
hmmm det ligner noget du har lært fra  "lav din egen hjemmeside på 2 timer"
drop java drop ja det er blevet sagt det hele så :)
Avatar billede denboj Nybegynder
18. juni 2000 - 00:11 #5
Jeg har også en side på xoom og de er pisse irriterende langsomme og alt for tit ude af drift. (synes lige du skulle vide det)

Jeg ser siden i 800 gange 600 - I den opløsning ser siden ud til at fungere fint - Der er måske lige nogle små problemmer - De tre nederste tekst linjer kunne nu godt bruge en margen de klistre op af skærmen - Din menurække bliver til to menurækker hvor links står nederst alene i midten - Jeg bliver sgu lidt svimmel af at tingene flyver såden rundt i alle mulige rækker - Siden er måske lidt for enkel og kunne godt peppes noget op - Siden er godt nok meget langsom - men det er xoom´s skyld - Øv jeg havde lige regnet med at jeg skulle sende en SMS - brokker mig lige lidt mere over xoom - da jeg prøvede at sende email kom der to gange xoom-banner frem - Det gør der også sommetider på min side - Det ser forøvrigt ud til at mailen blev sendt men det kan du jo checke - Online game siden er meget meget rodet - Links gav følgende besked "members page not found" - Jeg bor forøvrigt i Vanløse lige ved siden af en gade der hedder Jydeholmen - På denne gade ligger en snusket bar der hedder Jydepotten - Det giver en smule mening, men hvorfor i alverden hedder jeres side Jydepotten der er ingen forklaring nogen steder på noget - Det virker som om at i har hugget en masse ting fra en masse andre sider uden at tænke videre over hvad der er relevant og ikke - Det bliver lidt hulter til bulter ligegyldigt - Men så på den anden side skal man jo også starte et eller andet sted - Jeg vil sige at i skal tænke meget over tre ting -
1. Hvilket indhold skal der være på siden
2. Hvordan skal siden være designet
3. Køb jeres eget .dk domæne så meget koster det heller ikke - for xoom dur simpelhen ikke. Hvis i endelig vil køre gratis så prøv evt http://www.freeservers.com istedet.
I ønsker vurdering efter 1-10 scalaen

2@10
Avatar billede denboj Nybegynder
18. juni 2000 - 00:13 #6
Nå der er andre end mig der sidder hjemme lørdag aften og venter på at få lov at lave en website vurdering :-)
Avatar billede morten_2000 Nybegynder
18. juni 2000 - 00:18 #7
hvor finder jeg så de bedste menuer og scripts m.m
Avatar billede morten_2000 Nybegynder
18. juni 2000 - 00:19 #8
ps, denboj jeg har modtaget din email
Avatar billede denboj Nybegynder
18. juni 2000 - 00:23 #9
Prøv at kigge her. Jeg så rådet i et andet spørgsmål - Jeg har ikke prøvet det selv men de sagde at det skulle være stedet :-)  http://www.cwd.dk/
Avatar billede morten_2000 Nybegynder
18. juni 2000 - 00:33 #10
grunden til jeg ikke tager subnet er at man ikke kan have filer til download
Avatar billede roslev Nybegynder
18. juni 2000 - 00:43 #11
og? så kan du jo bare ha' filerne på xoom!
Avatar billede morten_2000 Nybegynder
18. juni 2000 - 00:44 #12
må man det
Avatar billede pandora Nybegynder
18. juni 2000 - 00:47 #13
Applets, dhtml og javascripts kan være flot, men lær at bruge dem nyttigt, istedet for at brug dem bare fordi man kan.

Kan sammelignes med at bruge animerede gifs.
de er irriterende hvis der er for meget.
Avatar billede lee Nybegynder
18. juni 2000 - 02:15 #14
det går for langsomt... gider ikke vente på den og jeg sidder med en temmelig hurtig forbindelse...
Avatar billede morten_2000 Nybegynder
18. juni 2000 - 02:17 #15
jeg går over til subnet igen

www.jpt.subnet.dk
Avatar billede lee Nybegynder
18. juni 2000 - 02:26 #16
Se det var jo straks meget bedre *S*
vill absolut sørge for at din menu linie altid bliver på samme sted... Det er forvirene som den hopper rundt !
Jeg syntes java er fint, men det er også kun fordi jeg har en god forbindelse... man kan lave knapper der er ligeså pæne uden java...
og så tag dog en tår af den bacardi engang imellem... *G*

Lee
Avatar billede lee Nybegynder
18. juni 2000 - 02:26 #17
det var et svar :-)
Avatar billede cocolumbo Nybegynder
18. juni 2000 - 02:55 #18
Tidligere i aften fik jeg en uopfordret ICQ besked fra 35888808, jeg går ud fra at det er dig, der sagde at hvis jeg "var til det sjove" skulle jeg gå ind på www.jpt.subnet.dk.

DROP DET PIS

Det er pisse irriterende, virker uprofesionelt, og kaldes også Spam (ulovligt)

Jeg er sikker på Subnet slår hårdt ned på den slags hvis nogen skulle melde det.

-Coco
Avatar billede morten_2000 Nybegynder
18. juni 2000 - 04:28 #19
til cocolumbo: Hvad er der ulovligt på siden: www.jpt.subnet.dk
Avatar billede morten_2000 Nybegynder
18. juni 2000 - 04:33 #20
til ALLE: Har alle set den nye side på
http://www.jpt.subnet.dk

scala 1@10
Avatar billede kane Juniormester
18. juni 2000 - 10:40 #21
hey morten    jeg har lige lavet lidt på din side, småting men det blev bedre
http://hjem.get2net.dk/KANE/morten/Mframe.html
Avatar billede fico Nybegynder
18. juni 2000 - 11:33 #22
Morten >> Lige en ting fjern alle dine Applet'er da de kan tage ½ årh. at loade frem.
Ellers så synes jeg at du skulle tage Kane's opfriskning af din side, men hvor du stadig skal fjerne Applet'en.
Avatar billede denboj Nybegynder
18. juni 2000 - 11:43 #23
Jeg vil lige sige at jeg synes at Subnet siden er hundrede gange bedre end xoom siden - Men der er altså nogle problemer i 800 gange 600 - Jeg tror du er nød til at gøre menuen til venstre noget bredere - Jeg får en side scroll bar og det er ikke godt

og hvis det cocolumbo mener med at det er ulovligt er at du ikke må sende uopfordrede ICQ beskeder der reklamerer for din side - Det er det der kaldes spam
Avatar billede lee Nybegynder
18. juni 2000 - 13:44 #24
dit home link skal åbne sig i main men vel kun main til og ikke hele siden ...
ser godt ud, men nu ligner den blot ALLE andre sider
Avatar billede lee Nybegynder
18. juni 2000 - 13:46 #25
kunne bedre lide det gamle look bare ude aplets og med menu linien i samme linie hele tiden.
Avatar billede cocolumbo Nybegynder
18. juni 2000 - 14:09 #26
Der er som ikke noget ulovligt på siden... Det ulovlige består, som denboj påpeger, i at sende spam beskeder rundt for at reklamere for sitet.

Hvor har du egentlig fået numrene fra?
Avatar billede morten_2000 Nybegynder
18. juni 2000 - 14:55 #27
Kane: Det ser rimelig godt ud, men der er bare den fejl at når du fx trykker på Live WeB-CaM ovre i menuen så åbner den det i et nyt vindue
Avatar billede denboj Nybegynder
18. juni 2000 - 16:34 #28
Jeg kan bedst lide når webcams åbner op i vinduer for sig selv - så mon det er en fejl
Avatar billede kane Juniormester
18. juni 2000 - 16:45 #29
heheh jeg har kun ændret i din frame og menuen resten må du selv klare( jeg ved ikke hvor dine links skal gå hen)når den ligger på min side og den måske hedder  <a href="webcam.htm"> kan den jo ikke finde den da den ikke ligger på min side
Avatar billede morten_2000 Nybegynder
18. juni 2000 - 17:17 #30
TIL ALLE GIV LIGE EN NY VUDERING AF SIDEN, NU ER DEN NÆSTEN FÆRDIG:

http://www.jpt.subnet.dk
Avatar billede kane Juniormester
18. juni 2000 - 17:44 #31
STOR FEJL    dinne bannerclick åbner i DIN side  den skal have et target der hedder _self
Avatar billede denboj Nybegynder
18. juni 2000 - 19:16 #32
Morten_2000// Du må lukke denne side og åbne et nyt spørgsmål med den nye side. Hvad med at bruge en uge på at finpudse og så vende tilbage - Du skal alligevel ikke regne med at du kan lære at lave en side på to dage. Du har jo masser at gå i gang med :-)
Avatar billede kane Juniormester
18. juni 2000 - 20:29 #33
hey hey LUKKE  hvad med at give mig nogle point  hhheheheheheh
Avatar billede morten_2000 Nybegynder
18. juni 2000 - 20:53 #34
Jeg tror ikke at jeg giver nogen point.
I har faktisk ikke gkort andet end at kritisere siden
Avatar billede vind Nybegynder
18. juni 2000 - 21:25 #35
Jamen kære Morten da....

Du bad om en vurdering, og det har du fået!

Så kan du ikke bagefter sige at den kun er kritiseret. Hvis den var smuk og flot ville vi jo ikke sige at den var grim vel.....

Derfor siger vi heller ikke at den er smuk, når den slet ikke er det...

- Andreas.
Avatar billede cocolumbo Nybegynder
18. juni 2000 - 21:31 #36
Jeg havde nu heller ikke forventet en højere moral af en Spammer :O)
Avatar billede kane Juniormester
18. juni 2000 - 21:35 #37
undskyld men har jeg ikke hjulpet dig ????
Avatar billede denboj Nybegynder
18. juni 2000 - 21:42 #38
hmm - tror i ikke det var en fejl ?
Avatar billede denboj Nybegynder
18. juni 2000 - 21:43 #39
nåh ikke
Avatar billede kane Juniormester
18. juni 2000 - 22:18 #40
fedt, det er takken for hjælp  ;(
Avatar billede lee Nybegynder
19. juni 2000 - 00:05 #41
husker ikke at have sagt noget dårligt om din side...