Avatar billede cholm Nybegynder
05. april 2002 - 14:21 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Manglende mail notifikation på mobilen

Jeg har en Opasia mail hvor jeg igennem flere år har haft den til at videresende en kopi af alle mails til min mobiltlf.

Nu virker det bare ikke mere. Jeg har kontrolleret indstillingerne på mail.opaisa.dk

Har andre oplevet det samme med Opasia ?

/cholm
Avatar billede sukos Juniormester
05. april 2002 - 14:23 #1
Nogen gange tager det jo længere tid end andre.
Har det stået på i flere dage eller hvad?
Avatar billede cholm Nybegynder
05. april 2002 - 14:25 #2
Ja, ca. en uge.

/cholm
Avatar billede sthen Nybegynder
05. april 2002 - 14:28 #3
Hva' siger de på Opasia ?????? (for dem har du vel talt med)
Avatar billede cholm Nybegynder
05. april 2002 - 14:30 #4
sthen >>> Nej, ikke endnu...

/cholm
Avatar billede sukos Juniormester
05. april 2002 - 14:32 #5
Mit eneste forslag er at du prøver at sætte det op helt forfra igen.
Så selvom det ser korrekt ud, så prøv at taste det ind en gang mere. De havde jo noget bøvl med deres servere forleden, ikke at det har noget med det at gøre!, men det er jo et forsøg værd.
Og ellers bruge lidt tid på at ringe til dem og høre om det er en service de har afskaffet.
Avatar billede lard Nybegynder
08. april 2002 - 19:07 #6
Der er for tiden kø på TDC Mobils SMS gateway, den vil derfor ikke virke eller der vil forkomme lange forsinkelser.
Avatar billede cholm Nybegynder
10. april 2002 - 10:03 #7
Jeg fik fra Opasia samme forklaring som "lard" er kommet med...

Kan i ikke smide et par svr, så jeg kan komme af med lidt points...

/cholm
Avatar billede cholm Nybegynder
10. april 2002 - 10:03 #8
svr=svar
Avatar billede praetorian Nybegynder
10. april 2002 - 10:05 #9
HMM, jeg har email hos TDC. OG jeg har sat min email konto til at forwarde til min Orange mobil og der går det bare tjept.
Avatar billede lard Nybegynder
11. april 2002 - 18:51 #10
Det er klart nok, for det er orange gateway dine sms´er går igennem. Men hvis han har TDC vic ( eller hvad det nu hedder ) så er det tdc gateway den går igennem, og det er den der er problemmer med!!!
Avatar billede lard Nybegynder
11. april 2002 - 18:53 #11
forøvrigt så har flere af mobilselskaberne annonceret, at de indenfor kort tid vil lukke for deres Internet Gateway, så der ikke længere kan videresendes mails til mobiltelefon. Det gælder bla. TDC mobil og Sonofon!!!
Avatar billede cholm Nybegynder
23. april 2002 - 14:45 #12
Jeg ville have givet points til sukos og lard, men de svarede ikke...

/cholm