Avatar billede ulbritt Nybegynder
17. juni 2000 - 16:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Cutthroats

Nu har jeg installeret et nyt tnt2 grafikkort, men fx spillet cutthroats introsekvens kører stadig af røven til. Den loader direkte fra cd'en tror jeg. Hvad kan der være galt. Kan det være cd-drevet (Atapi 44x)? Kortet virker med andre spil, og spillet virker. Jeg har prøvet at installere det på en anden computer. Jeg har ALi chipset, og jeg har en mistanke om at det er skod.
Avatar billede denboj Nybegynder
17. juni 2000 - 16:54 #1
Hvor mange ram og hvor mange MhZ ?
Avatar billede ulbritt Nybegynder
17. juni 2000 - 16:56 #2
Hva satan, hej denboj

128 mb ram  500 mhz
Avatar billede ulbritt Nybegynder
17. juni 2000 - 17:30 #3
Du mente vel grafikkortet

32 mb  M64
Avatar billede denboj Nybegynder
17. juni 2000 - 18:30 #4
Nope - Jeg tænkte bare på, hvorfor du ikke har fået nogen svar. Jeg tror ikke at titlen Cutthroats tiltrækker nogen svarere - Du kunne eventuelt prøve at lave et svar selv - acceptere det og oprette et nyt spørgsmål
Avatar billede ulbritt Nybegynder
17. juni 2000 - 19:04 #5
Tja..