Avatar billede quecronix Nybegynder
04. april 2002 - 23:49 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Stofanet sign on...

Jeg har brug for en rigtig detaljeret lille tutorial som viser hvordan man connecter / logger på stofanet via sin egen applikation.
Jeg tænkte på at have 2 edits, den ene til brugernanv og den anden til password...
Kan jeg få lidt hjælp til det?
(Faktisk vil jeg have lavet nøjagtig det samme som det medhørende software til stofanet "Stofanet connection.exe").
Avatar billede angelod Novice
04. april 2002 - 23:52 #1
Det foregår via en Telnet forbindelse på port 259 (mener jeg)
Avatar billede angelod Novice
04. april 2002 - 23:53 #2
Lad mig lige prøve for at være sikker (forbinder selv igennem telnet da jeg ikke gider bruge programmer til det)
Avatar billede quecronix Nybegynder
05. april 2002 - 00:31 #3
Jeg ved da udemærket godt at den tilslutter gennem telnet, og det vil jeg have et program til. Som sagt med de edits...!
Avatar billede quecronix Nybegynder
05. april 2002 - 00:31 #4
Lagde du mærke til jeg skrev "Faktisk vil jeg have lavet nøjagtig det samme som det medhørende software til stofanet"?
Avatar billede angelod Novice
05. april 2002 - 00:33 #5
For 30 point vil du have en person til at skrive en tutorial til dig? Hmm..

Men lagde *du* mærke til at jeg ikke svarede? Jeg kommenterede blot...
Avatar billede quecronix Nybegynder
05. april 2002 - 14:38 #6
Ahhh, du er en også en afdem der kun tænker på points, Eksperten går ud på at hjælpe folk!
Desuden, hvad vil du bruge de points til?
Avatar billede angelod Novice
05. april 2002 - 14:42 #7
Hvis jeg kun tænkte på point, så ville jeg ha postet et svar med det samme.. Istedet valgte jeg at kommentere det for at stikke en finger i jorden og finde ud af hvor du står med hensyn til viden omkring det. En tutorial er god nok, men at klare det selv med kun lidt hjælp er endnu bedre..
Avatar billede angelod Novice
05. april 2002 - 14:45 #8
Jeg kan kun beklage at jeg forsøgte at hjælpe dig med dit problem.. I de fleste tilfælde går det fint, men det hænder dog at man bliver overfuset til tider. En skam, men sådan er det nu engang. :)
Life goes on.
Avatar billede freeall Nybegynder
05. april 2002 - 14:47 #9
quecronix:
Hvad bitcher du over. Angelod siger at han lige vil teste for at sen om den tilslutter gennem telnet. Lyder som om han prøver på at hjælpe.
Dit svar på det er at blive sur. Hvor meget tror du det hjælper??
Avatar billede angelod Novice
05. april 2002 - 14:52 #10
freeall >> Takker. :)

Og så desuden er point ikke vigtige for mig her. Jeg påpegede blot at 30 point ikke var meget for at skrive en tutorial. Et eksempel kunne gå an, men ikke en hel tutorial. Og så er der også det faktum at jeg har flere på min ICQ og MSN liste her fra Eksperten, som nyder godt af min gratis hjælp.
Avatar billede quecronix Nybegynder
05. april 2002 - 18:43 #11
freeall luk nu bare for fanden, tror du ikke jeg ved at den telnet'er for at signe on... det står endda i bruger-vejledningen!
sorry, men det er ikke til meget hjælp. og jeg har også beskrevet at det skal være delphi der gør det!
Avatar billede quecronix Nybegynder
05. april 2002 - 18:45 #12
blah idiot...
Avatar billede freeall Nybegynder
06. april 2002 - 09:26 #13
quecronix:
Ok. Jeg tror lige du lukker pænt og roligt.
Hvis folk ikke kommer med det 100% præcise svar, men måske bare prøver at hjælpe dig på rette spor, hvorfor så blive sur?
Er du sur over at han ikke vidste at vidste at det kørte over telnet? Der er da ikke nogen af os der kan vide hvor meget du ved i forvejen!