Avatar billede ener Nybegynder
19. juni 1999 - 10:27 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

3 knaps mus

Er der nogen her på stedet, der kan hjælpe mig med at få min 3 knaps mus til at fungere i WIN98, har ingen driver.
MVH.Rene
Avatar billede goulduck Nybegynder
19. juni 1999 - 10:37 #1
Hvad mener du med at fungere?

Jeg har selv en logitech mus (trackball) med 3 knapper. Jeg har ikke installeret nogle drivere ud over hvad Windows fandt nødvendig. Jeg bruger venstre knap til venstre klik, højre knap til højreklik og den trejde knap kan man fx bruge på hjemme sider hvor man kan "scrolle" op og ned på siderne.

Har du prøvet med Windows standart drivere?
Avatar billede wip13 Nybegynder
19. juni 1999 - 10:56 #2
hvorfor søger du ikke bare efter nogen?
og hvad er det for en mus du har?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
19. juni 1999 - 13:11 #3
OK!

nu har jeg uploadet et program som får den midterste til at fungere som dobbeltklik!

http://members.xoom.com/technojunkie/filer/Mbutton.zip
Avatar billede goulduck Nybegynder
19. juni 1999 - 13:13 #4
Ellers kan du sikkert finde en driver fra www.winfiles.com
Avatar billede cyberesben Nybegynder
19. juni 1999 - 13:21 #5
virker musen slet ikke? kan du ikke klikke rundt eller køre pilen rundt?
Avatar billede ener Nybegynder
19. juni 1999 - 15:31 #6
Først tak til jer alle for hjælpen.
Til:cyberesben jeg har problemer med at downloade ovennævnte program fra xoom, jeg ved ikke om det skyldes en forkert adresse? hvis dette er tilfældet håber jeg på, at du oplyser om en anden hvorfra det er muligt at downloade.
MVH. Rene
Avatar billede cyberesben Nybegynder
19. juni 1999 - 17:47 #7
hmmm downloading virker altså fint her ?!?!

anyway prøv på: http://members.xoom.com/_XOOM/technojunkie/filer/Mbutton.zip