Avatar billede sangfuglen-bertram Nybegynder
04. april 2002 - 20:34 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Optimsk mus lukkes ikke!

Hej en af min venner har et problem med at hans optiske mus explorer 3.0) ikke slukker når han slukker computeren!
Jeg havde også selv det problem men fandt løsningen i bios (asus bios)
Men han har en anden bios jeg fatter nada af! (den blå med gul hover effekt når man markere et felt, ved sq ikke hvad den hedder!
Nogen der ved hvordan man får den til at slukke sig selv?
Thx A
Avatar billede nonick Nybegynder
04. april 2002 - 20:42 #1
lytter med... Har haft det samme prob i 3 måneder :)
Avatar billede kick Nybegynder
04. april 2002 - 20:43 #2
Lytter også lige med her.
Avatar billede sangfuglen-bertram Nybegynder
04. april 2002 - 21:41 #3
hehe :)
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
04. april 2002 - 23:15 #4
Det er nok nogle power on funktioner af en art. Den står sikkert til at kunne tænde hvis man trykker på musen (ikke det samme som at det virker), jeg ved ikke lige hvad det hedder men prøv at led efter det.

- Rod
Avatar billede sangfuglen-bertram Nybegynder
05. april 2002 - 13:07 #5
Har kigget men kan sq ikke finde det!
Jeg har fået afvide af en at man skal sætte den i usb i stedet for ps2!! Kan en af jer som har problemet ikke lige prøve det?
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
05. april 2002 - 16:14 #6
Min mus slukker altså ikke selvom den sidder i USB, og det ser sgu da også fedt ud at den altid lyser :)

- Rod
Avatar billede nonick Nybegynder
05. april 2002 - 16:36 #7
hmmmm
Avatar billede sangfuglen-bertram Nybegynder
05. april 2002 - 21:41 #8
hmm måske men sluger den så ikke også strøm!? Og min ven der har den på sit værelse og kan ikke sove for det!
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
06. april 2002 - 01:02 #9
Den sluger sgu ikke mere strøm end den lille lampe i dit fjernsyn/anlæg/video, og hvis man ikke kan sove for den smule lampe, så er man sgu sart! Har i prøvet at sætte den i USB, jeg er sgu ikke sikker på at min ikke slukker alligevel, den står sgu tændt det meste af dagen så jeg lægger ikke rigtig mærke til det :)

- Rod
Avatar billede sangfuglen-bertram Nybegynder
06. april 2002 - 13:16 #10
Kan sq godt være han er sart :D, men hva hjælper det hvis han ikke kan sove for lortet? Og den giver faktisk et ret kraftigt lys, når der er helt mørkt!
Avatar billede annikadk Nybegynder
06. april 2002 - 13:20 #11
sy en æggevarmer og smid over den - hvis der ikke er en rigtig løsning ;)
Avatar billede nonick Nybegynder
06. april 2002 - 16:56 #12
lol
Avatar billede sangfuglen-bertram Nybegynder
07. april 2002 - 12:07 #13
lol det hjælper på det :D, men den sluger sikkert stadig strøm :( Der må sq da være en slags teknisk løsning?!
Avatar billede annikadk Nybegynder
07. april 2002 - 12:14 #14
ja, strømmen slipper man ikke af med, men kan man ikke sove for den, er det da en oki måde indtil løsningen findes *tigger til at jeg ikke får det prob*
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
07. april 2002 - 14:22 #15
Har i prøvet at sætte den i usb porten?
Hvis i er helt desperate så kan i da bare brække den op, og pille dioden ud af den. Og strøm.... det koster nok en 5'er på årsbasis :)

- Rpd
Avatar billede sangfuglen-bertram Nybegynder
07. april 2002 - 18:18 #16
joo
Avatar billede sangfuglen-bertram Nybegynder
01. maj 2002 - 14:54 #17
Nå men jeg har vist konkluderet at det er umuligt... at få lortet til at slukke uden at skulle til at sy eller pille lys ud af den ;) men mange tak for hjælpen! Deler pointne til alle der er kommet med svar!
Avatar billede sangfuglen-bertram Nybegynder
01. maj 2002 - 14:54 #18
Lortet kan ikke slukkes